No problem. Jos vege on sinulle must, niin vielä suuremmalla syyllä vitamiinit yms. kehiin. Vegessä erityisesti B12 on myös lisäksi erikseen saatava, koska sitä on lähinnä lihassa ja se on elintärkeää.
Jos on lisäksi seksihalut kadonneet, niin luultavasti testosteronitasosi on laskenut voimakkaasti.
Keto-dieetti vegemallilla on hankala yhdistelmä.
Tältä pohjalta kannustan yhä suuremmalla syyllä aiemmin mainitsemaani lähestymiseen asiassa. Ja ota liha takaisin ruokavalioon.
Jätä samalla siemenöljyt mäkeen. Vegenä varmaankin vedät niitä kaksin käsin. Ne lisäävät voimakkaasti kehon tulehdustilaa, eivätkä ainakaan auta tuohon olotilaasi. Ja tämä ei ole vain omaa mielipidettä. Voi, oliiviöljy, kookosöljy jne. "kovat rasvat" ovat ne, joilla mennään, vaikka se onkin kerettiläisyyttä nykyohjeistuksen silmissä.
Anekdoottina itse noudatan kehumaani menetelmää, ja olo on sellainen, että voisi kuvaannollisesti mennä seinästä läpi.
Nonni. Otan lihan takaisin ruokavalioon. Ei se vege oo "must" juttu vaan ihan kokeilumielessä. Kiitokset näistä. Siemenöljyä en käytä. Pellavasiemenrouhe on oikeastaan ainut joka on mukana, muuten ei. Satunnaisesti lisään siemeniä ruokaan. Muuten oliiviöljy/kookos ovat päärasvoja tällä hetkellä. Voin otan takaisin ku nakkaan nuo vegetuotteet mäkeen, siis omaan suuhun, mutta en osta lisää kaupasta.
Jos lihan takaisin ruokavalioon ottaminen parantaa oloa niin eräs Netflixin tunnin ohjelma ampuu itseään jalkaan ja kovaa. Ei mulla ole koskaan millään ruokavaliolla ollut tälläistä oloa kun olen lihaa syönyt kuitenkin siinä ympyrässä. Tämä on ensimmäinen kerta kun kokeilen vegaanina oloa ja tuntuu että testot on viety ihmisestä.
Viimeksi muokattu: