Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Aikas puskista tuli tämä muutos Moille ainakin omalla kohdalla ja oudon nopeasti myöskin vaihtavat nykyisille asiakkaille uuden hinnan. Eikös näissä pitäisi olla kuitenkin selkeä varoitus aika vanhojen asiakkaiden kohdalla?

Onhan tuossa nykyisillä asiakkailla kuukausi väliä, jos hinta muuttuu Moilla 1.11. Ei kai nyt tuota enempää tarvitse aikaa antaa kun irtisanomisenkin tekee 14 vuorokaudessa.

Perhana, uskaltaisiko sitä yrittää pistää siirtoa menemään, josko irtoisi vielä tarjous, kuinkahan nopeasti nuo numeronsiirrot näkynee järjestelmissä?

Kuiteski jos sitten ei onnistu, niin joutunee ainaski sen 5 euron avausmaksun Moille maksamaan, mutta tuo 9e pitäisi kyllä tulla takaisin käsittääkseni.

Eikös nuo kaikki kulut saa takaisin? Varmaan se 2-4 päivää menee, että siirto näkyy. Tekisi mieli itsekin koittaa mutta vähän luulen tuon olevan myöhäistä. Onhan tässä kuitenkin onneksi vielä reilu vuosi tuota samaista tarjousta jäljellä mutta ainahan ne lisäkuut kelpaisivat.
 
Viimeksi muokattu:
Jos listahintoihin vertaa niin, tuo Moin 9 euroa/kk on edelleenkin varsin kilpailukykyinen verrattuna kilpailijoiden "perus"liittymiin. Varsinkin Telian perusliittymä on kyllä nopeuden puolesta aika vitsi. Globetelin 4M on jo varmaan melko sujuva. Toivottavasti jotain valinnanvaraa on myös 2 vuoden päästä mutta se on sen ajan murhe.
No mulla on samassa kännyttä firman eSIM jossa rajaton 4G ja puhelut, niin "pienempikin kelpaisi" kunhan on "joku" data varoiksi. ;)

Edit: nopeampi parempi, Joel P laittelee siellä juuri Tarkka 100M:stä 5,90 tännekin... :D
 
Taitaa olla 7-10, ehkä -15 päivää voi kestää ennenkuin toimiva simmi on kourassa

Ei tässä mitään toimivaa simmiä kouraa tarvita vaan pelkästään tieto Elisalle siitä, että oma liittymä on aikanaan siirtymässä Moille. Oletan siis että ei ollut tarkoitus siirtyä Moille vaan pelkästään aloitta siirtoprosessi, jotta saa winbackin. Varsinaisella siirtymisellä ottaa tässä kohtaa aika ison riskin menettää nykyisen tarjouksen, kun taas numeronsiirron voi perua jos winbackei tärppää ja tällöin olemassaoleva soppari jää voimaan.
 
Eikös nuo kaikki kulut saa takaisin? Varmaan se 2-4 päivää menee, että siirto näkyy. Tekisi mieli itsekin koittaa mutta vähän luulen tuon olevan myöhäistä. Onhan tässä kuitenkin onneksi vielä reilu vuosi tuota samaista tarjousta jäljellä mutta ainahan ne lisäkuut kelpaisivat.
Muistelen kyllä monen täälläkin siirtäneen numeron aamupäivästä ja sitten jo illasta ovat saaneet Winback tarjoukset, että uskoakseni tuolla sähköisessä järjestelmässä ne näkynee nopsaan. Et jos ny laitan siirtoa, niin uskaltaako tunnin päästä jo kokeilla, vai jättääkö huomiseen, mutta silloin voikin olla jo myöhäistä.

Itsellä ei ole kuin 4-6kk jäljellä tarjousta, niin kyllä tuo 24kk kiinnostaisi kovasti, eipä tarvitsisi sitten vaivautua taas...

Laitanpa parit liittymät siirtymään ja kokeilen tunnin päästä chattia (mihin asti lienee tuokin auki, mistään ei näe?). Peruu sitten siirron jos ei nappaa parin päivän sisällä, vähän vaivaa joutuu näkemään ja oletettavasti saa kaikki rahatkin takas.
 
Elisa on pommittanu koko kesän 5,90€/kk tarjousta niin ei tuo kovin uusi juttu ole. MOI tarjosi 6€/kk rajaton data+puhe 12kk toistamiseen kaikkiin liittymiin niin eipä oikeen oo järkeä vaihtaa.
 
Laitanpa parit liittymät siirtymään ja kokeilen tunnin päästä chattia (mihin asti lienee tuokin auki, mistään ei näe?). Peruu sitten siirron jos ei nappaa parin päivän sisällä, vähän vaivaa joutuu näkemään ja oletettavasti saa kaikki rahatkin takas.
Klo 21 saakka arkisin luki OmaElisassa.
 
Jaahas, Moin systeemit nurin ja ei voi edes siirtoa laittaa menemään, olikohan strateginen veto ku asiakkaat katoamassa vaiko eikö muka riitä kapasiteetti palvelimessa...
 
Muistelen kyllä monen täälläkin siirtäneen numeron aamupäivästä ja sitten jo illasta ovat saaneet Winback tarjoukset, että uskoakseni tuolla sähköisessä järjestelmässä ne näkynee nopsaan. Et jos ny laitan siirtoa, niin uskaltaako tunnin päästä jo kokeilla, vai jättääkö huomiseen, mutta silloin voikin olla jo myöhäistä.

Itsellä ei ole kuin 4-6kk jäljellä tarjousta, niin kyllä tuo 24kk kiinnostaisi kovasti, eipä tarvitsisi sitten vaivautua taas...

Laitanpa parit liittymät siirtymään ja kokeilen tunnin päästä chattia (mihin asti lienee tuokin auki, mistään ei näe?). Peruu sitten siirron jos ei nappaa parin päivän sisällä, vähän vaivaa joutuu näkemään ja oletettavasti saa kaikki rahatkin takas.

Voi se toki nopeamminkin näkyä, etenkin näin keskellä arkea mutten ihan tunteihin uskoisi. Ainakin ennen tuon siirron näkymisen pystyi itse päättelemään Oma Elisasta (nettiselainversio). Sopijanvaihto kun meni liittymän taustatiedoista harmaaksi (ei valittavissa) niin siirto oli käynnistynyt. En tiedä toimiiko enää, kun ovat sittemmin tuota palveluaan muokanneet.
 
Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Chat on 21.-25.9. ja 28.9.-2.10. poikkeuksellisesti avoinna klo 10-21.
Mutta oliko tonne joku suora linkki vai pitääkö vaan odottaa että ilmestyy popupina nettikaupan sivulla jos toimiiko mobiilissa ollenkaan?

Edit:

Jos chatia ei näy aukioloaikoina sivun oikeassa alakulmassa, voi chat olla ruuhkainen. Odota hetki tai yritä myöhemmin uudelleen.
Lukee täällä: OmaElisa
 
Mutta oliko tonne joku suora linkki vai pitääkö vaan odottaa että ilmestyy popupina nettikaupan sivulla jos toimiiko mobiilissa ollenkaan?

Tutkailemaan liittymiä ja chattihan on auki, tai
ainaki oli vielä tunti pari sitten. PC:llä tein tilauksen. Mobiilista en tiedä.
 
Mutta oliko tonne joku suora linkki vai pitääkö vaan odottaa että ilmestyy popupina nettikaupan sivulla jos toimiiko mobiilissa ollenkaan?
Menet tosiaan vaikka tuohon osoitteeseen ja siellä on oikeassa alakulmassa puhekuplan näköinen ikoni, ellei automaattisesti pomppaa esiin. Itsekin siis vain kunnon selaimella testasin, luurilla jaksa tollasia tekee ainakaan itse, toimintaan saattaa vaikuttaa myös kaikenmaailman mainosten/skritptien estot sun muut jos käytössä...
 
Menet tosiaan vaikka tuohon osoitteeseen ja siellä on oikeassa alakulmassa puhekuplan näköinen ikoni, ellei automaattisesti pomppaa esiin. Itsekin siis vain kunnon selaimella testasin, luurilla jaksa tollasia tekee ainakaan itse, toimintaan saattaa vaikuttaa myös kaikenmaailman mainosten/skritptien estot sun muut jos käytössä...

Ei vaikuta ja siellä se chatti on edelleen.
 
Tuo Moin uusi hinnoittelu sopii tänne erittäin hyvin! Vaimolla ollut tuo 6€ simmi ja aina lasku on ollut 6€+8€ puhelujen takia, dataa kun ei paljon kulu. Nyt siis entistä edullisemmin 9€+4€. Ei paha.
 
Katos, ny meni läpi numsin siirto operaatio Moilla, pitkään antoi vaan erroria. Huomenna sitten kokeilemaan onneaan, että irtoisko vielä tuo Elisan 5,90e/kk Tarkka 24kk tarjous ;)
Ja edelleen tuntuu nuo Moin systeemit vähän hikottelevan, ku yrittää kirjautua sisään...
 
Kiitos foorumille. Täältäkin kysytty Elisalta tarjous ja myös saatu se 5,90e/kk Tarkka 24kk. Kysyin chatissä, että onko tarjousta Moin liittymille, tämän jälkeen asiakaspalvelija kysyi numeron ja ilmoitti, että tarkistaa onko numerolle tarjouksia ja sellainenhan löytyi.
Kysyi lopuksi myös onko kiinnostusta elisa viihteeseen, että sellaiseenkin löytyisi pöydänalta tarjous. En ollut kiinnostunut, joten ei tietoa millaista siellä olisi ollut. Mutta tämä vinkkinä joillekin, joita asia saattaisi kiinnostaa.
 
Juuri tilasin myös chatista Tarkan 5,,90€/kk ja numeron kysymisen jälkeen ilmoitti että tarjous voidaan käyttää.
Moi vaan MOI :D
 
Samoin taktiikkana toimi että kysyi suoraan että onko mitään tarjousta Moin liittymälle.

ps. Tuo chattipallura ei näköjään tuonne varsinaiselle liittymähallintasivulle ilmesty, mutta esim. tällä sivulla näkyy: Elisa - Verkkokauppa
 
Viimeksi muokattu:
Mulla liittymän siirto menossa Elisalta Moille viime torstaista. Koittanut useita kertoja saada Tarkkaa 5,9e/kk, mutta ei ole onnistunut (chat & myyntipalvelu). Tänään Sini sanoi chatissa, että: "Ehtona tuolle on se, että liittymä on moilla." kun oli tuosta Tarkka 5,9e/kk liittymästä puhe. Eli kokeilen ylihuomenna uudestaan kun liittymä on siirtynyt. Tässä siis tietoa jos muillakin on menossa siirto moille niin voi olla ettei tarjousta irtoa ennenkuin siirto on tapahtunut. Korjatkaa toki jos muita kokemuksia. :)
 
Puolisolla numsi menossa Moille eikä winback puhelun perusteella ole antaa kuin 20e liittymää.
Pitänee kokeilla chätissä ihme venkulointia --
 
Vanhana Elisan asiakkaana kyselin 3 vko sitten chatistä tarjouksia ja paras oli juuri joku +20€/kk. Moin sivuilta pistin liittymätilauksen menemään ja noin 4 h siitä soitettiin Elisalta että tälläinen 5,90 € / kk tarjous olisi. Jotenkin hölmön tuntuista pelleilyä.
 
Samoin taktiikkana toimi että kysyi että suoraan onko mitään tarjousta Moin liittymälle.

ps. Tuo chattipallura ei näköjään tuonne varsinaiselle liittymähallintasivulle ilmesty, mutta esim. tällä sivulla näkyy: Elisa - Verkkokauppa

Suurkiitokset sinulle ja muille! Hetkessä meni kolmen liittymän siirto Elisalle.

Nyt vaan miettimään mitä teen omalla liittymälläni, 10e/kk huoleton loppuu parin kuukauden päästä. Toisaalta tärkeintä oli saada lasten liittymät järkevälle hinnalle, itse voin maksaa enemmänkin. Moille lähti kyllä isot miinukset kun tekivät tuollaisen viilauksen.

E: Mahtavatko ehtiä yhtään kalastella siirtyjiä takaisin Moille.
 
Viimeksi muokattu:
Suurkiitokset sinulle ja muille! Hetkessä meni kolmen liittymän siirto Elisalle.

Nyt vaan miettimään mitä teen omalla liittymälläni, 10e/kk huoleton loppuu parin kuukauden päästä. Toisaalta tärkeintä oli saada lasten liittymät järkevälle hinnalle, itse voin maksaa enemmänkin. Moille lähti kyllä isot miinukset kun tekivät tuollaisen viilauksen.

E: Mahtavatko ehtiä yhtään kalastella siirtyjiä takaisin Moille.

Samat siirrot täällä!

Turhaa kalastelevat noin töykeän korotuksen jälkeen. Moi vaan, Moi :smoke:
 
Päivän ensimmäinen yritys Elisan chatissa ei tuottanut tulosta, ei kuulemma saanut laitettua tuollaista tarjousta. Pitänee yrittää uudestaan myöhemmin.
 
Puoli kymmenen aikoihin kysyin chatistä vieläkö on tuota tarjousta ja eipä siinä tarvinnut mitään neuvotella asiasta. Numeron kysyi ja asia sillä selvä siirrot käyntiin. Tämä oli kyllä hyvä tarjous.. siirretään sitten vaikka moille takas 2 vuoden päästä jos se vielä on elossa ja ei parempaa löydy..
 
Juu ei onnistu tarjous, ilmeisesti osa asiakkaista on jollain mustalla listalla syystä tai toisesta. En ole yhtäkään tarjousta saanut Moille siirron aikana tai sen jälkeen ja edelleenkään eivät halua asiakkaakseen.
 
Täällä sama: Moin sähköpostin luin eilen hinnannoususta ja heti aloin googlailemaan. Näköjään monta kohtalotoveria täällä. Kiitos neuvoista erityisesti, sain pelkällä "olisiko Moi asiakkaalle tarjota liittymää?"-kysymyksellä tuon 5,90e/kk-liittymän, eli 100M rajaton ja puhelut & tekstarit erikseen seuraavat 24kk.

Täältäkin siis moi moit Moille.
 
Missähän vika kun ei Elisan chatin pallukkaa näy lainkaan? Kolmella selaimella olen jo kokeillut. Siellä myös lukee, että chat on auki tänään klo 10 alkaen ja silti täällä on kirjoiteltu chatin käytöstä jo klo 9 aikaan.
 
Täälläkin onnistui 5,90€/kk Tarkka 100M liittymän hankinta seuraavasti: Aamulla uusi liittymä tilaukseen Moi:lta (kokonaan uusi numero), noin puolen tunnin päästä liittymän aktivointi Moi:n sivuilta ja taas vähän odottelua, että liittymä näkyi avoimena Moi:n sivuilla. Sen jälkeen Elisan chättiin juuri avatulla numerolla, ja kysymällä tarjousta Moi:n asiakkaille irtosi tarjous ilman mitään mutinoita.
 
Liekkö väliä miten kauan se liittymä on siellä moilla ollut siihen saako tarjousta elisalta. Itse siirsin aikanaan telialta marraskuussa 2018 moille ja nyt sitten moilta pois tuon tarjouksen takia.
 
Junnun Moi siirtyi juuri nyt 5,90 e/kk Tarkka 100M 24 kk Elisalle. OmaElisaan kirjautuneena sen chatista ei irronnut mitään järkevää eikä kuulemma ollut parempaa tarjolla vaan toisella yrityksellä myyntipalvelun chatista (ei-kirjautuneena) sitten kyllä. Kiitokset @Elvis Jagger vinkistä.
 
Junnun Moi siirtyi juuri nyt 5,90 e/kk Tarkka 100M 24 kk Elisalle. OmaElisaan kirjautuneena sen chatista ei irronnut mitään järkevää eikä kuulemma ollut parempaa tarjolla vaan toisella yrityksellä myyntipalvelun chatista (ei-kirjautuneena) sitten kyllä. Kiitokset @Elvis Jagger vinkistä.

Nuo tuostahan se kiikastikin, en tajunnut että ovat eri chatteja. Nyt onnistui täälläkin.
 
Muutamia kuukausia sitten siirsin oman ja muksujen liittymät Moille. Tänään Elisan chatin kautta onnistui kaikille tuo 5,90 e/kk 100M. Olin kirjautuneena OmaElisaan.
 
Missähän vika kun ei Elisan chatin pallukkaa näy lainkaan? Kolmella selaimella olen jo kokeillut. Siellä myös lukee, että chat on auki tänään klo 10 alkaen ja silti täällä on kirjoiteltu chatin käytöstä jo klo 9 aikaan.
No nyt tuli pallukka näkyviin kun otin pfSensestä pfblockerNG:n pois päältä. Moin liittymään sain chatissa tuon tarjouksen, joten moi Moi!
 
Toimiiko tuo Tarkka 100M myös pelkkänä mobiililaajakaistana? Vai onko siinä jokin esto, ettei voi siihen tarkoitukseen käyttää? Olisi huomattavasti halvempi kuin nykyisin käytössä oleva mokkulanetti
 
Jos jollain ei onnistu chatin kautta, niin soittakaa myyntiin 0800939393. Todistetusti tuo liittymä on saatu myös tuolta.
 
Toimiiko tuo Tarkka 100M myös pelkkänä mobiililaajakaistana? Vai onko siinä jokin esto, ettei voi siihen tarkoitukseen käyttää? Olisi huomattavasti halvempi kuin nykyisin käytössä oleva mokkulanetti

Mikset yhdistä puhelinta tietokoneeseen ja jaa nettiä.
 
Toimiiko tuo Tarkka 100M myös pelkkänä mobiililaajakaistana? Vai onko siinä jokin esto, ettei voi siihen tarkoitukseen käyttää? Olisi huomattavasti halvempi kuin nykyisin käytössä oleva mokkulanetti

Miksi ei toimisi? Ei Elisa tiedä, minne ne bitit päätelaitteestasi virtaavat.
 
Eli varmistus vielä tälle. Liittymä pitää olla siirtynyt Moille ennenkuin tarjoukseen pääsee käsiksi.
elisa2.PNG
 
Yhdeksän aikaan aamulla sain chatissä, kun kysyin, että kaverilta kuulin, että Moilta siirtyvät asiakkaat saisivat Tarkka 100M 5.90€/kk hintaan ja sain vaihdettua pari Moi liittymääni.
 
Onko kukaan saanut tässä yhteydessä Elisalta mitään rajatonta vaihtoehtoa kuten Huoleton 10M 9,90e/kk? Minulla rajoittaa ikävästi tuo kun menee se puheluiden maksiveloitus MOI:lla joskus. Tarkka ei siis käy. Nykyisin perushinta olis 9e niin ei paljoa lämmitä jos puhelut on 2-4e kun joka kuukausi menee tosiaan sitten se 11-13e. Pieni säästöhän tuolla Huolettomalla tulisi, mutta samahan sekin olis ottaa...
 
Eli varmistus vielä tälle. Liittymä pitää olla siirtynyt Moille ennenkuin tarjoukseen pääsee käsiksi.
Voi rähmä. Just chätissä sain uuteen moin numeroon 5,90e 24kk tarkan (menee vanhemmalle väelle nettiliittymäksi kotiin) mutta halua olisi saada oma numero myös tuohon (on 4,90e tarjousliittymä vielä ens vuoden alkupuolelle voimassa). Mitenköhän tässä uskaltaisi antaa mennä siirto läpi moille (laitoin yöllä vireille mutta nyt aamulla oli moin palvelussa joku fiba ja piti laittaa lisätietoja, sen jälkeen moin palvelu meni heti "huoltokatkolle" eikä toimi enää)? About 7.10. siirtyisi varmaan ja tuo lapputarjous on 11. päivään asti voimassa, mutta ilman sitä lappua voi olla, että elisa suitsii myyjät olemaan antamatta. Ottaako riski vai ei, damn...
 
28.9 oli siirto elisa-->Moi ja sai huoleton 10M 14,90/24kk ei häävi mutta tuollakin pärjää
 
Miksi ei toimisi? Ei Elisa tiedä, minne ne bitit päätelaitteestasi virtaavat.
Niinpä, tiesinkin sen olevan hieman "tyhmä" kysymys, mutta halusin varmistuksen sille. Moni täälläkin kuitenkin ottanut paljon kalliimpia mobiililaajakaistaliittymiä tyytyväisenä tarjouksesta. Jotenpa avaan nyt MOI:lle uuden liittymän, vaihdan sen Elisalle ja olen tyytyväinen edullisen mobiililaajakaistan käyttäjä seuraavat 24 kk :cigar2:

Mikset yhdistä puhelinta tietokoneeseen ja jaa nettiä.
Koska kotona tarvitsee yhden "kiinteän" netin esim. chromecastiin ja lasten tabletteihin ja en ole aina puhelimineni kotona.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 630
Viestejä
4 479 202
Jäsenet
73 961
Uusin jäsen
askor

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom