Laadukkaat kuulokkeet?

Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 595
Ja mitään neutraaleja toistimiahan ei oo pakko ostaa, jos a) niillä ei tee jotain äänituotantohommia, joissa neutraalius on jonkin sortin vaatimus tai b) satu tykkäämään sen sortin toistosta.

Harmanin veijarit ovat tutkineet, että useimmat tykkää hiukka korostuneesta bassosta. Toki tekee jo paljon, jos basso on saatu ulotetuksi suht pohjaan saakka, mutta joku neutraalibassoinen luuri, jossa bassot lähtee vielä putoamaan hyvissä ajoin, niin ei semmoisilla voi musaa kuunnella.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ja mitään neutraaleja toistimiahan ei oo pakko ostaa, jos a) niillä ei tee jotain äänituotantohommia, joissa neutraalius on jonkin sortin vaatimus tai b) satu tykkäämään sen sortin toistosta.
En olisi ostanut jos hupiukko ei olisi videollaan kehunut, ensimmäiset kuulokkeet 20 vuoteen ja persiilleen meni. Mitä tästä opimme älä luota hupiukkoon.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
100
Itse olen kokenut hyväksi taktiikaksi etsiä arvostelijoita, jotka löytävät ja arvostavat samoja asioita kuin minä kuulokkeista ja äänestä yleensä. Viimeiseksi luotan omiin korviini ja koitan kuunnella ennen ostoa :kippis:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Itse olen kokenut hyväksi taktiikaksi etsiä arvostelijoita, jotka löytävät ja arvostavat samoja asioita kuin minä kuulokkeista ja äänestä yleensä. Viimeiseksi luotan omiin korviini ja koitan kuunnella ennen ostoa
Se on täällä perähikiän puolivälissä lähes mahdotonta kuunnella muuta kuin tonnin Staxeja, jotain Beyerdynamicsejä ja markettikamaa kuten JBL yms. joten luotan tuttaviin jotka harrastaa kuulokkeita vähän eri voluumilla kuin meikäläinen koskaan pystyy, ennemin kuin joihinkin Youtube hemmoihin.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 749
K371:iä olen jossain nähnyt tituleerattavan suljetuiksi HD6XX:ksi ja K361:t myös saanut kehuja, mutta tämä vastaanotto on niin ristiriitaista että "pakko" hankkia jotkut noista kokeiltavaksi, vaikka en ollenkaan tarvitse noita. :rolleyes:
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Pakko sanoa että nämä Aryat kyllä saavat huonostikin masteroidun musiikin kuulostamaan hyvältä, esimerkkinä nyt entinen lempiartisti Avicii jonka biisit analyyttisillä vehkeillä hyvin onttojen kuuloset kuulostavat kyllä näillä huomattavasti paremmilta, vaikka eivät kunnollisille biiseille vedä vertoja.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
75
Kuulokkeina toiminut nyt useamman vuoden beyerdynamicin 990 250ohmiset ja alkaa olemaan nämä jo aikansa eläneet. Näissä bassontoisto hyvä mutta hakusessa olis mahdollisesti kuulokkeet joissa päästäisiin vielä paremmalle tasolle basson kanssa. Mitäs noita mahdollisia suosituksia olisi kuulokkeiden suhteen. Sanotaan nyt vaikka hintakatoksi +-400
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Kuulokkeina toiminut nyt useamman vuoden beyerdynamicin 990 250ohmiset ja alkaa olemaan nämä jo aikansa eläneet. Näissä bassontoisto hyvä mutta hakusessa olis mahdollisesti kuulokkeet joissa päästäisiin vielä paremmalle tasolle basson kanssa. Mitäs noita mahdollisia suosituksia olisi kuulokkeiden suhteen. Sanotaan nyt vaikka hintakatoksi +-400
DT 1990/sundara, 1990 treble 8kHz piikki ei sovi kaikille mutta varmaan jos noilla olet jo selvinnyt vuosia niin sopii sulle kyllä. Sundarat kanssa hyvät jos planaareita haluat kokeilla, vaativat kyllä enemmän tehoja vahvarilta kuin 1990.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
DT 1990/sundara, 1990 treble 8kHz piikki ei sovi kaikille mutta varmaan jos noilla olet jo selvinnyt vuosia niin sopii sulle kyllä. Sundarat kanssa hyvät jos planaareita haluat kokeilla, vaativat kyllä enemmän tehoja vahvarilta kuin 1990.
Alle 400e tuota kaksikkoa on vaikea voittaa. EQ:n kanssa Sundara vie perinteisessä arkikuuntelussa voiton, mutta analyyttisempaan "tarkkuuskuunteluun" DT1990 on taas paremmat.

Pienellä etsimisellä saattaisi saada LCD2C:t käytettynä about tuohon hintaan - näissä basso sitten vielä täyteläisempi kuin kummassakaan edellä mainituista. Suljettuihin jos mennään, niin tälläkin hetkellä Verkkokaupan outletissa on DT1770 PRO:t 399,90€ joissa käsittääkseni bassoa on ns. tarpeeksi - vaatii vaan, ettei treble haittaa korvia.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Itsellä tulossa kohta puoliin takuuvaihdosta uudet sundarat myyntiin tuonne kauppapaikan puolelle hieman alennettuun hintaan kun nuo aryat hankin niin niistä pitää päästä eroon ;)
Edit: ja tosiaan hifimaneissa ollut qc:n puolella vikaa mikä on osittainen riski niitä ostaessa muuten suosittelen lämpimästi
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Itsellä tulossa kohta puoliin takuuvaihdosta uudet sundarat myyntiin tuonne kauppapaikan puolelle hieman alennettuun hintaan kun nuo aryat hankin niin niistä pitää päästä eroon ;)
Pientä analyysiä olisi mukava kuulla varsinkin näiden kuulokkeiden välillä, mutta muutenkin Aryasta. Ovat omalla hankintalistalla kohtuu korkealla.
 
Liittynyt
20.05.2020
Viestejä
315
Alle 400e tuota kaksikkoa on vaikea voittaa. EQ:n kanssa Sundara vie perinteisessä arkikuuntelussa voiton, mutta analyyttisempaan "tarkkuuskuunteluun" DT1990 on taas paremmat.

Pienellä etsimisellä saattaisi saada LCD2C:t käytettynä about tuohon hintaan - näissä basso sitten vielä täyteläisempi kuin kummassakaan edellä mainituista. Suljettuihin jos mennään, niin tälläkin hetkellä Verkkokaupan outletissa on DT1770 PRO:t 399,90€ joissa käsittääkseni bassoa on ns. tarpeeksi - vaatii vaan, ettei treble haittaa korvia.
Mitä ohjelmaa kannattaisi käyttää EQ-profiilien käyttöön?
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
75
Alle 400e tuota kaksikkoa on vaikea voittaa. EQ:n kanssa Sundara vie perinteisessä arkikuuntelussa voiton, mutta analyyttisempaan "tarkkuuskuunteluun" DT1990 on taas paremmat.

Pienellä etsimisellä saattaisi saada LCD2C:t käytettynä about tuohon hintaan - näissä basso sitten vielä täyteläisempi kuin kummassakaan edellä mainituista. Suljettuihin jos mennään, niin tälläkin hetkellä Verkkokaupan outletissa on DT1770 PRO:t 399,90€ joissa käsittääkseni bassoa on ns. tarpeeksi - vaatii vaan, ettei treble haittaa korvia.
Dt1990 olen kattellut tuossa jonkun aikaa, mutta hieman ollut epäilevä tuon hypyn suhteen näistä kuulokkeista tuohon :hmm: Dt1770 taas siinä, että ne on suljetut, joten en heti osaisi kuvitella suljettuihin siirtymistä...ehkä ? Sundaran osalta uudempi juttu mulle, jota tosin voisin katsella.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 910
Sundaraa näyttäisi löytyvän useammaltakin myyjältä 359,- hintaan, kun taasen dt 1990 pro irtoaa 443,90.
Omissa dt 990 pro 250 aluksi tuntui että alataajuuksien toisto oli todella heikko. Nyt parinkymmenen sisäänajo tunnin jälkeen ei tarvitse enää niin raakasti vahvistaa alataajuuksia. Plaanareita täytyy jossain välissä päästä itsekkin kokeilemaan.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 749
Kuulokkeina toiminut nyt useamman vuoden beyerdynamicin 990 250ohmiset ja alkaa olemaan nämä jo aikansa eläneet. Näissä bassontoisto hyvä mutta hakusessa olis mahdollisesti kuulokkeet joissa päästäisiin vielä paremmalle tasolle basson kanssa. Mitäs noita mahdollisia suosituksia olisi kuulokkeiden suhteen. Sanotaan nyt vaikka hintakatoksi +-400
Mitä tarkoittaa paremmalle tasolle? Enemmän vai laadukkaampaa?
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Pientä analyysiä olisi mukava kuulla varsinkin näiden kuulokkeiden välillä, mutta muutenkin Aryasta. Ovat omalla hankintalistalla kohtuu korkealla.
Saa nähdä tohdinko pakettia avata vai myynkö avaamattomana. Mitä audiokaupassa A/B vertailin ja muistelen, on äänikuva ja soundstagessa järjetön hyppy, missä sundarat ovat oikeasti intiimit lauluäänien ja kaiken muun suhteen missä arya erottelee kaikki erilleen, osassa kappaleissa vokaalit ovat hieman liiankin etäällä jos hyvin paljon fiilistellä haluaa mutta basson laatu ja selkeys on myös aryalle voitto. Lisäksi arya jotenkin saa muunneutta huonosti tehtyjä kappaleita oikeasti kuunneltaviksi, missä sundara on siinä mielessä huomattavasti teknisempi, kliseeltä kuulostaa jos kuvailisi että sundaralla kuuntelee enemmän äänitettä kuin itse biisiä missä arya sitten korjaa äänitteen huonoutta enemmän.
Molemmat ovat kyllä kuuntelun arvoiset laitteet että suosittelen käydä kuuntelemassa nyt esim audiokaupassa jos pl seudulla asut molempia
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Saa nähdä tohdinko pakettia avata vai myynkö avaamattomana. Mitä audiokaupassa A/B vertailin ja muistelen, on äänikuva ja soundstagessa järjetön hyppy, missä sundarat ovat oikeasti intiimit lauluäänien ja kaiken muun suhteen missä arya erottelee kaikki erilleen, osassa kappaleissa vokaalit ovat hieman liiankin etäällä jos hyvin paljon fiilistellä haluaa mutta basson laatu ja selkeys on myös aryalle voitto. Lisäksi arya jotenkin saa muunneutta huonosti tehtyjä kappaleita oikeasti kuunneltaviksi, missä sundara on siinä mielessä huomattavasti teknisempi, kliseeltä kuulostaa jos kuvailisi että sundaralla kuuntelee enemmän äänitettä kuin itse biisiä missä arya sitten korjaa äänitteen huonoutta enemmän.
Molemmat ovat kyllä kuuntelun arvoiset laitteet että suosittelen käydä kuuntelemassa nyt esim audiokaupassa jos pl seudulla asut molempia
Arya alkaa kuulostamaan vähitellen siltä, että saattaa ratkaista tämän monen kuulokkeen dilemman - ehkä kohta olisi pari paria vähemmän :D
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Arya alkaa kuulostamaan vähitellen siltä, että saattaa ratkaista tämän monen kuulokkeen dilemman - ehkä kohta olisi pari paria vähemmän :D
Jos varta vasten soundstagea etsii tuossa hintaluokassa ja on valmis maksamaan 300-400 enemmän senkkujen yli niin saa kyllä rahalleen vastinetta, basson puolella niin paljon parempi vehje tuo arya kun vertaa hd800s. Mutta noissa hintaluokissa kuuntelu on suositeltavaa ennen ostoa, omat subjektiiviset mielipiteet ja tarpeet vaihtelevat varmasti henkilöstä toiseen.
 
Liittynyt
02.01.2019
Viestejä
306
Jos varta vasten soundstagea etsii tuossa hintaluokassa ja on valmis maksamaan 300-400 enemmän senkkujen yli niin saa kyllä rahalleen vastinetta, basson puolella niin paljon parempi vehje tuo arya kun vertaa hd800s. Mutta noissa hintaluokissa kuuntelu on suositeltavaa ennen ostoa, omat subjektiiviset mielipiteet ja tarpeet vaihtelevat varmasti henkilöstä toiseen.
Soundstage + tarkka imaging on hyvä lähtökohta omaan targettiin - tähän kun lisätään laadukas basso niin ollaan taas lähempänä. Ällös huoli - vaikka ostaisin nuo kuuntelematta - en syyttäisi sinua paskasta ostoksesta :D
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
699
Onko jollain kokemusta 3.5mm liittimen vaihtamisesta AKG:n kuulokkeiden mini XLR-liittimen tilalle?
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
75
Mitä tarkoittaa paremmalle tasolle? Enemmän vai laadukkaampaa?
Lähinnä enemmän ja tarkemmin sanottuna "syvempää" toistoa haetaan...toki kun hinnassa mennään ylöspäin nykyisten kuulokkeiden tasosta niin kai tuo laatukin joissain osin nousee?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
699
Onko tälle jotain erityistä syytä?
Ostin Fidelio X2 joissa on 3.5mm liitäntä. Tilasin niitä varten VModa Boom Pron jotta voin käyttää headsettinä. Fideliot kuitenkin levis, mutta mikrofoni on matkalla. 3.5mm kaapeleita löytyy myös useampia niin on helpompi vaihdella eri lähteiden välillä.

Ja siis voisin toki ostaa toiset Fideliot, mutta koska tätä mun ongelmaa on netin perusteella esiintyny enemmänki ni alkaa hieman epäilyttää että saako niitä uusiakaan toimivina
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 749
Lähinnä enemmän ja tarkemmin sanottuna "syvempää" toistoa haetaan...toki kun hinnassa mennään ylöspäin nykyisten kuulokkeiden tasosta niin kai tuo laatukin joissain osin nousee?
Muistaakseni 990:ssä on jo aika paljon bassoa ja kalliimmissa avoimissa usein on vakiona vähemmän. Suljetuissa taas usein on enemmän.
Planareissa toisaalta usein on varaa nostaa EQlla bassoa.
 
Liittynyt
27.06.2018
Viestejä
565
Muistaakseni 990:ssä on jo aika paljon bassoa ja kalliimmissa avoimissa usein on vakiona vähemmän. Suljetuissa taas usein on enemmän.
Planareissa toisaalta usein on varaa nostaa EQlla bassoa.
Jep planarit kestää EQ:ta vaikka kuinka paljon.

Toisekseen kun puhutaan alle 400€ kuulokkeista niin oma ehdoton suosikki (Ja ainoa kuuloke jota en tule myymään ikinä) on Audeze SINE.
Isommat padit vaan kiinni ja tarkempaa "imagin"nia kuin HD800:ssa tai jopa Anandassa.
Soundstagekaan ei jää paljoa jälkeen vaikka on pieni suljettu koppa (vaikea uskoa mutta näin vaan on) isommilla padeilla.
eroitelukyky on aivan mieletöntä tässä hintaluokassa kunnon THX AAA vaharilla.
Syy miksi esim Drop + HIFIMAN HE5XX ei pölyttynyt hyppysissä kovin kauan aikaa :D
1614418950743.jpg
 
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
100
Hei,
Olisiko teillä kuulokeharrastajilla antaa ehdotuksia hyville bt-sankakuulokkeille?
Tulisi olla bluetooth 5.0, aptx-koodekki, hyvä akunkesto, korvien pitäisi mahtua kuppeihin, 3,5mm-liitäntä, usb-lataus, laadukkaat rakenteeltaan ja hyvä akunkesto.
Käyttöalue ensisijaisesti on koti ja pc(satunnaista pelailua+ musiikkia)+tv(elokuvia) olisi laitteet mihin olisi tarkoitus liittää.
Kiitoksia jo etukäteen mahdollisista vastauksistanne.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Hei,
Olisiko teillä kuulokeharrastajilla antaa ehdotuksia hyville bt-sankakuulokkeille?
Tulisi olla bluetooth 5.0, aptx-koodekki, hyvä akunkesto, korvien pitäisi mahtua kuppeihin, laadukkaat rakenteeltaan ja hyvä akunkesto.
Käyttöalue ensisijaisesti on koti ja pc(satunnaista pelailua+ musiikkia)+tv(elokuvia) olisi laitteet mihin olisi tarkoitus liittää.
Kiitoksia jo etukäteen mahdollisista vastauksistanne.
Bose quietcomfort 35 II ei ainakaan omaan korvaan kuulostanut mitenkään huonolta, saksan amazonista saa uudet hyvällä hinnalla 200€, pitkälti paras tuohon hintaluokkaan omasta mielestä jos on selviää micro usb latausportista
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 022
Jep planarit kestää EQ:ta vaikka kuinka paljon.

Toisekseen kun puhutaan alle 400€ kuulokkeista niin oma ehdoton suosikki (Ja ainoa kuuloke jota en tule myymään ikinä) on Audeze SINE.
Isommat padit vaan kiinni ja tarkempaa "imagin"nia kuin HD800:ssa tai jopa Anandassa.
Soundstagekaan ei jää paljoa jälkeen vaikka on pieni suljettu koppa (vaikea uskoa mutta näin vaan on) isommilla padeilla.
eroitelukyky on aivan mieletöntä tässä hintaluokassa kunnon THX AAA vaharilla.
Syy miksi esim Drop + HIFIMAN HE5XX ei pölyttynyt hyppysissä kovin kauan aikaa :D
Mun mielestä SINE oli hyvä, mutta kyllä Sundara, 5XX, DT1990 yms on edellä. Mun korvaan erottelevuus, imaging oli hintaluokassa ehkä keskimääräistä parempaa, mutta ei mitenkään super erikoista. Stage oli mun mielestä vähän ahdas. Keskialue oli mukava yllätys ja hyvin esillä, ja olisin muuten tykännyt niistä paljonkin, mutta vaikka en kutsuisi niitä kirkkaiksi luureiksi, niin siellä oli mun mielestä joku treblepiikki joka otti korvaan tosi rankasti, mutta EQ on olemassa jos sen viitsii säätää kohdilleen. Mun lainaparissa oli vissiin Brainwavz? over ear lampaannahkapadit, mutta en tiedä oliko ne sitten vääränlaiset. EQ:n kanssa tykkäsin niistä, ja matkakäyttöön ne on parhaat luurit mitä oon ikinä kuullut - paitsi ANC:n puuttuminen pilaa sen homman mulle. Kotikäyttöön useemmat luurit on mun mielestä selvästi edellä, niin teknisesti kuin mun makuun, mutta nää on mielipidejuttuja. Olin pitkään toivonu Audezelta BT/ANC versiota - siinä olis luurit mitä tulis käytettyä ulkona & kotona liikkuessa. Turha edes verrata mihinkään XM Sonyyn tai QC Boseen kun SINE hakkaa ne kaikessa paitsi äänieristyksessä satanolla.

Kaverilla pitkään lainassa ollut SMSL:n halpisvahvistin oli kuulemma rikkonut DT880:t - vasemmasta kanavasta kuului *räks* kun kaveri laittoi vahvarin päälle ja se vasen puoli on kuulemma nyt kuollut. Osaatteko kertoa, että mitä tuossa olis periaatteessa voinut käydä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Kaverilla pitkään lainassa ollut SMSL:n halpisvahvistin oli kuulemma rikkonut DT880:t - vasemmasta kanavasta kuului *räks* kun kaveri laittoi vahvarin päälle ja se vasen puoli on kuulemma nyt kuollut. Osaatteko kertoa, että mitä tuossa olis periaatteessa voinut käydä?
Saanut jonkin virtapiikin jostain syystä, ja käräyttänyt puhekelan?. Kuulemma ei kannata kuoria porta pron tms. johtoa sähkösytkärillä, niinkuin minä tein. Sanoivat että sähkösytkärinkin virta voi rikkoa herkän ajurin, tiedä häntä? jotkut laitteet toimii joskus niin mystisesti ettei tavan kuolevainen ota selvää.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
701
Kuulokkeina toiminut nyt useamman vuoden beyerdynamicin 990 250ohmiset ja alkaa olemaan nämä jo aikansa eläneet. Näissä bassontoisto hyvä mutta hakusessa olis mahdollisesti kuulokkeet joissa päästäisiin vielä paremmalle tasolle basson kanssa. Mitäs noita mahdollisia suosituksia olisi kuulokkeiden suhteen. Sanotaan nyt vaikka hintakatoksi +-400
Emotiva Airmotiv GR1 Graphene Reference -kuulokkeet kannattaa tsekata nämä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 022
Onko kellään kokemusta kuulokepiuhan liittimien vaihdosta ilman kolvia? Mulla olisi just sopivan mittainen, tosi hyvä piuha 3.5mm liittimillä, mutta olis mahdollisesti tarve muuttaa se Audeze/ZMF piuhaksi aika- ja budjettirajoitteesta johtuen.

Edit: Pienen kokeilun perusteella homman voi joka tapauksessa unohtaa - ei tämän käden kanssa pysty tekemään mitään hienomotoriikkaa vaativaa.
 
Viimeksi muokattu:

STW

Liittynyt
04.03.2019
Viestejä
158
Joo ei sitä kannata kokeilla edes, parhaimmillaan palaa elementti kun ei tule pysymään mitenkään juotosliitoksessa mikään muu ku juotos. No toivotaan että mun jelpillä hoituu piuha vielä takasin ajoissa. :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 022
Ihmeiden aika ei ole ohi! Luurit (oletettavasti) saapu maahan tänään aamulla! Periaatteessa voisi olla huomenna jo perillä.
Joo-o. Posti on vissiin aina posti, ensin tuli ilmoitus, että lähetys on menossa noutopisteelle - väärässä kaupungissa - ja nyt lähetyksen kulussa on havaittu poikkeama (no shit).
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
^ Perus...

Tällainen huomio:
Postilla on nyt ollu alkuvuodesta pahimmillaan noin viikon odotusaika EU:n ulkopuolelta tulevien pakettien kirjaamisessa. Eli on joutunut odottamaan viikon, jotta paketin voi tullata. Siitä sitten vielä muutama päivä, että siirtävät paketin pois tullista. Heinäkuusta eteenpäin myös kaikki pienet alle 22€ paketit täytyy tullata, joten kauhulla odotan, montako viikkoa tuossa kestää. :lol:
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 595
En muute joutunu tullaamaan niitä ZMF:ltä erikseen tilattuja pädejä.. ihmettelin vähän, että miksi en.. Meinasin myös tarjota niitä tänne jo myyntiin, mutta ehkä kuitenkin pidän ne itelläni varalla LCD-3:a varten. Ei niistä oikein ZMF:ien kanssa käyttöön ole, vetää vähän omituiseksi soundin mun korvaani. Joku hiukan omituinen bassobuusti ja sit tosi neutraali yläkerta. Tuli jotenkin vähän kolkon oloinen soundi.

Tuossa vielä kuva noista. Noissa hybrideissä tosiaan päällinen velouria ja sivut umpinaista lampaannahkaa.

verite_pads_2.jpg
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 022
^ Perus...

Tällainen huomio:
Postilla on nyt ollu alkuvuodesta pahimmillaan noin viikon odotusaika EU:n ulkopuolelta tulevien pakettien kirjaamisessa. Eli on joutunut odottamaan viikon, jotta paketin voi tullata. Siitä sitten vielä muutama päivä, että siirtävät paketin pois tullista. Heinäkuusta eteenpäin myös kaikki pienet alle 22€ paketit täytyy tullata, joten kauhulla odotan, montako viikkoa tuossa kestää. :lol:
Voi perse, olis just briteistä tulossa ne Eikon suedet. Lähteny viime viikon maanantaina sieltä royal mailin airsurena. Kaveri taisi merkata niiden arvon aika alakanttiin, katellaan mitä tapahtuu.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 595
@pappatech Mitä mallia nuo tarkalleen olikaan? Mietin, toimisko suljetun Veriten kanssa.
Katotaas viekö tuo linkki oikein:


Tuolla verkkokaupassa siis Verite pädien alla ja materiaalina "BE2 Hybrid suede/lamb". Ilm. Verite avoimien kanssa suosituimmat, mutta luulis, että suljettujenkin kanssa vois toimia täysin asiallisesti.

Haluukko testata? Kyllä noista joku special price just for you saadaan leivotuksi :D Turhaan määkään niitä itelläni tavallaan panttaan, kun kuuntelen ehkä max 20-30 pinnaa Audezeilla tällä hetkellä. Ei varmaan pädit kulu ihan het puhki.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
Aivan, ne oli noi jännät padit. Kuvassa näyttääkin matalemmilta kuin Zmf:n muut padit. Mun täytyy ainakin ensin hieman lueskella, mitä noi mahtaa tehdä suljetuille Veriteille. :hmm:
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
343
Katotaas viekö tuo linkki oikein:


Tuolla verkkokaupassa siis Verite pädien alla ja materiaalina "BE2 Hybrid suede/lamb". Ilm. Verite avoimien kanssa suosituimmat, mutta luulis, että suljettujenkin kanssa vois toimia täysin asiallisesti.
Kiitos linkistä! En tiedä miten multa oli tähän mennessä mennyt ohi se, että ZMF:n pehmusteet käy myös Hifimanin ja Audezen luureihin. Sitä myöten pitäisi käydä myös GoldPlanar GL2000-luureihin, joihin käypi venyttäen Brainwavzin XL -paditkin (110 mm ulkohalkaisija ja 65x65 mm korvaonkalo).

Osaako joku kommentoida leikkaako perforated leather vähemmän vai enemmän alinta bassoa vs perforated suede?
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 595
^ mun ymmärtääkseni noi vuotavasta materiaalista tehdyt, esim. ZMF:n perforated -pädit, tuppaa kai laskemaan kokonaisuudessaan basson tasoa versus umpinaiset (vaikka nyt nahkaiset).

Ts. jos basson tasosta on huolissaan, niin en ottais kumpaakaan perforated -mallia, mutta jollain toisella voi olla tästä jotain muuta mielipidettä. Tai ihan kokemustakin :D
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
343
Mulla on luonnostaan pirun kuumana käyvät korvat, joten rei'itetty materiaali on melko lailla must have. Tänhetkisissä Brainwavzin pehmusteissa ei ole rei'itystä, mutta jonkinlainen geelikerros viilentämässä. Vallitsevilla keleillä toimii vielä ok, mut saas nähdä kesän tullen...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 600
Viestejä
4 205 898
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom