En tiiä oisko tää saman vai eri viestin asiaa tuon edellisen kanssa, mutta menköön nyt eri viestiin. Ostin Toraudion käytännössä ZMF:n luureja varten, mutta tosiaan parhaiten se mun makuuni natsaa ton LCD-3:n kanssa. Ja oon miettinyt, pitäskö jossain kohti ostaa joku OTL-putkipeli ZMF:n luureille testiin, mutta jos lopputulos on se, että soundi lämpiää ja paksunee vaan entisestään, niin se ei kyllä oo sitä, mitä mää ZMF:iltä haen. Minusta ne taas toimii parhaiten neutraalien tai vähän jopa kirkkaiden vahvarien kanssa.
Ja tuon edellisen takia oon sit miettinyt, että pitäskö ostaa ZMF:ltä vielä Verite, joka ois varmaan sen verran nopea ja kirkas, että vois natsata Toraudionkin kanssa hyvin
Ja pitää se melkein jossain kohtaa saada, mutta ihan lähiaikoina ei kyllä kestä p*rse.
Ja tuon edellisen takia oon sit miettinyt, että pitäskö ostaa ZMF:ltä vielä Verite, joka ois varmaan sen verran nopea ja kirkas, että vois natsata Toraudionkin kanssa hyvin
Ja allekirjoitan kans ton, että etenkin näillä veloureilla vaatii hieman enemmän volumea, että iskee kunnolla. Huomasin itseasiassa, että paksumpien nahkapadien jälkeen näillä clamppaa jonkin verran vähemmän, joten hieman bassot karkaili ennen kuin väänsin clamppia tiukemmalle.