Ennemmin, tai myöhemmin nousee raivoisa vastarinta. Ei tässä loputtomiin tahdota tulla syrjäytetyksi. Vaikka kokokuvaa on haastavaa hahmottaa koko euroopan alalta, selvenee tilanne, eikä hyssyttely ja valehtelu auta.
En tiedä miten tästä kirjoittaisi, joten olisi parempi kai olla kirjoittamatta mutta sillä periaatteellahan tässä maiden kesken mennään. Kiusallinen asia, jonka lausuessasi sinulla on vihollisia, joten parempi olla vain ja seurata tilannetta. Hyvä siitä tulee.
Not.
Kuinka pitkä lista juutalaisten pahoista teoista oli, millä verukkeilla natzit heitä alkoi hävittää? Tätä olen miettinyt kuumeisesti. Olen kuullut vain, että olisivat olleet päteviä raha-asioissa ja kierojakin. Lisätkää, jos tiedätte, sillä en saata uskoa, että loppu viha pohjautui vain oman rodun ihanointiin ja toisten paheksuntaan. Oliko koko tuhoamisprosessi niin hyvin piiloteltu ja kansojen vähättelemä, että sai tapahtua kaikessa rauhassa?
Nykyäänkin Juutalaisia on ja niiden olemassaolo on niin harmitonta, ettei niitä tajua yhteiskunnasta.
Muslimit raiskaa ja joukkoraiskaa, vaativat, syrjivät, alistavat ja itkevät rasismia, kun puututaan.
Nämä ovat niitä oikeitä syitä.
Kukaan ei halua edes lähelle mitään tuhoamissotaa mutta jos meidät kerran pakolla halutaan vielä oman elinikämme aikana suistaa kohti tuhoa, niin olemme tietysti valmiit ennemmin tappamaan, kuin tulemaan tapetuksi.
Mitään tällaista ei tarvitsisi edes spekuloida, jos valtiot osoittaisivat enemmän rajua rakkautta tulijoille selvällä kaapin paikan näytöllä.
Itse suorastaan haaveilisin enemmän eksoottisesta ulkoilman kuvasta, jossa näkisi eri kulttuureja mutta olenko sitten epäreilu, jos en tänne hyväksy muita kulttuureja ihan sellaisenaan. Jos tulijoiden tavat käy liian raskaiksi ympäristölleen, on niitä muokattava. Eikö kulttuuri sitten olisi aitoa? En kai sitten halua Muslimien kulttuuria tänne kaikessa aitoudessaan.
Yritteliäät ihmiset, hakemassa parempaa, jossa voisivat olla myös parempia ympäristölleen, hyväksyen tapamme ja koulutuksemme ansaitsevat kunnioitukseni ja täyden tuen aikeilleen. Siinä samalla olen valmis lyömään rikollisia kahtia vaikka itse, jos valtio ei heitä saa kuriin. niin yksinkertaista se on.
Pitäisi jossain kohtaa vakiintua ja avioitua erään kiinalaisen naisen kanssa. Meinaan on aika harmittomat nämä kulttuurieromme.