Kuntosali, urheilu ja painonpudotus

Näin mä sen olen kans ymmärtänyt, että ihmiskeho ilmoittaa proteiinin puutteesta näläntunteella. Jos sitä nälkää korjaa kekseillä, paahtoleivällä, banaanilla jne välipalahiilareilla niin sitä voi vähän siirtää, mutta se palaa taas piakkoin. Kunnes sitten saat sen proteiiniannoksen jotain kautta, niin se vie oikeasti sen kropan aiheuttaman nälän tunteen - ei pelkästään aivojen/mielitekojen/insuliinipiikkien 'näläntunnetta'.

Eli ehdottomasti päivä käyntiin jollain ~30g protskua sisältävällä aamupalalla niin pakka kestää lounaaseen asti ja taas priorisoi protskua lounaalla jne.. Sinne 1.7g/2g per painokilo on ihan hyvä tähdätä ja ainakin itellä toimii ihan kaikkeen - painonhallinnasta, napostelun hallintaan ja salitulosten kehitykseen.
Onko minulla sitten aina sopivasti proteiinia, koska minulla on erittäin harvoin nälkä?

Nyt maastavedon sarjat 120x8 140x6 150x6 ja 160x3. Tajusin kokeilla ristiotetta mikä auttoi merkittävästi otteen pitävyyden kanssa, vielä ei tarvitse remmejä. Kyykyissä pitää vielä venytellä ja kokeilla eri juttuja, hack squat 50gh lisäpainolla nousi kyllä alhaalta asti mutta lähinnä päkijöiden varassa, penkissä toinen olkapää juimi niin siirryin vinopenkkiin, pidempää sarjaa 60-70kg painoilla lähinnä. Leuanvedossa joskus on mennyt 20 vetoa kapealla vastaotteella mutta lisääntyneellä painolla ja leveällä myötäotteella jää nyt puoleen siitä kun puhtaasti tekee sarjaa.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
303 533
Jäsenet
82 369
Uusin jäsen
leijona77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom