Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
...

No, nyt tuli Elisalta vastatarjous tekstarilla, eli 4G Rajaton 200M 25,99€/kk. Öööö, ei.....

Elisalta tuli viesti uudesta tarjouksesta, vastauksella heiltä soitto. No, halvin mihin taipuivat oli 14,99€/kk (100Mt rajaton 4G). Enpä napannut, saapa nähdä pääseekö vielä noihin yllä 2,99€/6,99€ -hintoihin kiinni, jos siirto ennättää tällä viikolla toteutua.

Marraskuussa kaksi liittymää päivitelty. Lidlin lahjakortteja odoteltu. Viimeksi kysyin Tammikuun lopussa chatissä... "2-3kk toimitusaika, vielä pitää odotella". Nyt kysyin uudestaan, niin "Näitten olisi tuossa viimekuun lopulla pitänyt teille kirjepostissa saapua kotiin, olihan meillä ajantasainen osoitetieto täällä tiedoissa...."

Taitavat reagoida näihin vaan jos joku kyselee perään? Veikkaan, että ei sieltä vielä Tammikuussa ole mitään lähetelty, vaan tuo oli tuollainen viivytystaktiikka tälläkin kertaa...
Täälläkin yksi Telian liittymä, jota päivittelin viime vuoden lopulla ja lupailivat joulukuussa lahjakortin tulevan. Eipä tullut, joten tammikuun loppupuolella otin Chat yhteyttä ja käski jättää asiakaspalvelun lomakkeen kautta palautetta asian suhteen. Sieltä sitten tuli sähköpostia parin päivän päästä, että asia laitettu selvitykseen ja puuttuva lahjakortti tulee myöhemmin. Muutama viikko tuosta tuli kirje kotia, jossa puuttuva lahjakortti, olikohan ihan käsin kirjoitettu osoitekin siinä...

Moi laitenetti vaihdettu Elisan 4G perus 100M liittymään numeronsiirrolla. Moi lähetti avausmaksusta laskun niin veloitetaanko 5eur Mun Moi:lle ilmoitetulta maksukortilta automaattisesti vaikka lasku on lähetetty spostiin?

Oliko monelle tullut Moi:lta winback tarjousta? Sitä olen odotellut, mutta onhan tässä vielä perjantaihin aikaa. Vai voiko itse soittaa asian tiimoilta johonkin numeroon?

Statistiikka

Viestiketjuista
269 179
Jäsenet
76 383
Uusin jäsen
Nuori_loiri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom