Samaa tulin itse kirjoittamaan. Mulle on yleensä työvuoroista johtuen kotiinkuljetukset huono vaihtoehto ja oonkin joka kerta vaihtanut toimituksen noutopisteeseen. Tässä lähellä ollut useampi ja oon nyt pari edellistä kertaa suosinut n. kilometrin päässä olevaa huoltoasemaa. Nyt tuli kuitenkin samankaltainen viesti, jossa noutopaikaksi oli jo valmiiksi määritelty kaupungin keskustassa oleva k-market, jonne on helvetin hankalaa mennä autolla. Mitään muita vaihtoehtoja ei sitten voi edes valita.UPS:n lähetyksestä tuli tekstarilla tieto, että se ollaan toimittamassa kaupungin toisella puolella olevaan noutopisteeseen. Samassa viestissä oli linkki UPS MyChoice palveluun, jossa voisi tehdä lisää tomitusvalintoja tuleville paketeille. Kuitenkin tuolla palvelussa sanotaan, että vain jollain InfoNotice-numerolla voi tehdä muutoksia.
UPS:n toiminta alkaa kyllä mennä niin naurettavan huonoksi, että omat Amazon.de-tilaukset taitaa loppua ihan sen takia.
edit: Niin ja kotiinkuljetus ei ainakaan tässä kaupungissa ole toimiva vaihtoehto, sillä se epäonnistuu joka kerta.
En aio edes vastata, käyköön pimputtamassa ovikelloa olin sitten kotona tai en.