Minne UPSin paketit menee jos toimitus ei onnistu? Meneekö aina automaattisesti lähimpään Access Pointiin, vai päätyykö takaisin varastolle ja joka päivä uutta toimitusyritystä kunnes joko pääsee perille tai lähetetään takaisin lähtöpaikkaan?
Mulla siis semmonen ongelma että asun kerrostalossa jonka ovissa on pelkästään avainlukot joihin pakettikuskeilla ei tietenkään ole avainta, ja ovessa ei myöskään ole ovipuhelinta. Mulle on tulossa torstaina paketti joka ei jostain syystä näy My Choicessa eli en pysty sieltä ohjaamaan toimitusta noutopisteeseen, ja ainoa toinen vaihtoehto on käyttää jotain koodia mikä löytyy siitä InfoNotice-lapusta jonka kuski jättää epäonnistuneen toimituksen jälkeen, mutta mähän en voi mitenkään saada sitä lappua kun kuski ei pääse rakennukseen sisälle toimittamaan sitä mulle.
Voiko tässä tilanteessa luottaa siihen että paketti menee automaattisesti noutopisteeseen, vai pitääkö valmistautua tappelemaan asiasta aspan kanssa?