Kuriirifirmat: DHL, UPS, DPD, Fedex yms.

Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
724
Itselle on tullut yleensä tekstiviesti (ja sähköposti) jonkin aikaa (20-60min) ennen toimitusta että on tulossa. Yleensä DHL:llä on tuntunut olevan joku 2-4h aikahaarukka jonka antavat viimeistään toimituspäivän aamuna.

Yksi vaihtoehto on tietysti jättö ulko-oven viereen, jos uskaltaa ja asuu sellaisella paikalla ettei joku muu vie sitä jos ei satu olemaan juuri silloin kotona.
Juu no tarvin sen 20minuuttia aikaa minimissään et kerkeen töistä kurvata kotiin ku paketti tulee. Kerrostalon etee mahdolliseen vesisateeseen ei oikein voi kättää
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
93
Täällä taas jännitetään - Uniqlolta Saksasta tilattu paketti tiistaina 4.6., nopeimmalla kuljetuksella. Ja nyt paljastui kuljettajaksi UPS. Paketti tullut tänään 7.6. Suomeen. Nyt jännitetään meneekö viikko vai kaksi että paketin saan?

Paketin toimitusosoite on koti, enkä pysty osoitetta enää lähikaupan pakettiautomaattiin noutopisteeseen toimitusosoitetta muuttamaan. Ennusteeni onkin, että jossakin kohtaa tulee ilmoitus: yritimme toimittaa pakettia, mutta et ollut kotona. Olen siis tänään koko päivän kotona.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
126
Keskiviikkona tuli upsin, paketti jolla meni puolitoista viikkoa Suomen sisällä. Kolme viestiä, laitoin aspaan, että kuljettaja voisi soittaa pakettia toimittaessa ja kuski jopa soitti, kun keskiviikkona tuon toi. Kusista paskaa koko ups ja harmi, ettei Amazonin tilauksiin, voi käyttää vaikka lisämaksusta DHL
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
93
Tuohan toimi hyvin - soitin juuri UPS:lle ja pyysin, että siirtävät sen lähinoutopisteeseen. Nyt lukee sitten "
The delivery date will be provided as soon as possible." Puhelimessa lupasivat kyllä "ennen viikonloppua".

Tällekin asiakaspalveluhenkilölle kerroin, että UPS ei ole yhtään pakettia onnistunut toimittamaan tähän kotiosoitteeseeni (joka on siis ihan peruskerrostalo kantakaupungissa Helsingissä). Ei herättänyt hänessä mitään ihmetystä :D
 
Liittynyt
27.11.2023
Viestejä
21
Tilasin Ranskasta tavaraa ja paketti tulee minulle entuudestaan vieraana Ranskan postilaitoksen La Posten Colissimo pakettina.
Myyjän sivuilla sekä La Posten seurantasivuilla lukee että toimitetaan kotiinkuljetuksena ja allekirjoitus vaaditaan.

Kotiinkuljetus allekirjoituksella ei nyt oikein minulle sopisi ja kaivoin netistä tietoa ja löysin muutaman 4 vuotta vanhan viestin että paketti on suomen päässä Postin käsiteltävänä ja tulee oikeasti Postin noutopisteeseen.
Onkohan tilanne vielä tänä päivänä sama? La Poste Colissimo paketit menevät Postin noutopisteeseen luki La Posten tai ranskalaisten verkkokauppojen sivuilla kotiinkuljetuksesta mitä tahansa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 644
Tilasin Ranskasta tavaraa ja paketti tulee minulle entuudestaan vieraana Ranskan postilaitoksen La Posten Colissimo pakettina.
Myyjän sivuilla sekä La Posten seurantasivuilla lukee että toimitetaan kotiinkuljetuksena ja allekirjoitus vaaditaan.

Kotiinkuljetus allekirjoituksella ei nyt oikein minulle sopisi ja kaivoin netistä tietoa ja löysin muutaman 4 vuotta vanhan viestin että paketti on suomen päässä Postin käsiteltävänä ja tulee oikeasti Postin noutopisteeseen.
Onkohan tilanne vielä tänä päivänä sama? La Poste Colissimo paketit menevät Postin noutopisteeseen luki La Posten tai ranskalaisten verkkokauppojen sivuilla kotiinkuljetuksesta mitä tahansa?
Kun tuo tulee kerran Postin kautta niin jos se on kotiinkuljetuksella, yleensä tulee viesti jossa voi valita milloin toimitetaan vai haluaako paketin sittenkin esim postin toimipisteeseen. Ja muutenkin nykyään noita paketteja pystyy OmaPostissa ohjailemaan, ainakin itselläni tulee usein paketista ennakkoilmoitus jossa voi vaihtaa toimituspaikkaa haluamakseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 763
Viestejä
4 267 738
Jäsenet
71 568
Uusin jäsen
henalareN

Hinta.fi

Ylös Bottom