Ja
@zaneislandd kuten sanoit, niin joku 1RM tai AMRAPpikin on ihan eri palautumisaika vaikka 80 kg kaverille, että onko se 1RM paino 80 kg vai 200 kg tai vetääkö niistä jonku 80 % AMRAPin vaikka hyvällä toistomäärän irtiottokyvyllä ts. toistokestävyydellä äärimmäiseen finaaliin vai eikö kykene ylipäätään irtiottamaan / mittaamaan omaa kykyään toistojen suhteen. Yks varmasti vaikeimmista hommista on tietää, mikä sun oikea RIR tai RPE oli tai olis ollut, edes 1 numeron tarkkuudella.
Mulla on (valitettavasti?) kova pää vaikka AMRAPien suhteen ja pystyn vaikka jossain kyykyssä grindaamaan niin paljon, että RPE10 AMRAPin jälkeen oon puoli tuntia pää roskiksessa jalat pystyssä ja meinaan kuolla siihen, että kaikki ahistaa esim. polvilämpät ja jonku on kiskottava ne pois ku en ite saa ku oon niin loppu. Samaten ku tuota sisäsoutua on tullut soudeltua Concept2:n rankingeihin maailmalla ja Suomessa, niin just joku 500 metrin matka on sellanen, et jos siinä vedän täysiä loppuun asti niin mut saa kantaa paareilla lepäämään tunniksi, ennen ku pääsen mihinkään tai en laattase hapoissani. Sit taas ykkösmaksimien irtiottokyky on semipaska, esim. joskus muinoin kaverin kans kun penkkailtiin samalla kertaa vuoron perään niin siinä vaiheessa ku molemmat saatiin tiukka 11*110 kg, niin mun 1RM oli 140 kg ja kaverilla 175 kg (sittemmin sillä Pohjoismaiden mestaruus penkistä toki eli hyvähkö 1RM irtiottokyky ilmeisesti... Pitäs varmaan itte suuntautua toistovoimapunnerrukseen tai jotain, mut ei huvita pätkän vertaa).