Pitäisikö UPSin paketit kulkea kampaviineriporsaiden masinoimasta lakosta huolimatta vai saako tässä odotella pakettia nyt vielä 2+x viikkoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shipitin tiedotteen mukaan ei pitäisi olla vaikutusta UPS:n palveluihin, mutta saa nähdä.Pitäisikö UPSin paketit kulkea kampaviineriporsaiden masinoimasta lakosta huolimatta vai saako tässä odotella pakettia nyt vielä 2+x viikkoa?
Toimiskohan tuohon mailbox.de?Onhan nuo hinnat kyllä turhan kovia kun esim. Saksan Dell myy Alienwarea 1119€ hintaan.
Miksi ei?Toimiskohan tuohon mailbox.de?
Mietin vaan tietäisikö joku asiasta, kun palvelua ei ole nostettu esiin vaikka moni tuntuu delliä odottavan. Pitää tarkistaa paljon kuluja siitä tulisi jossain vaiheessa.Miksi ei?
Näemmä noin 30€.Mietin vaan tietäisikö joku asiasta, kun palvelua ei ole nostettu esiin vaikka moni tuntuu delliä odottavan. Pitää tarkistaa paljon kuluja siitä tulisi jossain vaiheessa.
Ei pidä alistua huonolle palvelulle eikä varsinkaan etukäteen.
Meiliä vaan suoraan upsille jos ei tule kotiin: custsvcfien@ups.com
Emme tavoittaneet sinua, eikä pakettia voida noutaa UPS Access Point™ -toimipaikasta. Yritämme uudelleen seuraavana arkipäivänä. |
Poikkeuksen ratkaisu: | Pakettia ei voi toimittaa UPSAccess Point™ -toimipaikkaan; yritetään toimittaa alkuperäiseen osoitteeseen |
Luki oikein erikseen siinä seurannassa että:Viimeisin UPS paketti oli seurannassa "toimitettu" ja vastaanottaja juurikin "ap". Piti soittaa aspaan että missäs se on niin kertoivat noutopisteen osoitteen minne se oli kuitattu. Tästä noutopisteeseen saapumisesta tai sen osoitteesta ei kuitenkaan tullut mitään emailia tai smsää.
Ups:n kyseessä ollessa varaudu noin viikon sekliluun, ellet soita asiakaspalveluuj ja vaadi heitä toimittamaan sitä access pointtiinMinne UPSin paketit menee jos toimitus ei onnistu? Meneekö aina automaattisesti lähimpään Access Pointiin, vai päätyykö takaisin varastolle ja joka päivä uutta toimitusyritystä kunnes joko pääsee perille tai lähetetään takaisin lähtöpaikkaan?
Mulla siis semmonen ongelma että asun kerrostalossa jonka ovissa on pelkästään avainlukot joihin pakettikuskeilla ei tietenkään ole avainta, ja ovessa ei myöskään ole ovipuhelinta. Mulle on tulossa torstaina paketti joka ei jostain syystä näy My Choicessa eli en pysty sieltä ohjaamaan toimitusta noutopisteeseen, ja ainoa toinen vaihtoehto on käyttää jotain koodia mikä löytyy siitä InfoNotice-lapusta jonka kuski jättää epäonnistuneen toimituksen jälkeen, mutta mähän en voi mitenkään saada sitä lappua kun kuski ei pääse rakennukseen sisälle toimittamaan sitä mulle.
Voiko tässä tilanteessa luottaa siihen että paketti menee automaattisesti noutopisteeseen, vai pitääkö valmistautua tappelemaan asiasta aspan kanssa?
Ups:n kyseessä ollessa varaudu noin viikon sekliluun, ellet soita asiakaspalveluuj ja vaadi heitä toimittamaan sitä access pointtiin
Pitkästä aikaa DHL meinaa tökkiä, tosin voi se kai Postikin olla kun he täällä härmässä DHL paketit lopulta tuntuvat jakavan.
13.3. paketti ollut aamuyöllä Hampurissa ja sen jälkeen ei mitään. Postin seuranta paketin löysi kun manuaalisesti sen OmaPostiin lisäsin, siellä vain sanotaa nettä 13.3. on lähtömaasta lähtenyt ulos.
Ei siinä minkään tarvitse tökkiä, pitäähän sen matkata Saksasta Suomeenkin? Ongelma vain on, että sosialistit lakkoilevat (tai lähinnä asettavat niitä ihmisten harmiksi), niin niitä merikontteja ei kukaan pura laivasta ulos, joten se lähetys ei pääse Postin käsittelyyn, ellei tätä kierretä jollain kumipyöräratkaisulla.
Kannattaa muistaa että tuo lakko vaikuttaa konttien purkuun mutta kumipyörät ajaa kyllä laivasta itse ulos eikä hidasta täten toimituksia. nuo saksasta suomeen tulevat taitaapi tulla juuri kumipyörillä laivalla suomeen.
Kyllä nuo CxnnnnnnnnnDE -paketit tulevat näkyviin Postin seurantaan ihan normaalisti, eli näet kun paketti on noudettavissa.Juu, DHL:n purku satamassa lienee jumissa.
Mutta onko kokemuksia, kuinka tarkkaan Postin jakamat DHL:n lähetykset kirjautuvat lähetysseurantaan? Seurantakoodi on muotoa CA[numerosarja]DE ja näkyy Postin seurannassa, mutta seurannan mukaan ei siis vielä olisi saapunut Postin käsiin, mutta on lähtenyt Saksasta viikonloppuna. Voiko luottaa, että näkyy lähetysseurannassa, kun paketti on postikonttorissa ja noudettavissa? Kun en oleskele toimitusosoitteessa vakituisesti eikä ihan alvariinsa viitsi juosta tarkistamassa saapumisilmoituksen varalta.
Pitkästä aikaa DHL meinaa tökkiä, tosin voi se kai Postikin olla kun he täällä härmässä DHL paketit lopulta tuntuvat jakavan.
13.3. paketti ollut aamuyöllä Hampurissa ja sen jälkeen ei mitään. Postin seuranta paketin löysi kun manuaalisesti sen OmaPostiin lisäsin, siellä vain sanotaa nettä 13.3. on lähtömaasta lähtenyt ulos.
Onko tullut vieläkään? Oma ei edelleenkään näy Postin systeemissä (pl. että lähtenyt Saksasta). No, josko ensi viikolla, mikäli AKT ei pitkitä lakkoilua uudelleen.
Iteasiassa perjantaina oli saapunut suomeen, ja on nyt omapostin mukaan kuljetuksessa.
Josko tänään tulisi![]()
Liekö henkilökunnan varastama? Oliko kovin arvokas tai mahdollisesti arvokkaan näköinen?UPS kuulemma toimittanut mun paketin tänään ja olisin sen kuitannut.
No eipä ole näkynyt, ei ole pihassa eikä naapuritkaan ole ottanut vastaan. Aspassa sanottiin että laittavat selvittelyyn mutta tuskin selviää tämän paketin kohtalo ikinä.
30PRK Nikotiinipusseja, hintaa 56€ sis. kuljetus että ei sinäänsä arvokas mut jos kuljettajalle iski kauheet niksat :^)Liekö henkilökunnan varastama? Oliko kovin arvokas tai mahdollisesti arvokkaan näköinen?
Mikä jottei myrkkynuuska houkuttelisi varkaita. En kyllä ole moisesta ilmiöstä kuullut, mutta en pitäisi teoriassa mahdottomana. Se ei ole kovin kallista mutta saattaa olla helposti myytävää tavaraa. Tai sitten pötköjä sisältävän oloista pakettia luullaan denssiksi joka on erittäin helposti myytävää. Eiköhän sitäkin kulje pimeästi kuriiripaketeissa melkoinen määrä, ja varmaan varastetaan. Asiakas tuskin silloin valittaa.30PRK Nikotiinipusseja, hintaa 56€ sis. kuljetus että ei sinäänsä arvokas mut jos kuljettajalle iski kauheet niksat :^)

Itse olen alkanut kylmästi äänestää jaloilla, enkä enää käytä UPSia ollenkaan. Tilasin nytkin unifin eu storesta tavaraa ja vaihtehtoina oli pari eri UPS toimitusta, mutta maksoin mielummin 8€ lisää DHL expressistä. No tulee nopeammin ja todennäköisemmin vielä perille.Kyllä vit*ttaa UPS:n toiminta taas kerran. "Pakettisi on toimitettu hevon*itunkuuseen 40km päähän noutopisteeseen, koska ette olleet kotona tjsp". Tässä pihassa olen koko päivän ollut ulkona ja tie päättyy pihaan, ei ole tasan varmasti kuski tässä käynyt lähimaillakaan.
Kyllähän tuollaisella varmasti tulee aika valtavat säästöt kuluissa, kun huomattavaa osaa paketeista ei viitsitä ajaa perille asti niin kuin kuuluu, vaan kipataan kuorma aina johonkin noutopisteisiin ja toivotaan että asiakkaat hakevat sieltä itse kiltisti omalla kustannuksellaan.
Soittaessani lupasivat kyllä toimittaa perille asti, montakohan päivää mahtaa ottaa lisää..
Pari-kolme päivää lisää. En hae UPSeja mistään jos olen kotiin tilannut. Viesti vaan lomakkeella ja kyllä tuovat perille.Kyllä vit*ttaa UPS:n toiminta taas kerran. "Pakettisi on toimitettu hevon*itunkuuseen 40km päähän noutopisteeseen, koska ette olleet kotona tjsp". Tässä pihassa olen koko päivän ollut ulkona ja tie päättyy pihaan, ei ole tasan varmasti kuski tässä käynyt lähimaillakaan.
Kyllähän tuollaisella varmasti tulee aika valtavat säästöt kuluissa, kun huomattavaa osaa paketeista ei viitsitä ajaa perille asti niin kuin kuuluu, vaan kipataan kuorma aina johonkin noutopisteisiin ja toivotaan että asiakkaat hakevat sieltä itse kiltisti omalla kustannuksellaan.
Soittaessani lupasivat kyllä toimittaa perille asti, montakohan päivää mahtaa ottaa lisää..

Oma kokemus on ainakin, että Posti sentään yrittää toimittaa nuo ja lähes aina paketti on myös tuotu kotiin. Kerran uusi kuski ei löytänyt perille, mutta kun valitin, toimittivat kyllä paketin toimipaikasta kotiin. Tuo ilman erillista ilmoitusta kotiinkuljetus (joka on yrityksille kait suunnattu) ei myöskään myöhästytä paketin tulemista toisin kuin se tuontiajan sopiminen tekee.Tilasin amazonista kamaa, postin palvelut sen kun paranee:
"Hei!
Sinulle on lähetetty kotiinkuljetettava lähetys. Tuomme sen ma–pe klo 8–16 ilman erillistä ilmoitusta.
Jos se sopii sinulle paremmin, voit vielä vaihtaa toimitustavaksi esimerkiksi toimituksen noutopaikkaan.
Lähettäjä: Amazon
Terveisin Posti"
Kas kun eivät laita etukäteen ilmoitusta että vastaanottajaa ei tavoitettu. Aion päivystää oven takana ma-pe 8-16, katsotaan
yrittävätkö edes prkl![]()
Itse olen suosiolla siirtänyt postin paketit suoraan sinne lokerikkoon. Vuorotyötä tekevänä on vain helpompaa käydä hakemassa sieltä, kuin arvuutella onko postin kuskin aikatauluihin sopiviin aikoihin kotona.Tilasin amazonista kamaa, postin palvelut sen kun paranee:
"Hei!
Sinulle on lähetetty kotiinkuljetettava lähetys. Tuomme sen ma–pe klo 8–16 ilman erillistä ilmoitusta.
Jos se sopii sinulle paremmin, voit vielä vaihtaa toimitustavaksi esimerkiksi toimituksen noutopaikkaan.
Lähettäjä: Amazon
Terveisin Posti"
Kas kun eivät laita etukäteen ilmoitusta että vastaanottajaa ei tavoitettu. Aion päivystää oven takana ma-pe 8-16, katsotaan
yrittävätkö edes prkl![]()
Itse olen suosiolla siirtänyt postin paketit suoraan sinne lokerikkoon. Vuorotyötä tekevänä on vain helpompaa käydä hakemassa sieltä, kuin arvuutella onko postin kuskin aikatauluihin sopiviin aikoihin kotona.
15.4. Arrival in the destination country/destination area, GermanyHitaahkosti DHL:n kautta tulee. Ehkä nuo olleet lakot vaikuttaa ja jotain huoltotelakointiakin menossa Pohjoismaissa.
3.4. Order data transmitted electronically
4.4. Shipment in transit to DHL
8.4. Parcel center of origin (Germany)
Nyt 13.4. mennessä ei muuta merkintää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.