- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 698
Aikas puskista tuli tämä muutos Moille ainakin omalla kohdalla ja oudon nopeasti myöskin vaihtavat nykyisille asiakkaille uuden hinnan. Eikös näissä pitäisi olla kuitenkin selkeä varoitus aika vanhojen asiakkaiden kohdalla?
Onhan tuossa nykyisillä asiakkailla kuukausi väliä, jos hinta muuttuu Moilla 1.11. Ei kai nyt tuota enempää tarvitse aikaa antaa kun irtisanomisenkin tekee 14 vuorokaudessa.
Perhana, uskaltaisiko sitä yrittää pistää siirtoa menemään, josko irtoisi vielä tarjous, kuinkahan nopeasti nuo numeronsiirrot näkynee järjestelmissä?
Kuiteski jos sitten ei onnistu, niin joutunee ainaski sen 5 euron avausmaksun Moille maksamaan, mutta tuo 9e pitäisi kyllä tulla takaisin käsittääkseni.
Eikös nuo kaikki kulut saa takaisin? Varmaan se 2-4 päivää menee, että siirto näkyy. Tekisi mieli itsekin koittaa mutta vähän luulen tuon olevan myöhäistä. Onhan tässä kuitenkin onneksi vielä reilu vuosi tuota samaista tarjousta jäljellä mutta ainahan ne lisäkuut kelpaisivat.
Viimeksi muokattu: