Onpa kiva... Hart Audio Cables unohti tehdä ja lähettää mulle puolet tilaamistani interconnect-liittimistä. Perille tulleet vaikuttaisivat kuitenkin laadukkailta, mutta saihan noita 2kk odotellakin. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saapa nähdä miten kauan noita ZMF:n suede perforated padeja saa vielä odottaa. Tilasin nyt suoraan ZMF:ltä DHL Expressillä, mutta nyt sekin on sitten ollut jenkeissä jumissa viime viikon lopulta lähtien. Tässä on nyt 4 kuukautta yritetty saada ostettua noita.
Sellainen varoitus Hart audion suhteen, että tämä on nyt neljäs kerta viikon sisään kun kuulen valitusta vajaista tai vääristä tilauksista. Ilmeisesti piuhat on todella mainioita, mutta lafka meinaa taipua odottamattoman suuren tilausvolyymin alla. Odotusajat on tosiaan myös venähtäneet luvattoman pitkiksi. Tuttu odotti 3kk että saivat piuhan edes liikkeelle.
Oma impact audion piuha on muuten edelleen jenkeissä. 22.4. lähetetty, mutta USPS ei saa sitä Chicagoa pidemmälle. Se on nyt kolme kertaa kiertänyt sen kautta. Ihan vitsi koko lafka.
Mikä olisi hyvä vaihtoehto xm3:lle? Ääni saisi olla neutraalimpi (vähemmän bassoa) ja kuulokkeiden rakenne kestävämpi.
Onko totta että Monopricen Monolith 1060 on joku ylimääräinen "ring", mitenkähän tuon nyt suomentaisi?, jos vaikka sointi. Joku on varmaan omistanut nuo kuulokkeet tai omistaa?. Alkaa mennä vaikeaksi kuulokkeiden hommaaminen kun muka joka ainoassa vaihtoehdossa on joku ylitsepääsemätön vika joko soinnissa, laadussa tai molemmissa.
Ei ole myynnissä EU monopricellä, ja en kehtaisi alkaa amerikoista asti tilaamaan ja maksamaan vielä satasen posteja, vai mitähän liene maksaa kun ei mitään tietoa edes sivulla. Sama ostaa vaikka 1070 luulisi että noissa ei ole mitään vikaa muutakuin halpa hinta. Saman hintaiset eu sivulla kuin 1060C amerikassa.Osta M1060C, tässä ei ole ring-ongelmaa ja olen ymmärtänyt, että kuulostaa avoimeksi modattuna paremmalta kuin M1060.
Jos nyt yhtään oikein luin arvosteluja joku aika sitten ni niistä 1070 puuttuu bassot. Jotenkin hämmentävästi olisivat osanneet tehdä planarit missä ei oo bassot alas asti...Ei ole myynnissä EU monopricellä, ja en kehtaisi alkaa amerikoista asti tilaamaan ja maksamaan vielä satasen posteja, vai mitähän liene maksaa kun ei mitään tietoa edes sivulla. Sama ostaa vaikka 1070 luulisi että noissa ei ole mitään vikaa muutakuin halpa hinta. Saman hintaiset eu sivulla kuin 1060C amerikassa.
No voi perse, seuraava etappi on sitten luokkaa Audeze LCD-1 hinnaltaan tai joku vastaava. Nämä varmaan ihan surkeat kanssa? ei olisi hinnalla pilattu Monolith M565C Over Ear Planar Magnetic Headphones - Black/Wood With 106mm Driver, Closed Back Design, Comfort Ear Pads For Studio/Professional by Monoprice
Kuinka suede perforated -padien olisi tarkoitus muuttaa Aeoluksien ääntä? Ilmeisesti olet tehnyt taustatyötä, koska juuri tuollaiset haluaisit.
Hart Audion James lupasi laittaa puuttuvat piuhat tulemaan muutaman päivän kuluttua ja hyvittää tarvittaessa arvonlisäverot ja muut maksut, jotka joudun mahdollisesti tuosta paketista maksamaan.
Mulle USPS:n paketit ovat tulleet tähän mennessä perille, mutta vaimolla yksi paketti meni kaksi kertaa Suomen sijaan Brasiliaan. 4-5kk taisi mennä koko lystiin, eikä pakettia koskaan saatu kohti Eurooppaa.
Vielä yksi ärsytyksen aihe:
Tor Audio lähetti mulle postikuluja vastaan kaksi neuvostoputkea, mutta posti vei nuo näköjään Joensuun sijaan Turkuun noudettavaksi. Nyt täytys soitella 1,84€/minuutti maksavaan numeroon ja selvitellä asiaa. Olen vastaanottaja, joten näinköhän posti perii multa vielä postikulut paketin uudelleenlähetyksestä. Ei oikein ukrainalaista tyyppiä kehtaisi pyytää soittelemaan postille tuohon hintaan.
Edit. Postin mukaan en ole paketin vastaanottaja, joten palautunee takaisin Ukrainaan. Liekkö ollut jollekin toiselle vai mitä, mutta olen kuitenkin maksellut tuohon postikulut ja epähuomiossa postin käsittelymaksunkin postin sitä vaatiessa (tajusin vasta myöhemmin, että tulin huijatuksi, koska sitä ei olisikaan tarvinnut maksaa tulliin jääneelle alle 22€ arvoiselle lähetykselle).
Tunnustaako joku turkulainen tilanneensa jotakin Tor Audiolta? Posti ei tietenkään kertonut nimeä, että osaisin ottaa yhteyttä.
Nuo sundarat vaatii jonkun tunnin soittoa että tasoittuvat. Itse en näitten jälkeen ole kummempia enää kaivannut.Vihdoinkin sain aikaiseksi avata Sundarojen pakkauksen ja kaivettua kuulokkeet ulos.Nyt sitten kovaa ajoa ja vertailua omien DT 1990 Pro:n kanssa.
![]()
Vielä yksi ärsytyksen aihe:
Tor Audio lähetti mulle postikuluja vastaan kaksi neuvostoputkea, mutta posti vei nuo näköjään Joensuun sijaan Turkuun noudettavaksi. Nyt täytys soitella 1,84€/minuutti maksavaan numeroon ja selvitellä asiaa. Olen vastaanottaja, joten näinköhän posti perii multa vielä postikulut paketin uudelleenlähetyksestä. Ei oikein ukrainalaista tyyppiä kehtaisi pyytää soittelemaan postille tuohon hintaan.
Edit. Postin mukaan en ole paketin vastaanottaja, joten palautunee takaisin Ukrainaan. Liekkö ollut jollekin toiselle vai mitä, mutta olen kuitenkin maksellut tuohon postikulut ja epähuomiossa postin käsittelymaksunkin postin sitä vaatiessa (tajusin vasta myöhemmin, että tulin huijatuksi, koska sitä ei olisikaan tarvinnut maksaa tulliin jääneelle alle 22€ arvoiselle lähetykselle).
Tunnustaako joku turkulainen tilanneensa jotakin Tor Audiolta? Posti ei tietenkään kertonut nimeä, että osaisin ottaa yhteyttä.
Vähän päivitystä tänne Denon AH-D9200-saagasta. Hobbyhall saa toimitettua vasta heinäkuun puolivälissä, aargh, sitä odotellessa. Siihen asti pitää mennä noilla Ultrasone Pro2900:lla, joista saa paljon enemmän iriti kun väliin tuli kuulokevahvistin.
Samalla voin kertoa mielenkiintoisesta elämän oppitunnista. Ostin täältä foorumilaiselta luultavasti ihan toimivan Pro-ject Heabox S2 Digital USB-DAC:in, kävin myyjän himassa ja oletettavasti tiedän ihan oikean nimen ja osoitteen. Tarjosi mulle sitten whatsappissa noita samoja Denon-kuulokkeita "kaveriltaan" vielä halvemmalla, mietin että ok, ostan vaikka toiset toimistolle tai palautan HobbyHall-kappaleen.
Periaatteitteni vastaisesti maksoin ne etukäteen, tiesinhän henkilöllisyyden ja osoitteen, juteltiin paljon audio+pc-harrastuksesta yms. Siinä mokasin. Rahat saatuaan "myyjä" katosi sekä täältä foorumilta että muista yhteysvälineistä. Rikosilmoitus on nyt tehty, mutta tuskin sen kautta rahoja takaisin saa.
Ei helkkari :/ Luulen tietäväni ketä tarkoitat ja paljon tyypin mesoamista daceista ihmettelinkin ja nyt sitten vielä tuollaista päälle. Laitathan ilmoituksen kaverista myös tänne ketjuun:
Tärkeä - Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset
Okei. Joo jatkossa jää nämä postitus kaupat tori.fi:stä tekemättä kokonaan. Noudolla olen onnistuneesti ostanut roinaa sieltäkin. Teen kyllä tällä viikolla ne ilmotukset, keskiviikkona tulee viikko siitä että emolevy kauppiaasta ei ole kuulunut mitään joten sitten rustataan lomakkeet...bbs.io-tech.fi
Mistee niitä suapi?@Junaski
Mitenkäs Sundarat? Saa Suomestakin mukavaan hintaan.
![]()
HiFiMAN Sundara Review - Best Value Headphone?
Resolve of Headphones.com and The HEADPHONE Show reviews the Hifiman Sundara 2020 Edition Planar Magnetic Headphones.www.headphones.com
Kiitoksia, miltähän nuo kuulostaisi monopricen vahvistinpulikalla?. Budjetti heittää muuten häränpyllyä.Mareksound
mareks.fi
Ei taida olla ostettavissa?Mareksound
mareks.fi
Näkyy olevan hifitalossa samaan hintaan.Ei taida olla ostettavissa?
Sen verran korjausta tähän, että kyllä se 1,84€ maksu on pelkkä kertaveloitus ja sen jälkeen ihan normaalit puhelinverkkomaksutToivottavasti paketti löytää tiensä perille vielä!

Kuka lie paketin oli noutanut, mutta saattaa hieman hämmästellä pienellä viiveellä tulevaa tullausvaatimuskirjettä.Osta Antlion Modmic. halvempi kuin ostaa pelikuuloke krääsää.Moi,
Mitkähän olisi parhaat pelikuulokkeet tällä hetkellä noin 100 e hintaluokkaan?
Esim. ROCCAT KHAN PRO BLACK COMPETITIVE HIGH RESOLUTION GAMING HEADSET
RAZER KRAKEN TOURNAMENT BLACK
Irtoavat noin huntilla tällä hetkellä hyllystä pk-seudulta. Aikaisemmat Sennheiser HD 500 on palvellut (ja palvelee vieläkin) vuodesta 2003, mutta näissä ei ole mikkiä.
Kiitos vinkistä.
Moi,
Mitkähän olisi parhaat pelikuulokkeet tällä hetkellä noin 100 e hintaluokkaan?
Maanantaina pitäisi tulla perille niin pääsee kokeilemaan miten vaikeaa niiden vaihtaminen on, kun ulkomaisilla foorumeilla liikkuu siitä kauhutarinoita.
Vahva esiintulo heti alkuun kun kaikkia neljää mallia näkyy olevan suoraan saatavanaZMF:n kuulokkeista kiinnostuneille tiedoksi, että Hifitalo myy näitä nyt ensimmäisenä Suomessa: ZMF
ZMF:n kuulokkeista kiinnostuneille tiedoksi, että Hifitalo myy näitä nyt ensimmäisenä Suomessa: ZMF
. Itseäni kiinnostaisivat jossakin vaiheessa Atticusten kaveriksi Auteurit, mutta niitä ei vielä ole valikoimassa.Näitä kun ei ollut saatavilla niin tilasin amazon.de Koss KSC75. Olen erittäin yllättynyt miten hyviltä nämä kuulostavat! Rimpulathan nuo ovat ja varsinkin ohkainen johto ei vakuuta ollenkaan. Melko tasapainoinen soundi. Muotoon nähden yllättävän OK basso ja nämä ovat hieman kirkkaat. HD6XX palaamiseen näiden jälkeen menee aina tovi totutella, ne tuntuvat soivan niin pään sisässä.Mistähän (Euroopasta) sais ostettua Koss KPH30i?CDONissa ollut jossain vaiheessa mutta ovat loppuneet
Näitä kun ei ollut saatavilla niin tilasin amazon.de Koss KSC75. Olen erittäin yllättynyt miten hyviltä nämä kuulostavat! Rimpulathan nuo ovat ja varsinkin ohkainen johto ei vakuuta ollenkaan. Melko tasapainoinen soundi. Muotoon nähden yllättävän OK basso ja nämä ovat hieman kirkkaat. HD6XX palaamiseen näiden jälkeen menee aina tovi totutella, ne tuntuvat soivan niin pään sisässä.
Sennheiser pääsairaus vahvistuu - ajatuksena siirtyä HD800s käyttäjäksi. Toki kohtuullisesti HD-sarja on jo tuttu.
Riittääkö Fiio K5 PR0 tai Schiit Magni 3 ja Modi 3 stack tuolle parille?
Ei varmasti optimaalinen kombo - kommentteja?
e. pääsisikö halvemmalla hankkimalla Sundarat?
Jos vähän haluaa penniä venyttää niin perus hd800 + sdr modi pitäis olla aika sama asia kuin hd800S.
Tilasin modin alkuperäiseltä kehittäjältä tuon osan omiin senkkuihin ja näppärästi kävi kaupat. Muistaakseni paypalilla meni maksu . Noin 20€ maksoi tuo osa. En tosin itse sitä kerinnyt koskaan paikalleen asentaa kun myin sennheiserit pois. Head-fi:ssa saa yksityisviestillä tyyppiin yhteyden: Sorrodje
Eihän tuo rinkula kovin vaikea varmaan olis itsekään rakentaa mutta omalla kohdalla katsoin varmemmaksi ostaa ihan alkuperäisen![]()
Kyllä. Käytetyt hd800:set on hintansa arvoiset. Takuu on aina tietysti kiva mutta hd800 harvemmin ihan itsestään hajoaa toisin kuin jotkut hifimanin tai Audezen tekeleet joissa maanantai kappaleita tuntuu riittävän.Tori.fi halvimillaan tullut 400-500e hintaan HD800 vastaan, siihen kun naksaisee 20e modin on halvalla "tarkat" kuulokkeet.
No joo "vaatii" on ehkä turhan vahva sana, hyötyy enemminkinNo ei ne HD800 S:t minusta "vaadi" sen ihmeellisempiä jeesus laitteistoja. Ihan siedettävästi nämä toimi mm. suoraan emon ääniliitännästä (Asus Z87 pro) kun muutama vuosi sitten tuli tarve käyttää hetken ilman Oppoa.
Jos budjetti kestää niin eikun vain luurit tilaukseen, tuskin näihin pettyy + aina saa hienosäädettyä EQ:lla. Ennemmin ensin ostaa ne luurit ja vasta sitten alkaa säätää DAC:ien ja vahvistimien kanssa jos näkee tarpeelliseksi, ei noissa niin merkittäviä eroja ole kuin itse kuulokkeissa.

Tori.fi halvimillaan tullut 400-500e hintaan HD800 vastaan, siihen kun naksaisee 20e modin on halvalla "tarkat" kuulokkeet

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.