Fedex ei tuommoisessa tapauksessa korvaa suoraan sulle mitään. Ja jos korvaa, niin myyjän/lähettäjän pitää hoitaa reklamaatiot Fedexille, jos on esim ostettu toimituslupauksella oleva lähetys.Onko jotain tehtävissä kun tilasin rockautosta fedexillä jarrukengät ja muuta romua. Eilen torstaina 15.9 piti olla toimitus, tänään paketti saapunut ranskaan ja toimitusaika ei ole tiedossa. Rockauton sivuilta pystyy valitsemaan ns nopean kuljetuksen ja hitaan väliltä. Hitaalla fedexillä olisi ollut perillä ensi viikon keskiviikkona. Nopea maksaa 20e enemmän ja olisi pitänyt eilen saapua. Eipä taida saada rahdeista alennusta vaikka olisi tullut 20e halvemmaksi ottaa se hidas kuljetus, kun toimituspäivä on näemmä melkein sama?
Vituttaa kun auto seisoo telakalla ja saa maksaa tyhjästä vaikka pointti oli nimenomaan saada kengät tälle viikonlopulle...
Rockauto voi korvata asian sulle, vaikka Fedex ei korvaisi sitä Rockautolle, mutta se on sitten siitä kiinni, onko Rockautolla hyvä asiakaspalvelu vai ei. Voit kokeilla lähettää valituksen sinne.