Alan ymmärtää sitä Atticus-hypeä. Eikon suedet teki näistä sellaset mitä halusin. Ori padeilla keskibassot oli vähän liikaa mulle, mutta isompana juttuna treble oli mun herkille korville välillä liian kuumaa. Oikeastaan kaikki kuulostaa nyt hyvältä, mutta välillä tulee vastaan musiikkia mikä kuulostaa vaan niin upeelta näillä, että tulee väkisin hymy naamalla. Mukavuusongelmat korjaantui kaikki myös pienellä säädöllä. Näiden soundstage jaksaa vaan hämmästyttää - ei suljettujen luurien pitänyt kuulostaa tältä!
Luulin jo, että tuosta vanhasta Vincentin putkihybridistä ei ole enää hyötyä kun luurit kuulostaa sen kanssa joko tosi hyvältä tai täysin paskalta, ja viimeiset 5-6 kuuloketta on ollu ihan hirveitä sen kanssa. Nyt tuli kuitenkin kiva yllätys kun heitin luurit siihen kiinni - Atticukset kuulostaa saatanan hyvältä tuon kanssa. Bassopää korostuu oikeastaan aika hauskalla tavalla.
Mulla olisi ehkä mahdollisuus hankkia Aeolukset piakkoin, mutta se edellyttäisi näiden myymistä ~950€ hintaan padeineen kaikkineen, enkä tiedä löytyykö tässä energiaa sen yrittämiseen mun tilanteessa. Aeolukset on todennäköisesti edelleen se mun endgame, mutta Atticus on heti perässä kakkosena.
Asiasta toiseen. Täytyy antaa iso kiitos
@Roderick :lle. Herra tarjosi Ollot mulle lainaan kaikkein paskimman ajanjakson yli mistä oli iso apu, ja ne oli pitkään täällä. Samalla pitää mainostaa vielä
@STW :n piuhoja. Työn jälki oli just niin laadukasta kun sopii odottaa. Jos tulevaisuudessa on ajankohtaista kuulokepiuhan hankkiminen, niin tiedän mistä kysyn ekana!