Itse just selvinnyt yhdestä 3kk putkirempasta. Me laitettiin tollasta alla linkissä olevaa suojamuovia teipillä kaikkien kaappien yläreunasta kiinni ja telkkarit sekä sängyt myös muoviin. Jos sulla on atk:ta niin kotelo, näytöt, näppis, hiiri yms jätesäkki huppuun ja pöydän alle plus muovitus/lakana tms vielä varuiks päälle. Sit suosittelen tilaamaan ammattisiivoojan remontin päättymiseen vaikka sen pari tuntia käymään läpi kämppää alkaen eteisestä ja laittaa lisätietona asunnossa tehty kylppäri remontti. Mutta teitpä miten hyvin suojauksen niin sitä pölyä löytyy kuitenkin joka paikasta. Itse ainakin stressasin eniten elektroniikasta ja suojasin atk:t todella hyvin.Moi,
minulla alkaa kuukauden kylpyhuoneremontti kerrostalokaksiossa huomenna. Olen tehnyt tiettyjä toimenpiteitä rakennuspölyn leviämisen estämiseksi. Tuleeko mieleen vielä jotain, mitä minun kannattaisi tehdä?
Kylpyhuoneen ovi on eteisessä lähellä ulko-ovea. Työmiehet rakentavat eteiseen ovellisen väliseinän, jolla muu asunto erotetaan työmaasta eli kylpyhuoneesta ja eteisen puolikkaasta.
-olen tukkinut keittiön alipaineella toimivan liesituuletinaukon, jotta se ei ime pölyä keittiön suuntaan
-eteisestä keittiöön ja makuuhuoneeseen johtaviin oviin olen alareunaan liimannut P-muotoista tiivistysnauhaa (vai mitä se on nimeltään); liimasin samanlaista oven kohdalle lattiaan; ovien alla oleva rako tuli tilkittyä 95-prosenttisesti
-eteisen "asumispuolelle" laitan robotti-imurin pyörimään päivittäin
-olohuoneessa heitin vahvistimen ja kaiuttimien päälle jätesäkit
Asun remontin ajan enimmäkseen muualla.
Kiitokset etukäteen ajatuksista. Remontit eivät ole minulle tuttuja.
SUOJAMUOVI PROF TEIPILLÄ SISÄKÄYTTÖÖN 2700MM X 20M
EDIT: Meillä oli siis koko asuntoa koskeva putkiremppa.