Sain kaverilta testiin Denon D2000:t, aika mehevät soundit täytyy myöntää.Epäilin ensin että onkohan näissä liikaa bassoa omaan makuun mutta ei näissä mitään överibassoja onneksi ole. Menee mukavan syvälle, parhaat sub-bassot kuulokkeissa jotka olen tähän mennessä kuullut. Bassossa on joskus vähän löysähkö tuntuma ja voisi soida joskus ehkä vähän napakamminkin. Midit on ehkä vähän kuopalla jostain kohdista mutta kyllä ne silti erottuu ja soittimet kuulostaa suurinpiirtein siltä miltä pitääkin eikä vokaalitkaan huku mixiin. Treble ei soi niin karskisti kuin mitä olen lukenut, aika rasittamattomat ääneltään. Pystyy popittamaaan isommillakin voluumeilla.
Nämä irtoaisi satasella, täytynee pistää HD 598:t ja Takstar Pro 82:t myyntiin.Teen noille lähipäivinä myyntiketjut jos jotakuta kiinnostaa.
Hyvä hinta. Noita ei varmaan enää paljoa liiku.
Allekirjoitan myös tuon ajoittain holtittoman basson, mutta se onkin kuulokkeiden ainoa vika johdon lisäksi. Mutta ei se bassokaan keuli kuin hyvin harvoin.
Epäilin ensin että onkohan näissä liikaa bassoa omaan makuun mutta ei näissä mitään överibassoja onneksi ole. Menee mukavan syvälle, parhaat sub-bassot kuulokkeissa jotka olen tähän mennessä kuullut. Bassossa on joskus vähän löysähkö tuntuma ja voisi soida joskus ehkä vähän napakamminkin. Midit on ehkä vähän kuopalla jostain kohdista mutta kyllä ne silti erottuu ja soittimet kuulostaa suurinpiirtein siltä miltä pitääkin eikä vokaalitkaan huku mixiin. Treble ei soi niin karskisti kuin mitä olen lukenut, aika rasittamattomat ääneltään. Pystyy popittamaaan isommillakin voluumeilla.