Kuriirifirmat: DHL, UPS, DPD, Fedex yms.

Eteläinen suomi, eikä mitään ongelmaa ole ollut vuosiin (vuosi kymmeneen?) UPS:n kanssa. Paikallinen(?) firma hoitaa loppu osuuden ja paketti perillä aina vähintään aikataulun mukaan. Sama Postin kanssa, soitto, sopiiko tähän aikaan? Kyllä kiitos.
Espoossa on kyllä ollut minulla UPS:n kanssa ongelmia ja paljon. Erittäin usein viety paketti suoraan noutopisteeseen, edes yrittämättä toimittaa pakettia perille. Tosin ihan viime aikoina toiminta on vaikuttanut parantuneen.
 
UPSin toiminta ei taas vakuuta, maililla tulee info että paketti toimitetaan huomenna, mutta kun seurantalinkin avaa, niin siellä näkyy viivästystä ja toimituspäivä ei ole tiedossa. Edellisen UPS paketin kanssa oli ihan sama homma, lähetys oli tullauksessa jumissa ja useamman kerran päivässä saattoi tulla päivityksiä toimituspäivään joista mikään ei pitänyt paikkaansa. Täytyy vaan toivoa että lopputoimitus on vielä Liutulla, niillä kuski sentään on soittanut tai tulee viestiä kun toimitus oikeasti tapahtuu.

Edit: Huoh...

07.03.2024
0:05
Matkalla
UPS:n ulkopuolinen työtaistelu viivästyttää toimitusta. Paketti toimitetaan mahdollisimman pian.
06.03.2024
12:04
Tuontiskannaus
Eindhoven, Netherlands
06.03.2024
7:23
Pahoittelumme, mutta tämän paketin toimitus on viivästynyt lajittelun vuoksi. Paketti on ohjattu oikeaan osoitteeseen.
Eindhoven, Netherlands
06.03.2024
7:16
Käsittelyssä UPS:n toimipaikassa
Eindhoven, Netherlands
05.03.2024
12:38
Pakettisi odottaa viraston luovutusta. Heti kun paketti luovutetaan, se kuljetetaan perille. / Toimituksesi suoritetaan myöhemmin.
05.03.2024
12:38
Pakettisi on matkalla
...
29.02.2024
14:37
Noutoskannaus
Shenzhen, China
 
Viimeksi muokattu:
UPS:ltä tulossa taas paketti. Maksoin 12,90 pikakuljetuksesta (Uniqlo) eikä firmaa voinut valita, ei lukenut että UPS. Nyt harmikseni sain taas UPS:ltä viestin, että paketti tulossa, jos haluat alkuperäiseen osoitteeseen niin vastaa tähän viestiin. Muuten kuljetetaan noutopisteeseen (ei suinkaan lähimpään kauppaan vaan kauppakeskukseen).

Maksoin pikakuljetuksesta kotiin, mutta UPS:n ollessa kyseessä en voi ottaa riskiä, että paketti joutuu UPS-limboon ja katoaa byrokratiaan. Nöyrrynkin hakemaan sen noutopisteestä. Hyvin rakennettu palvelukonsepti: ostat kotiinkuljetuksen, mutta riskit ovat niin suuret, että haet paketin mieluummin noutopisteestä. UPS säästää rahaa, minä näen enemmän vaivaa, vaikka kotiinkuljetuksesta maksoinkin.
 
Tiukille menee kerkiääkö tämä huomenna kotitoimituksella vai joutuuko venailemaan viikonlopun yli

1709827063280.png
 
Ei pidä alistua huonolle palvelulle eikä varsinkaan etukäteen.

Meiliä vaan suoraan upsille jos ei tule kotiin: custsvcfien@ups.com
Ei ole mitään iloa tuonne valittaa. Useamman kerran tehnyt ja aina tulee vastineeksi, että heidän toimitusehtojen mukaan ei tarvitse edes yrittää toimittaa.

Tietyt kuljetus- ja palveluehdot sallivat myös noutopisteille toimitukset. Löytyvät ups.com sivuilta.

Hyvää päivän jatkoa.

Ystävällisin terveisin / Kind regards,

xxxx
Poistin nimen kun ei ole ketään tarkoitus syytellä.
 
Postnord toimitti pari pakettia ovelle ja sangen positiivinen kokemus oikein yllätti.

Aksentilla puhuva jantteri soitti ensin että ollaanko kotona. Sanoin että vartin päästä ja saa toimittaa ilman kontaktia minkä laitoin sovelluksesta jo aamulla. Tainnut tietää sitä mutta kumminkin soitti vielä toisen kerran kun ei meinannut löytää kämppää ja pahoitteli häiriötä.

Joskus vuosia sitten kirosin koko lafkan alimpaan helvettiin mut tää oli peukun paikka ja laitoinkin 5/5 palautteen.
 
Postnord toimitti tännekin. Ainoa pieni kämmi oli toimituksen viivästyminen päivällä kun toimituspäivä oli jo ilmoitettu. Eipä sillä yhdellä päivällä yleensä mitään väliä kun oletus on kuitenkin noin viikko.

Aavistuksen turhaa ja rasittavaa on joidenkin kauppojen pakkomielle tarjota pelkästään kotiinkuljetusta eikä lainkaan noutopistevaihtoehtoa. Onneksi tässäkin tapauksessa pystyy antamaan luvan jättää ovelle eikä täällä perähikiällä esiinny pakettivarkauksia. Erilaisilla asumisjärjestelyillä on välillä enemmänkin vituttanut.
 
Ei ole mitään iloa tuonne valittaa. Useamman kerran tehnyt ja aina tulee vastineeksi, että heidän toimitusehtojen mukaan ei tarvitse edes yrittää toimittaa.

Kaksi lähetystä ovat nyt tuoneet kahdesta kun laittoi tuonne viestiä. Kumpaankin tuli vastaus että tuovat seuraavana päivänä ja muistaakseni aikataulu jopa lopulta piti. Olin tätä aiemmin kyllä laittanut heille ja myyjätaholle viestit miten huonosti heidän logistiikkatoimittaja toimii Suomessa ja maininta, että ei pysty jatkossa enää tilailla jos sama partneri.
 
Pitäisikö UPSin paketit kulkea kampaviineriporsaiden masinoimasta lakosta huolimatta vai saako tässä odotella pakettia nyt vielä 2+x viikkoa?
 
Toinenkin lähetys Euroopasta tulossa UPSilla, sitä ei ole Saksan lakot vielä viivästyttäneet vaan äärimmäiset sääolosuhteet... Ilmeisesti ne vaan arpoo sinne jotain keksittyjä syitä viivästyksille?
 
Ei pidä alistua huonolle palvelulle eikä varsinkaan etukäteen.

Meiliä vaan suoraan upsille jos ei tule kotiin: custsvcfien@ups.com

Aina olen valittanut meilitse ja soittanut, niin UPS:lle kuin kaupalle, kerran saanut joltain Suomen johdosta vastauksenkin, mutta ei mitään hyötyä. Puhelimitse olen reklamoinut niin usein että tunnistan jo tämän yhden asiakaspalvelijan äänestä ja aksentista. Amazonille olen myös valittanut UPS:stä.

Jatkan reklamoimista mutta ei siitä tunnu mitään hyötyä olevan.

Tämä kuljetus jäi nyt vielä limboon Saksan päähän, syynä ilmeisesti lakko .
 
Saivat paketin ilmeisesti Suomeen UPS:llä. Mutta…. Niin kuin yllä totesin, otin paketin kotini sijaan kauppakeskuksen noutopisteeseen, ettei se jää UPS-limboon. Nyt kuitenkin tuli ilmoitus että eivät voi toimittaa sinnekään. Kyseessä siis K-Supermarket. Eivät ole olleet minuun missään yhteydessä


Emme tavoittaneet sinua, eikä pakettia voida noutaa UPS Access Point™ -toimipaikasta. Yritämme uudelleen seuraavana arkipäivänä.​
Poikkeuksen ratkaisu:
Pakettia ei voi toimittaa UPSAccess Point™ -toimipaikkaan; yritetään toimittaa alkuperäiseen osoitteeseen​
 
Tuo UPS:n perseily on ihan täysin tahallista ja systemaattista. Olen miettinyt voisiko esim. kuluttajaviranomaisen saada kiinnostumaan asiasta. Ongelma vaan taitaa olla se, että UPS:llä vastaanotettaessa lähettäjä on yleensä ulkomainen taho, ja vastaanottaja ei ole suoraan UPS:n asiakas vaan se lähettäjä on, niin onko kuluttajansuojaviranomaisilla mitään mandaattia puuttua asiaan?

"Emme tavoittaneet sinua", no ette varmaan kun ette ole soittaneet tai lähettäneet viestiä mitään kautta. "Emme päässeet alaovesta sisään", no ette varmaan kun auto ei ole käynyt koko asuinkadulla sinä päivänä. Asioita on kovin vaikea saada tehdyksi, jos niitä ei lähtökohtaisesti edes yritä tehdä.

Tavallaan sitä toivoisi että tuo UPS:n täysin ala-arvoinen palvelu kuluttaja-asiakkaita kohtaan näkyisi siinä, että samat henkilöt sitten yrityksissä paketteja lähettäessään eivät ostaisi UPS:ltä yhtään mitään palveluita.

Toki sitäkin sitten on tullut mietityksi, että miksi UPS edes jaksaa nähdä sen vaivan, että esittävät ulospäin että paketteja toimitettaisiin kuluttaja-asiakkaille kotiin, vaikka se vuodesta toiseen vaikuttaa olevan täysin ylitsepääsemätön tehtävä. Homma olisi periaatteessa ihan ok, kunhan rehellisesti myöntäisivät että kaikki paketit nyt vaan menee noutopisteisiin (ennemmin tai myöhemmin). Parhaimmillaan joku vastaanottaja valkkaisi vähän kalliimman toimitustavan myyjältä ja saisivat lisätuloja, ja katteettomia lupauksiakaan ei tarvitsisi rikkoa ihan niin paljoa.
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä omaan UPSin pakettiin, päätyi onneksi Liutun haltuun ja näyttää todennäköiseltä että saan paketin huomenna. UPS oma seuranta näyttää edelleen ihan mitä sattuu.

Edit: Tässä toisen lähetyksen aikataulu UPSin sivuilta, Liutulta tuli kyllä tästäkin viesti että toimitus huomenna ja paketti näytti olevan jo Helsingissä. Tämä niiden seuranta on kyllä melko ala-arvoinen suoritus.

1710233030941.png
 
Viimeksi muokattu:
DHL toimitti Spareton autonvaraosatilauksen alle viikossa, eli toimii :) Paketti lähti Virosta perjantaina ja oli noudettavissa valitsemassani MH-noutopisteessä tiistaina (DHL:n sivuilta sai valittua että vievät noutopisteeseen, etteivät käy päivällä ovella kun ketään ei ole kotona).
 
UPS lähetysseurannassa lukee että paketti toimitettu ja vastaanottaja "Ap". Tarkoittaako toi Access Pointia? Mistä saan tietää mikä niistä? Miten tällainen paskasysteemi voi olla olemassa? Ei mitään ilmoitusta vaan pitää itse kaivella ja päämäärästä vinkattu kokonaisella kahdella kirjaimella.

Edit: Lähettäjä (digi-key) osasi kaivaa oikean access pointin jota UPS ei ollut viitsinyt vastaanottajalle ilmoittaa
 
Viimeksi muokattu:
Viimeisin UPS paketti oli seurannassa "toimitettu" ja vastaanottaja juurikin "ap". Piti soittaa aspaan että missäs se on niin kertoivat noutopisteen osoitteen minne se oli kuitattu. Tästä noutopisteeseen saapumisesta tai sen osoitteesta ei kuitenkaan tullut mitään emailia tai smsää.
 
Viimeisin UPS paketti oli seurannassa "toimitettu" ja vastaanottaja juurikin "ap". Piti soittaa aspaan että missäs se on niin kertoivat noutopisteen osoitteen minne se oli kuitattu. Tästä noutopisteeseen saapumisesta tai sen osoitteesta ei kuitenkaan tullut mitään emailia tai smsää.
Luki oikein erikseen siinä seurannassa että:

You're Seeing Everything
You have the same information as our customer agents. If you need more support, use the virtual assistant.

Ja virtuaaliassistantti kertoi että UPS ei voi antaa yksityisyydensuojasyistä tarkempaa osoitetta, vaan pitää ottaa lähettäjään yhteyttä. Ne osasikin sen sitten kertoa.
 
Minne UPSin paketit menee jos toimitus ei onnistu? Meneekö aina automaattisesti lähimpään Access Pointiin, vai päätyykö takaisin varastolle ja joka päivä uutta toimitusyritystä kunnes joko pääsee perille tai lähetetään takaisin lähtöpaikkaan?

Mulla siis semmonen ongelma että asun kerrostalossa jonka ovissa on pelkästään avainlukot joihin pakettikuskeilla ei tietenkään ole avainta, ja ovessa ei myöskään ole ovipuhelinta. Mulle on tulossa torstaina paketti joka ei jostain syystä näy My Choicessa eli en pysty sieltä ohjaamaan toimitusta noutopisteeseen, ja ainoa toinen vaihtoehto on käyttää jotain koodia mikä löytyy siitä InfoNotice-lapusta jonka kuski jättää epäonnistuneen toimituksen jälkeen, mutta mähän en voi mitenkään saada sitä lappua kun kuski ei pääse rakennukseen sisälle toimittamaan sitä mulle.

Voiko tässä tilanteessa luottaa siihen että paketti menee automaattisesti noutopisteeseen, vai pitääkö valmistautua tappelemaan asiasta aspan kanssa?
 
Minne UPSin paketit menee jos toimitus ei onnistu? Meneekö aina automaattisesti lähimpään Access Pointiin, vai päätyykö takaisin varastolle ja joka päivä uutta toimitusyritystä kunnes joko pääsee perille tai lähetetään takaisin lähtöpaikkaan?

Mulla siis semmonen ongelma että asun kerrostalossa jonka ovissa on pelkästään avainlukot joihin pakettikuskeilla ei tietenkään ole avainta, ja ovessa ei myöskään ole ovipuhelinta. Mulle on tulossa torstaina paketti joka ei jostain syystä näy My Choicessa eli en pysty sieltä ohjaamaan toimitusta noutopisteeseen, ja ainoa toinen vaihtoehto on käyttää jotain koodia mikä löytyy siitä InfoNotice-lapusta jonka kuski jättää epäonnistuneen toimituksen jälkeen, mutta mähän en voi mitenkään saada sitä lappua kun kuski ei pääse rakennukseen sisälle toimittamaan sitä mulle.

Voiko tässä tilanteessa luottaa siihen että paketti menee automaattisesti noutopisteeseen, vai pitääkö valmistautua tappelemaan asiasta aspan kanssa?
Ups:n kyseessä ollessa varaudu noin viikon sekliluun, ellet soita asiakaspalveluuj ja vaadi heitä toimittamaan sitä access pointtiin
 
Pitkästä aikaa DHL meinaa tökkiä, tosin voi se kai Postikin olla kun he täällä härmässä DHL paketit lopulta tuntuvat jakavan.
13.3. paketti ollut aamuyöllä Hampurissa ja sen jälkeen ei mitään. Postin seuranta paketin löysi kun manuaalisesti sen OmaPostiin lisäsin, siellä vain sanotaa nettä 13.3. on lähtömaasta lähtenyt ulos.
 
Ups:n kyseessä ollessa varaudu noin viikon sekliluun, ellet soita asiakaspalveluuj ja vaadi heitä toimittamaan sitä access pointtiin

Ihme kyllä, asia hoitui laittamalla sähköpostia sillä niiden nettisivulta löytyvällä lomakkeella. Muuttivat änkyröimättä toimituksen haluamaani noutopisteeseen, ja tämä näkyy myös seurantasivulla joten olettaisin että paketti päätyy kerralla oikeaan paikkaan.
 
Pitkästä aikaa DHL meinaa tökkiä, tosin voi se kai Postikin olla kun he täällä härmässä DHL paketit lopulta tuntuvat jakavan.
13.3. paketti ollut aamuyöllä Hampurissa ja sen jälkeen ei mitään. Postin seuranta paketin löysi kun manuaalisesti sen OmaPostiin lisäsin, siellä vain sanotaa nettä 13.3. on lähtömaasta lähtenyt ulos.

Ei siinä minkään tarvitse tökkiä, pitäähän sen matkata Saksasta Suomeenkin? Ongelma vain on, että sosialistit lakkoilevat (tai lähinnä asettavat niitä ihmisten harmiksi), niin niitä merikontteja ei kukaan pura laivasta ulos, joten se lähetys ei pääse Postin käsittelyyn, ellei tätä kierretä jollain kumipyöräratkaisulla.
 
Ei siinä minkään tarvitse tökkiä, pitäähän sen matkata Saksasta Suomeenkin? Ongelma vain on, että sosialistit lakkoilevat (tai lähinnä asettavat niitä ihmisten harmiksi), niin niitä merikontteja ei kukaan pura laivasta ulos, joten se lähetys ei pääse Postin käsittelyyn, ellei tätä kierretä jollain kumipyöräratkaisulla.

Ei tuo lähetys kyllä laivalla ole tulossa, olen 99,99% varma. Postin sivujen mukaankaan lakkojen ei _pitäisi_ vaikuttaa ulkomaan lähetyksiin, mutta heidän ilmohan ei nyt välttämättä mitään tarkoita :D
 
Kannattaa muistaa että tuo lakko vaikuttaa konttien purkuun mutta kumipyörät ajaa kyllä laivasta itse ulos eikä hidasta täten toimituksia. nuo saksasta suomeen tulevat taitaapi tulla juuri kumipyörillä laivalla suomeen.
 
Kannattaa muistaa että tuo lakko vaikuttaa konttien purkuun mutta kumipyörät ajaa kyllä laivasta itse ulos eikä hidasta täten toimituksia. nuo saksasta suomeen tulevat taitaapi tulla juuri kumipyörillä laivalla suomeen.

Kyllä ne ihan merikontteina normaalisti tulevat. Kuten sanoin, nyt voi olla erikoisjärjestelyjä, mutta jos ei, niin ne kontit odottelevat parempia aikoja.
 
Juu, DHL:n purku satamassa lienee jumissa.


Mutta onko kokemuksia, kuinka tarkkaan Postin jakamat DHL:n lähetykset kirjautuvat lähetysseurantaan? Seurantakoodi on muotoa CA[numerosarja]DE ja näkyy Postin seurannassa, mutta seurannan mukaan ei siis vielä olisi saapunut Postin käsiin, mutta on lähtenyt Saksasta viikonloppuna. Voiko luottaa, että näkyy lähetysseurannassa, kun paketti on postikonttorissa ja noudettavissa? Kun en oleskele toimitusosoitteessa vakituisesti eikä ihan alvariinsa viitsi juosta tarkistamassa saapumisilmoituksen varalta.
 
Juu, DHL:n purku satamassa lienee jumissa.


Mutta onko kokemuksia, kuinka tarkkaan Postin jakamat DHL:n lähetykset kirjautuvat lähetysseurantaan? Seurantakoodi on muotoa CA[numerosarja]DE ja näkyy Postin seurannassa, mutta seurannan mukaan ei siis vielä olisi saapunut Postin käsiin, mutta on lähtenyt Saksasta viikonloppuna. Voiko luottaa, että näkyy lähetysseurannassa, kun paketti on postikonttorissa ja noudettavissa? Kun en oleskele toimitusosoitteessa vakituisesti eikä ihan alvariinsa viitsi juosta tarkistamassa saapumisilmoituksen varalta.
Kyllä nuo CxnnnnnnnnnDE -paketit tulevat näkyviin Postin seurantaan ihan normaalisti, eli näet kun paketti on noudettavissa.
 
Pitkästä aikaa DHL meinaa tökkiä, tosin voi se kai Postikin olla kun he täällä härmässä DHL paketit lopulta tuntuvat jakavan.
13.3. paketti ollut aamuyöllä Hampurissa ja sen jälkeen ei mitään. Postin seuranta paketin löysi kun manuaalisesti sen OmaPostiin lisäsin, siellä vain sanotaa nettä 13.3. on lähtömaasta lähtenyt ulos.

Onko tullut vieläkään? Oma ei edelleenkään näy Postin systeemissä (pl. että lähtenyt Saksasta). No, josko ensi viikolla, mikäli AKT ei pitkitä lakkoilua uudelleen.
 
Iteasiassa perjantaina oli saapunut suomeen, ja on nyt omapostin mukaan kuljetuksessa.
Josko tänään tulisi :)

Itsellä sinnepäin sama aikataulu.
DHL. Tilattu 15pv Saksasta. Lähti 16pv sieltä rajan yli ja oli myös perjantaina täällä lajittelussa ja tänään soittivat Postilta, että passaako tuoda. Perillä tunnin sisällä.
 
UPS kuulemma toimittanut mun paketin tänään ja olisin sen kuitannut.
No eipä ole näkynyt, ei ole pihassa eikä naapuritkaan ole ottanut vastaan. Aspassa sanottiin että laittavat selvittelyyn mutta tuskin selviää tämän paketin kohtalo ikinä.
 
UPS kuulemma toimittanut mun paketin tänään ja olisin sen kuitannut.
No eipä ole näkynyt, ei ole pihassa eikä naapuritkaan ole ottanut vastaan. Aspassa sanottiin että laittavat selvittelyyn mutta tuskin selviää tämän paketin kohtalo ikinä.
Liekö henkilökunnan varastama? Oliko kovin arvokas tai mahdollisesti arvokkaan näköinen?
 
30PRK Nikotiinipusseja, hintaa 56€ sis. kuljetus että ei sinäänsä arvokas mut jos kuljettajalle iski kauheet niksat :^)
Mikä jottei myrkkynuuska houkuttelisi varkaita. En kyllä ole moisesta ilmiöstä kuullut, mutta en pitäisi teoriassa mahdottomana. Se ei ole kovin kallista mutta saattaa olla helposti myytävää tavaraa. Tai sitten pötköjä sisältävän oloista pakettia luullaan denssiksi joka on erittäin helposti myytävää. Eiköhän sitäkin kulje pimeästi kuriiripaketeissa melkoinen määrä, ja varmaan varastetaan. Asiakas tuskin silloin valittaa.
 
Oma DHL odotuttaa vielä, 21.3. otettu kuljetukseen Saksassa ja 22.3. lähtenyt kohti Suomea. Ei sillä, että kiire olisi, eiköhän se ens viikolla putkahda viimeistään Suomeen heti pääsiäisen jälkeen ja toimitus ke-pe -akselilla.

Edit: saapui Suomeen tänään 30.3. eli kahdeksan päivää otti. Sen verran pieni lähetys, että on Pasilassa vielä lajiteltukin puoli seitsemän illalla. Eiköhän se saavu keskiviikkona tms.
 
Viimeksi muokattu:
TNT/Fedexin kautta piti tulla lähetys, arviointi oli että 3.4. perillä.
28.3. illalla kun olin matkalla mökille tulee tällainen tosi ammattimainen viesti:

Screenshot_20240404_182915_Messages.jpg

En ollut kotona, en odottanut lähetystä silloin vielä. Sanoin että tiistaina 2.4. voi toimittaa kun olen kotona, mutta ei 3.4.
2.4. ei tullut. 3.4. soittaa kuski että olisi tänään tulossa, harmi vain että en ole paikalla. Sovin aspan kanssa että tänään 4.4. voisi toimittaa.
Ja edelleen ei ole täällä. Noh, katsotaan tuleeko huomenna jo.


1712245062727.png
 
Mulle olisi kiinasta tulossa paketti joka lähti keskiviikkona 27.3. Fedexin matkaan.
Lauantaina 30.3. saapunut Ranskaan. Tuon jälkeen nyt kaksi kertaa käynyt Belgiassa ja nyt taas näyttäis olevan Ranskassa, eli kulkee edestakaisin tuota väliä..
Itsellä ei aikaisempia kokemuksia fedexistä, mutta onkos kellään tullut vastaavanlaista tilannetta vastaan?
 
Kyllä vit*ttaa UPS:n toiminta taas kerran. "Pakettisi on toimitettu hevon*itunkuuseen 40km päähän noutopisteeseen, koska ette olleet kotona tjsp". Tässä pihassa olen koko päivän ollut ulkona ja tie päättyy pihaan, ei ole tasan varmasti kuski tässä käynyt lähimaillakaan.
Kyllähän tuollaisella varmasti tulee aika valtavat säästöt kuluissa, kun huomattavaa osaa paketeista ei viitsitä ajaa perille asti niin kuin kuuluu, vaan kipataan kuorma aina johonkin noutopisteisiin ja toivotaan että asiakkaat hakevat sieltä itse kiltisti omalla kustannuksellaan.

Soittaessani lupasivat kyllä toimittaa perille asti, montakohan päivää mahtaa ottaa lisää..
 
Kyllä vit*ttaa UPS:n toiminta taas kerran. "Pakettisi on toimitettu hevon*itunkuuseen 40km päähän noutopisteeseen, koska ette olleet kotona tjsp". Tässä pihassa olen koko päivän ollut ulkona ja tie päättyy pihaan, ei ole tasan varmasti kuski tässä käynyt lähimaillakaan.
Kyllähän tuollaisella varmasti tulee aika valtavat säästöt kuluissa, kun huomattavaa osaa paketeista ei viitsitä ajaa perille asti niin kuin kuuluu, vaan kipataan kuorma aina johonkin noutopisteisiin ja toivotaan että asiakkaat hakevat sieltä itse kiltisti omalla kustannuksellaan.

Soittaessani lupasivat kyllä toimittaa perille asti, montakohan päivää mahtaa ottaa lisää..
Itse olen alkanut kylmästi äänestää jaloilla, enkä enää käytä UPSia ollenkaan. Tilasin nytkin unifin eu storesta tavaraa ja vaihtehtoina oli pari eri UPS toimitusta, mutta maksoin mielummin 8€ lisää DHL expressistä. No tulee nopeammin ja todennäköisemmin vielä perille.
 
Kyllä vit*ttaa UPS:n toiminta taas kerran. "Pakettisi on toimitettu hevon*itunkuuseen 40km päähän noutopisteeseen, koska ette olleet kotona tjsp". Tässä pihassa olen koko päivän ollut ulkona ja tie päättyy pihaan, ei ole tasan varmasti kuski tässä käynyt lähimaillakaan.
Kyllähän tuollaisella varmasti tulee aika valtavat säästöt kuluissa, kun huomattavaa osaa paketeista ei viitsitä ajaa perille asti niin kuin kuuluu, vaan kipataan kuorma aina johonkin noutopisteisiin ja toivotaan että asiakkaat hakevat sieltä itse kiltisti omalla kustannuksellaan.

Soittaessani lupasivat kyllä toimittaa perille asti, montakohan päivää mahtaa ottaa lisää..
Pari-kolme päivää lisää. En hae UPSeja mistään jos olen kotiin tilannut. Viesti vaan lomakkeella ja kyllä tuovat perille.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 090
Viestejä
4 501 489
Jäsenet
74 328
Uusin jäsen
Arttu1337

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom