- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 5 880
Eipä se kolmas osapuoli tee sitä mitenkään tarkoituksellisesti vaan se vain on tosiasia sillä hetkellä: liittymää ei ole olemassa. Jos niin käy, niin Elisan aspasta pyytämällä sen siirron saa kuitenkin vetämään uudestaan sovitusti sitten, kun kyseinen Moi-liittymä on oikeasti avattu käyttöön.Omaelisassa voi käsittelyssä olevan liittymän avausaikaa vaihtaa, pitäisiköhän suosiolla siirtää pari viikkoa eteenpäin jotta laitenetin aktivointi "ruuhkan" takia ehtisi varmasti.
Edelleen tuntuu oudolta mikäli asiakkaan ja Elisan keskinäisen aiesopimuksen kolmas osapuoli voi evätä' vedoten että liittymää ei ole olemassa.
Tämä oli viime syksynä Elisan aspan näkemys asiasta, kun olin täsmälleen tuossa tilanteessa:
"joo eli tuohon on peruutussyynä 'numerolla ei ole liittymäsopimusta.' yleensä syynä siis että kyseessä on prepaid liittymä, virheellinen numero tai luovuttavalta operaattorilta on irtisanottu liittymän sopimus"
Ja eri asiakaspalvelija, jolle keissini siirtyi saman chatin aikana, sanoi:
"syy siis tuolle hylkäämiselle meidän näkökulmasta on se, että joko liittymä on irtisanoutunut, se on prepaid tai latausliittymä tai olisi väärä puhelinnumero. Jos näistä ei mikään tästmää niin tehdään tilaus uudelleen!"