Alkaa jo itteäkin v*tuttaa ku valitan ku vanha patu, mutta! Tilasin amazonilta taas ja tällä kertaa Posti otti kuljetuksen vastaan, joka on vielä paskempi kuin Liuttu näiden kanssa. Vantaalta Manseen paketin kesti 3 päivää ja tietenkään ku posti elää kivikaudella, niin ei paketti liiku viikonloppunna. No tänään sitten kello 0806 yritetty toimittaa ja soitto tuli tuntemattomasta numerosta. Ensiksi kuka vastaa tuntemattomiin, kyseessä voi olla vaikka huijauspuhelu (foliohattu päähän), kyllä kuskilla oli salattu numero. Toiseksi kuski ei päässyt taaskaan alaovesta läpi. Kolmanneksi, postin chat-palvelu oli jopa surkeempi kuin liutun.
Aspassa palvelija väitti ettei toimitus ole normaali päivätoimitus, joten sen takia ei päässyt alaovesta läpi. Posti siis lähetti minulle tekstiviestin, että paketti on tulossa lähipäivinä eli sain tekstarin viime viikon keskiviikkona, missä kysyttiin että toimitetaanko lähipostiin vai jätetäänkö oven taakse EIKÄ mitään muuta. Ehdotin aspaan eikös tekstariin olisi hyvä laittaa, jos paketti ei ole normaali päivätoimitus niin vaikka kenttä että C ovikoodi tjsp, niin kovasti se väisteli ja antoi semmosen kuvan että meissä ei ole vika, että se on jossai muualla. Sanoi, että kirjoita seuraavan kerran ovikoodi NIMIKENTTÄÄN nimen perään. Teki mieli nauraaa ja sanoa oksä tosissas, ei kaikki nimikentät edes hyväksy numeroita. Vieritti syyt lähettäjän niskoille ja sanoi että tämä palvelu ole tarkoitettu henkilöasiakkaille. Teki mieli sano, no mitä te sitten tarjoatte sen henkilöasiakkaille jossei se palvelu ole valmis, viekää se suoraan lähipostiin. Ei siinä, mutta asiakas on maksanut toimituskulut ja sen mukaan palvelun ja posti väittää ettei palvelu ole valmis ja syyttää siitä lähettäjää. Onneks paketti on pieni ja kevyt, mutta jos olisin tilannut isomman paketin ja tälläsellä halulla palvella asikkaitaan, niin...