Kuntosali, urheilu ja painonpudotus

Mitäs lisäravinnehyllystä teiltä löytyy (;)) ?

Itellä:
Monivitamiini päivittäin. Ehkä kyseenalainen tarpeellisuus, mutta koetan ostaa isoissa määrissä jotain kattavaa monivitamiiniä ettei tule tietämättömiä puutostiloja.
Talvisin D-vitamiinilisä.
Kreatiini 5-10g aamuisin.
Proteiiniä menee jauhona 15-45g päivässä.
Nykyisin olen tykästynyt myös PWO:ihin ja kun en juo kahvia niin ainakin kofeiini tuo lapsiperhearjessa kivaa boostia treeniin aloittamiseen ja jokin ainesosa tuntuu antavan yllättävän +1 toistoa moniin pidempiin sarjoihin.
Monivitamiini, kreatiini, kofeiini tabletit eli lähes samat. Raejuustoa käytän vähän niin kuin lisäravinteena. Jauhot ja rahkat ei kumpikaan oikein maistu.

Mitäs lisäravinnehyllystä teiltä löytyy (;)) ?

Itellä:
Monivitamiini päivittäin. Ehkä kyseenalainen tarpeellisuus, mutta koetan ostaa isoissa määrissä jotain kattavaa monivitamiiniä ettei tule tietämättömiä puutostiloja.
Talvisin D-vitamiinilisä.
Kreatiini 5-10g aamuisin.
Proteiiniä menee jauhona 15-45g päivässä.
Nykyisin olen tykästynyt myös PWO:ihin ja kun en juo kahvia niin ainakin kofeiini tuo lapsiperhearjessa kivaa boostia treeniin aloittamiseen ja jokin ainesosa tuntuu antavan yllättävän +1 toistoa moniin pidempiin sarjoihin.
Proteiinia jauhona menee täälläkin. Taas oli puolen vuoden tauko siitä ja siis ilmankin saa proteiinit kivasti sinne 150–180 gramman hujakoille, mutta välillä on niin tuhti olo syömisistä että on kätevää ottaa jauheena. Yksi tai kaksi annosta päivässä, jos otettua tulee.

Kreatiinia tuli tilattua taas, mutta aiemmalla kokeilukerralla en ehtinyt huomata oikein vaikutusta. Preworkoutia olen kerran kokeillut, mutta kahvia säännöllisesti juovana en huomannut mitään vaikutusta.

Magnesiumia olen testinä ottanut stressi- ja unioireiden takia välillä. Uusi tuttavuus. D-vitamiinia olisi kyllä varmaan järkevää ottaa talvisin, mutta en ole ikinä muistanut.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 344
Jäsenet
81 804
Uusin jäsen
köyhävuan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom