Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä - varsinkin isommissa koneissa jos ajelee paljon kylmällä ilman esilämmitystä niin saattaa korkki olla ihan tahmassa. Vanhassa V6:ssa (VAG 2.8) oli ihan perus-ilmiö varsinkin talvisin.Öljytikku kertoo enemmän öljystä kuin korkki. Se korkissa oleva öljy voi mennä vaaleaksi liejuksi jo pelkästään sillä että ajetaan paljon pätkäajoa eikä moottori kerkeä lämmetä kunnolla->kondenssikosteus värjää korkissa olevan öljyn.
Onko kokemuksia superskoda sivustolta ja toimitusajoista? Tilasin tuolta 4.7 vararenkaaseen sarjan ja vielä ei ole kuulunut mitään.
Laitoin sähköpostia 3pvä sitten, kuulemma nihkeitä vastaamaan, vieläkään ei mitään. Kokemuksien perusteella tuotteet kuitenkin tulleet perille. Onneksi maksu paypalilla ja ajattelin lähettää takaisinpyyntö maksun jos ei viikossa näy..
Vaimo osti 3v vanhan auton. Ajettu 70tkm. Huomasin, että jäähdytinneste todella vähissä.
Voiko tuota hävitä itsestään, vai onko aina vuodon syy?
Vuoto voi tosiaan olla niin pieni ettei siitä maahan asti tipu mitään.
Ainut merkki vuodosta on silloin veden kalkin kasautuminen vuotokohdasta alaspäin, on vaalea vana silloin kun se on kuiva, löytyy yleensä helpoiten kun auto nosturilla.
Jos vuoto sattuu olemaan lämmityslaitteen kennossa tai letkuissa/liitoksissa, niin glykolin tuoksu pitäisi kyllä tulla sisätiloihin.
Jos siitä on runko haljennut osittain, niin veikkaan ettei kukaan siitä maksa. Romuun vaan.Motonet ei huolinut vanhaa laturia vaihdossa uuteen, koska siitä on lohjennut pieni pala alumiinikuoresta. (rip 50€)
Ostaako joku noita vai paiskaanko romukuormaan?
Motonet ei huolinut vanhaa laturia vaihdossa uuteen, koska siitä on lohjennut pieni pala alumiinikuoresta. (rip 50€)
Ostaako joku noita vai paiskaanko romukuormaan?
Jos ostan ebaysta 10-20v sitten valmistetut (uudet) alkuperäiset apurungon puslat, onko jotain riskiä etteivät kumin vanhenemisen takia toimi niin hyvin/pitkään, vai voinko olettaa että toimivat normaalisti kuitenkin?
Jos siellä on huohotusletku tukossa, niin se ei saa korvausilmaa mistään? Siinähän on se ylivuotoletku jonka kautta se varmaan päästelee myös ilmaa pihalle. Jos se on tukossa, niin ei ilma pääse pois.^Tohon jäähdytysnestejuttuun, paisuntasäiliö on täynnä kun auto on seisonut/päästää ilmat pois parkissa. Pidemmällä ajomatkalla nesteen taso laskee alle minimiin ja auto alkaa herjaamaan siitä. Kun korkista päästää ilmat tosiaan pois niin taso nousee maxiin.
Että mitäs tolle pitäs tehdä/mikä hitto edes tollaista aiheuttaa.
Jos siellä on huohotusletku tukossa, niin se ei saa korvausilmaa mistään? Siinähän on se ylivuotoletku jonka kautta se varmaan päästelee myös ilmaa pihalle. Jos se on tukossa, niin ei ilma pääse pois.
Onko takapenkkien päätuet pakolliset katsastuksessa? Onko huomautus tms. riski?
Takana ei istu kukaan koskaan, mutta penkkejä tulee käänneltyä säännöllisesti ja ne on aina tiellä...
6 vuoden aikana kerran on suullisesti huomautettu että pitäisi olla.Onko takapenkkien päätuet pakolliset katsastuksessa? Onko huomautus tms. riski?
Takana ei istu kukaan koskaan, mutta penkkejä tulee käänneltyä säännöllisesti ja ne on aina tiellä...
Hae hondan merkkihuollosta jos välttämättä ne alkuperäiset haluat. Nuo halvat densot ei ole iridiumit eli ne pitää vaihtaa useammin. Denso ja ngk varmasti hyvät varmat valinnat.Mitkäs olisi toimivat sytytystulpat -06 1.8l 5D Civiciin?
Mitä Motonetistä katselin niin tarjolla olisi lähinnä Denson K20TT 5€/kpl ja NGK IZFR6K-11S 22€/kpl.
Mieluiten ostaisin Denson skj20dr-m11s tulpat jotka ovat tuon mallin oem tulpat, mutta noita ei löydy motonetistä, fixuksesta ja vastaavista, ainoastaan ulkomaisista kaupoista näyttäisi löytyvän.
Lähteekö tuo helposti vielä irti esimerkiksi ruuvimeisselillä kaivamalla? Polttimot kun joutuu joskus vaihtamaan, niin olisi hyvä saada auki vielä koppa. Muuten vaikuttaisi kyllä hyvältä, eikä maksa paljoa.Itse pistin ihan saniteettisilikonia kun sattui olemaan tuubi. Pysynyt nyt viime talvesta asti ihan hyvin vaikka konepesussa käy auto kerta viikkoon.
Pyöriikö ilmastoinnin kompura remmin avulla?
Voiko se luistaa niin, että ääntä lähtee?
Voiko se luistaa niin, että ääntä lähtee?
Hyundai i20 vm 2017. Sen jälkeen kun paineanturit siirrettiin uusille vanteille niin ratti ja auto tärisi aika kivasti yli 100 vauhdissa. Kävin tasapainottaa renkaat uudelleen niin tärinä lieveni jonkun verran, mutta edelleen ratti on stabiilimpi, auto silti tekee sellaista tasaista vibraa. Mistä voi johtua? Rasittavaa. Ilmanpaineet kohdallaan.
Renkaissa pystyheittoa tai ei vieläkään tasapainossa?Hyundai i20 vm 2017. Sen jälkeen kun paineanturit siirrettiin uusille vanteille niin ratti ja auto tärisi aika kivasti yli 100 vauhdissa. Kävin tasapainottaa renkaat uudelleen niin tärinä lieveni jonkun verran, mutta edelleen ratti on stabiilimpi, auto silti tekee sellaista tasaista vibraa. Mistä voi johtua? Rasittavaa. Ilmanpaineet kohdallaan.
Jos ne on rengaskoneessa tasapainossa, niin ne ei ole kunnolla keskittyneet auton napaan. Tämä voi johtua lähinnä mainitusta puuttuvasta soviterenkaasta, jos kyseessä on jotkut tarvikevanteet.Hyundai i20 vm 2017. Sen jälkeen kun paineanturit siirrettiin uusille vanteille niin ratti ja auto tärisi aika kivasti yli 100 vauhdissa. Kävin tasapainottaa renkaat uudelleen niin tärinä lieveni jonkun verran, mutta edelleen ratti on stabiilimpi, auto silti tekee sellaista tasaista vibraa. Mistä voi johtua? Rasittavaa. Ilmanpaineet kohdallaan.
Jos ne on rengaskoneessa tasapainossa, niin ne ei ole kunnolla keskittyneet auton napaan. Tämä voi johtua lähinnä mainitusta puuttuvasta soviterenkaasta, jos kyseessä on jotkut tarvikevanteet.
Runkovikaa itse veikkaisin (edellisenä talvena meni kk:n ajon jälkeen keskeltä kulutuspintaa, että pompotti ei niinkään täristänyt, huomasi pienenä lommona kun rengasta pyöritti käsissä) tai mahdollisesti jarrulevyt käyriä. Toki jos tarvikevanteet kuten jo todettu niin mahdolliset soviterenkaat puuttuvat, mikäli ei suoraan kiialle tehdyt tai jopa että vanne ei ole suora uutenakaan.Hyundai i20 vm 2017. Sen jälkeen kun paineanturit siirrettiin uusille vanteille niin ratti ja auto tärisi aika kivasti yli 100 vauhdissa. Kävin tasapainottaa renkaat uudelleen niin tärinä lieveni jonkun verran, mutta edelleen ratti on stabiilimpi, auto silti tekee sellaista tasaista vibraa. Mistä voi johtua? Rasittavaa. Ilmanpaineet kohdallaan.
Hyundai i20 vm 2017. Sen jälkeen kun paineanturit siirrettiin uusille vanteille niin ratti ja auto tärisi aika kivasti yli 100 vauhdissa. Kävin tasapainottaa renkaat uudelleen niin tärinä lieveni jonkun verran, mutta edelleen ratti on stabiilimpi, auto silti tekee sellaista tasaista vibraa. Mistä voi johtua? Rasittavaa. Ilmanpaineet kohdallaan.
Runkovikaa itse veikkaisin (edellisenä talvena meni kk:n ajon jälkeen keskeltä kulutuspintaa, että pompotti ei niinkään täristänyt, huomasi pienenä lommona kun rengasta pyöritti käsissä) tai mahdollisesti jarrulevyt käyriä. Toki jos tarvikevanteet kuten jo todettu niin mahdolliset soviterenkaat puuttuvat, mikäli ei suoraan kiialle tehdyt tai jopa että vanne ei ole suora uutenakaan.
Kyllä se rengas/vanne huonoimmassa tapauksessa voi siitä osumasta vaurioitua ja jos se myös tasapainoituksessa käyttäytyy erikoisesti niin voihan siinä jotain vikaa olla.Päivitys asiaan. Voisiko sittenkin vaikuttaa asiaan se, että tuossa hieman ennen kuin paineanturit asennettiin. Pakitin niin, että vasen eturengas osui kiveen. Tuli siis vanteeseen pintanaarmuja ja osui hieman renkaaseeen. Osuma ei ollut kova, joten mielenkiintoista jos siitä johtuu ongelma.
Vnteet ovat ehjät, pultit ovat suorasovitteiset, tärinä ilmenee parhaiten n 80 km/h alamäessä.
Tasapainotuksessa kaikki renkaat olivat viitteissä (antoivat siis lievää ylöspäin liikehdintää), mutta juuri tuo osuman saanut rengas heijaili myös hieman sivuille päin, joka siis saattaa aiheuttaa tätä ongelmaa. Laittoivat sen vasen eturenkaan myös uudelleen vanteelle
Noh, liikkeessä ehdottivat, että jos se häiritsee, niin ensimmäisenä tuon yhden renkaan vaihto saattaisi korjata ongelman. Kannattaako tuohon nyt lähteä?
Joka tapauksessa vaikea uskoa, että autossa olisi muuten rungossa, alustassa, jarrupaloissa tai renkaiden pyörimiseen tai kulmiin liittyvissä asioissa ongelmaa, vai kannattaako näistä jotain vielä tutkituttaa?
Kuitenkin 2017 vuosimallia ja 31000 mittarissa vasta. Auto muuten toimii täydellisesti, ainoastaan tämä "vibraus".
Kyllä se rengas/vanne huonoimmassa tapauksessa voi siitä osumasta vaurioitua ja jos se myös tasapainoituksessa käyttäytyy erikoisesti niin voihan siinä jotain vikaa olla.
Tasapainotuksessa kaikki renkaat olivat viitteissä (antoivat siis lievää ylöspäin liikehdintää)
Mitä tuo on suomeksi?
Ja eikö ne alan ammattilaiset edes ehdotellu sellaista ett laittais sen kolhitun vanteen/renkaan taakse noin niinko testiks?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.