Itse näin kun ne rahtas rasia lavoja karkkiosastolle. Mietin vain että näitäkö myydään nyt jossain tarjouksessa koko rasiallinen kerralla ja että kuka ostaa tuollaisen jäätävän rasian karkkia mutta vissiin ei kuitenkaan. Eipä juuri tule ostettua itsellä kuten ei mitään pullaa tai keksejäkään.
Ei ollut hevi-osastolla jonoa, eikä myöskään tarjouksia. En ole tainnut Prismassa vielä koskaan nähdä tarjousta, jossa "tomaattia saa 2 kiloa yhden hinnalla".
Näytti tämä irttariporukka ruokailevan pääruokana pizzaa, ranskalaisia, nakkeja, einespyöryköitä jne. Myös sipsejä näytti menevän ihan kunnolla, kun otin itselle pähkinöitä.
Mietin siinä kaupassa, että näin ihmisiä ohjataan tekemään niitä valintoja. Lihavat aikuiset ja lapset seisoo karkkijonossa, jossa suurin ongelma oli selkeästi se, kun pussit oli liian pienet, kun niitä oli joillain neljäkin sylissä.
Muutenkin tossa pääsiäisen alla kun seurasi mainontaa TV:ssä, radiossa, lehdissä, netissä jne., niin kaikki pyöri sen ympärillä, että "vietä super herkullinen pääsiäisen", nyt olisi roskaa hyllykaupalla tarjouksessa. K-Ryhmä taisi mainostaa, että sit Ari hoitaa pääsiäisherkkua pöytään, eikä näyttänyt Arska hoitavan kuitenkaan mitään terveellistä pöytään.
Ehkä näissäkin pitäisi kohta alkaa määritellä, että mitä tuotteita saa mainostaa ja mitä ei (vrt. tupakka, viina). Myös sellainen tupakka-aski meininki voisi olla hyvä, missä nämä on piilossa ilman värejä, myyjältä pitää pyytää tuote minkä haluaa. Paketit varoituksilla, "aiheuttaa lihavuutta, lihavuus tappaa", ja vielä lihavista kuvia ja tarinoita miksi he ovat kuolleet lihavuuteen jne.