Jaaha, innostuin kyllä ihan liian aikaisin, eli kyllä nuo ZMF:n luurit taitaa jäädä unelmaksi. Noita B stock luureja ei taida montaa olla EU:ssa ja muuten tuskin löytyy riittävän vikkelästi paria 800€ hintaan. Piti alkaa vasta toukokuun lopulla useamman kuukauden pitkä ja rankka sarja hoitoja, leikkauksia ja muita sairaalakeikkoja, mutta sitä on nyt aikaistettu meikäläistä konsultoimatta maaliskuun lopulle (kai ne miettii, että eihän sairaalla ole mitään muuta elämää korona-aikana, lol). Ilmoittivat siitä vielä saatana etanapostilla. Päätin, että luurit pitää olla siihen mennessä hommattu - ei tuota settiä muuten selvin päin kestä. Viime kerta oli paljon lyhyempi mutta teki silti ihan täysin lähtökypsäksi ennen loppua. Pitää funtsia onko se LCD-2C sitten oikea valinta tähän kohtaan.
Ananda ei kuulu mun suosikkeihin ja se sivuttaisliikkeen puute vaatis pannan vaihdon mun päälle, ja HE6:n ajamiseen ei löydy vahvistinta. Kun mietin asiaa, niin mun mielestä ne on loppupeleissä aika paskat luurit kun ne sai kuulostamaan hyvältä vain yli tonnin vehkeillä, ja muuten löytyi koko ajan joku dealbreaker. Sashit on liian iso tuntematon ja riski, ja mulla oli noiden deuxien kanssa mukavuusongelmia. Oikeastaan ei tekisi yhtään mieli hankkia planaareja, mutta dynaamisissa sopivat vaihtoehdot on tosi vähissä, ja maksaa kaikki yli 800€. En tiedä olisko E-MU teak sitten yksi ehdokas. Katellaan mitä tässä vielä keksitään. Tässä pitää nyt muutenkin elämä suunnitella ihan uusiksi aikataulumuutoksen takia, niin jää heikosti energiaa tän hoitamiseksi.
PS. Tuossa olis kaupan ehkä hienoimmat Aeolukset ikinä jos joltain löytyy syvät taskut;
WTS Stabilized Aeolus (Lagoon) . On vielä magnesium pannalla ja tulee mahonkilootassa.