Kuinka suede perforated -padien olisi tarkoitus muuttaa Aeoluksien ääntä? Ilmeisesti olet tehnyt taustatyötä, koska juuri tuollaiset haluaisit.
Hart Audion James lupasi laittaa puuttuvat piuhat tulemaan muutaman päivän kuluttua ja hyvittää tarvittaessa arvonlisäverot ja muut maksut, jotka joudun mahdollisesti tuosta paketista maksamaan.
Mulle USPS:n paketit ovat tulleet tähän mennessä perille, mutta vaimolla yksi paketti meni kaksi kertaa Suomen sijaan Brasiliaan. 4-5kk taisi mennä koko lystiin, eikä pakettia koskaan saatu kohti Eurooppaa.
Vielä yksi ärsytyksen aihe:
Tor Audio lähetti mulle postikuluja vastaan kaksi neuvostoputkea, mutta posti vei nuo näköjään Joensuun sijaan Turkuun noudettavaksi. Nyt täytys soitella 1,84€/minuutti maksavaan numeroon ja selvitellä asiaa. Olen vastaanottaja, joten näinköhän posti perii multa vielä postikulut paketin uudelleenlähetyksestä. Ei oikein ukrainalaista tyyppiä kehtaisi pyytää soittelemaan postille tuohon hintaan.
Edit. Postin mukaan en ole paketin vastaanottaja, joten palautunee takaisin Ukrainaan. Liekkö ollut jollekin toiselle vai mitä, mutta olen kuitenkin maksellut tuohon postikulut ja epähuomiossa postin käsittelymaksunkin postin sitä vaatiessa (tajusin vasta myöhemmin, että tulin huijatuksi, koska sitä ei olisikaan tarvinnut maksaa tulliin jääneelle alle 22€ arvoiselle lähetykselle).
Tunnustaako joku turkulainen tilanneensa jotakin Tor Audiolta? Posti ei tietenkään kertonut nimeä, että osaisin ottaa yhteyttä.