Jos tuo Aeolus kuvio onnistuu niin luurit lähtee kiertoon jos ottaja löytyy nopsaan.
Edit: En ole aikaisemmin ollut näiden tummempien puiden fani, mutta ei perhana nyt on mieli muuttunut. Tää barnyard cherry on ehkä näteimpiä ZMF:n Limited edition-puita mitä oon nähnyt. Nää on tummuneet ajan myötä aika paljon mikä on tehny näistä vaan nätimmät. Valosta riippuen väri vaihtelee tosi tummasta, oikeastaan kahvin värisestä sellaseen maitosuklaan väriin - ja kaikea siltä väliltä. Vaaleat tiikerinraidat kruunaa vielä kaiken. Nää on ihan yhtä paljon sisustuselementti kuin kuulokkeet, mikä tuppaa olemaan totta monien ZMF-luurien kanssa.
Kyllä mulla on ollut ikävä ZMF:n ns house soundia paljon enemmän kuin edes itse hoksasin. Varsinkin tän putkivahvarin kanssa nää tarjoaa ihan uskomatonta, musiikillista nautintoa. Oon kuunnellu Steven Wilsonin koko tuotantoa läpi, ja pitkästä aikaa en yhtään arvioi kuulokkeita tai vahvistinta, tai yhtään mitään. Nautin vaan siitä, että musiikki kuulostaa tosi hyvältä.
Kyllä nää elämän pienet jutut vaan vaikuttaa ihan kaikkeen! Huomaa, että stressi vähenee ja kipu häiritsee vähemmän. Vielä kun pääsee taas kuulemaan Aeolusta pitkästä aikaa...