Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Hesari julkasee yllättävän hyvin kaikenlaisia mielipiteitä ja välillä mietin itekkin, että miten tollanen kommentti on päässy sensuurin läpi :D
Siellä haukutaan surutta välillä ihan hesaria ja sen toimittajiakin, eli pisteet hesarille, että antaa ihmisten äänen kuuluviin.
Tuo riippuu moderaattorista. Siellä on välillä ihme hiekkavittuja, joilla tuntuu olevan jotain henkilökohtaista kaunaa tiettyjä kommentoijia kohtaan - itsekin löydyn joltain mustalta listalta. Ei mene ei mitkään kommentit läpi ja välillä taas saa moittia kovinkin ottein noita hupijuttuja.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
2030 - Helsingin Sanomista tulee ilmainen ja saa enemmän halinalleja aivopestäväksi,
2050 - Helsingin Sanomat ovat kansallisvelvollisuus ja henkilökohtaisiin viestimiin tulee pistotestejä aiheista, joiden virheistä sakotetaan.
Meillähän on Yleisradio... Ja mikä pahinta, se ei ole varsinaisesti "ilmainen" vaan siitä on suorastaan pakko maksaa. Paitsi jos olet oveluuttasi niin köyhä ja pienituloinen, että vältyt tältä maksulta. ;)
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Hesarissa on melkolailla koko vuoden ollut tasaiseen tahtiin hyvinkin mamukriittisiä uutisia (suurin osa vain tilaajille) ja kommentoidahan voivat vain tilaajat käsittääkseni jotka nekin ovat pääosin hyvinkin nuivia, tähän myös varmasti suhteellisen tiukka moderointipolitiikka ettei ihan mvlehti tier kommentit pääse läpi. Uskaltaisin sanoa että jotain isompaa on talossa tapahtunut vuoden 2015 jälkeen. Kuitenkaan julkaisua ei oikein enää rehellisesti voi kutsua miksikään "suvakkimädättäjälehdeksi", ne pukataan nyt liitteeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Hesarissa on melkolailla koko vuoden ollut tasaiseen tahtiin hyvinkin mamukriittisiä uutisia (suurin osa vain tilaajille) ja kommentoidahan voivat vain tilaajat käsittääkseni jotka nekin ovat pääosin hyvinkin nuivia, tähän myös varmasti suhteellisen tiukka moderointipolitiikka ettei ihan mvlehti tier kommentit pääse läpi. Uskaltaisin sanoa että jotain isompaa on talossa tapahtunut vuoden 2015 jälkeen. Kuitenkaan julkaisua ei oikein enää rehellisesti voi kutsua miksikään "suvakkimädättäjälehdeksi", ne pukataan nyt liitteeseen.
Ehkäpä kun riittävän moni perui tilauksensa siitä syystä ettei jaksanut sitä yksipuolista propagandaa, niin jossain kohtaa ihan markkinatalous astui peliin ja jutut muuttui tasapuolisemmiksi. Sama ei toki sitten päde YLE:en...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Poliisi etsii itsetuhoisesti käyttäytyvää miestä Lohjalla, Vaanilan alueella. Mies pääsi pakenemaan paikalta. Tilanne alkoi kello 14.30.

Mäntynummen päiväkodista kerrottiin aiemmin IS:lle, että myöhään iltapäivällä päiväkodille tuli kaksi poliisia. He varoittivat, että alueella liikuskelee tummiin pukeutunut, noin 160-senttinen mies, joka on valellut itsensä bensiinillä tai muulla herkästi syttyvällä aineella.
Päiväkotia varoitettiin itsensä syttyvällä aineella valelleesta miehestä – poliisioperaatio käynnissä Lohjalla
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
Tuo Sharif ei kyllä millään mittarilla ole 18v. Sehän on vanhemman näköinen kuin tuon perheen isä :facepalm: Tuo "lähes 30-vuotiaalta" arviokin on alakanttiin. Sanoisin että 40 vois osua lähemmäs. Mitähän tuollaisten tyyppien päässä liikkuu jotka teeskentelee uskovansa että tuo äijä on 18-vuotias :tdown:
Hello prime minister, I´m only 18 why they kick me out from child caring institution?
 
Viimeksi muokattu:

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Lähinnä tarkoitin, että tunteita herättävä aihe sinulle nämä ulkomaalaiset.
Tottakai. Niin kuin totesit, meillä on omatkin rikolliset ja sekopäät. Siten ei ole mitään järkeä lisätä rikollisten ja sekopäiden määrää päästämällä niitä maahan ulkomailta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kertokaas mulle. Kun mulla teki keväällä tiukkaa ostaa työmatkoja varten 600e vanha paska volvo. Niin. Olin siis töissä ja siellä kulkemista varten tarvitsi auto hankkia. Että voin kuljettaa itseni ja työkaverin sinne töihin. Niin millä rahalla nää työttömät maailmanmatkaajat ostelee näitä semituoreita kaksovisia urheiluautoja? Maksaako sossu niille nämäkin? Maksaako sossu ylipäänsä kaiken noille, mitä ne sieltä pyytää? Tyyliin pyytää "mä hjaluta tuo ja tuo tai mä seota ja mä tappa vaimo ja lapsia". Näinkö ne saa kaikki sieltä?

https://www.facebook.com/mathieu.cherchel
Tampereella näkee joka päivä näitä Romanian mannekerjäläisiä. Milläs rahalla sitä lähtisi Romaniaan kerjäämään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 055
Sanoisin noiden kahden kuvan perusteella tämän Sharifin olevan 30-35 vuotias, aivan varmasti kuitenkin yli 27v. Saa aika paksut ideologia-lasit olla päässä, mikäli tuossa näkee 18v pojan. Tuo perheen isä on muuten ulkonäkönsä puolesta täysi cuck, eikä tuossa haastattelussa häneltä ei taidettu kysyä mitään. Uskoisin perheen äidin ja Shafirin välillä olevan jotain sutinaa kulissien takana, ei tuosta kuviosta oikein muuta loogista syytä löydä. Nuori ja kaunis aasialaisnainen turvapaikanhakijana ei muuten tuossa perheessä olisi.
Varmaan jotain vikaa päässä mutta ihan sama tuli mieleen tuosta. Taitaa iskä nukkua nykyään sohvalla. =)

Mullakin olis muutama makuuhuone käytettävissä, tarjous vain nuorille naisille, sillä olenhan feministi ja nuorissa on tulevaisuus. Hakemukset yv:llä kuvan kera.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 905
En yleensä tuosta cuckittelusta oikein pidä, mutta tässä tapauksessa se taitaa olla ainut oikea kuvaus kun puhutaan sheriffin sijaisperheen isukista.
Ja vaikka äiskällä ja sheriffillä ei vielä olisikaan salamin jemmaus käynnissä niin se nyt vaan on biologinen fakta että tuntematon mies (joka ei tietenkään voi mitenkään kunnioittaa miestä joka sallii vieraan miehen tulla asumaan kotiinsa) jossain vaiheessa
yrittää kokeilla onneaan. Ja kun mies on tohvelisankari joka on mahdollistanut tällaisen tilanteen, niin tuskin siinä vaimokaan kovin paljoa kunnioitusta kokee miestään kohtaan on lopputulos varsin selkeä.
Ei voi ymmärtää, ei sitten millään.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Kertokaas mulle. Kun mulla teki keväällä tiukkaa ostaa työmatkoja varten 600e vanha paska volvo. Niin. Olin siis töissä ja siellä kulkemista varten tarvitsi auto hankkia. Että voin kuljettaa itseni ja työkaverin sinne töihin. Niin millä rahalla nää työttömät maailmanmatkaajat ostelee näitä semituoreita kaksovisia urheiluautoja? Maksaako sossu niille nämäkin? Maksaako sossu ylipäänsä kaiken noille, mitä ne sieltä pyytää? Tyyliin pyytää "mä hjaluta tuo ja tuo tai mä seota ja mä tappa vaimo ja lapsia". Näinkö ne saa kaikki sieltä?

https://www.facebook.com/mathieu.cherchel
Jos yhtään oikein muistan, niin moni pakoloinen on julkisesti myöntänyt, että sossu on todella avokätinen heitä kohtaan. Jos he haluavat jotain, niin siihen on rahat järjestynyt. Taisi olla enemmänkin harrastuksia, kodintarvikkeita ja matkustelua. Urheiluautoa on vaikea piilottaa kateellisilta köyhiltä kantasuomalaisilta naapureita. En tiedä mistä noihin rahat tulee. Monesti kotikaupungissani kävelen yhden matu-slummin läpi ja siellä näkee kuinka asuntoihin kannetaan joka päivä jotain uutta 65" telkkaria ja pihoilla Bemareita ja Mersuja.


Tottakai. Niin kuin totesit, meillä on omatkin rikolliset ja sekopäät. Siten ei ole mitään järkeä lisätä rikollisten ja sekopäiden määrää päästämällä niitä maahan ulkomailta.
Just näin!
Ei täällä kukaan puolusta suomalaisia hulluja, rikollisia tai raiskaajia. Niitä on, on aina ollut, tulee aina olemaan, ja he ansaitsevat tuomionsa ankarimman mukaan.

Fakta nyt sattuu olemaan, että nämä mutakuonot ovat yliedustettuja rikostilastoissa. Puskaraiskauksia, ryöstöjä ja muuta väkivaltaa on jo niin paljon, että siitä voi vetää todella luotettavat tilastolliset päätelmät. Tilastomatematiikka on eksaktia tiedettä, eikä mitään mutuilua. Haluammeko pelata venäläistä rulettia yksi patruuna piipussa vai lähes täydellä pesällä?
Ja miksi meidän pitää ottaa tämä suunnaton riski vain siitä ilosta että saamme verovaroillamme elättää lähi-idän terveitä vahvoja miehiä täällä.
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Kertokaas mulle. Kun mulla teki keväällä tiukkaa ostaa työmatkoja varten 600e vanha paska volvo. Niin. Olin siis töissä ja siellä kulkemista varten tarvitsi auto hankkia. Että voin kuljettaa itseni ja työkaverin sinne töihin. Niin millä rahalla nää työttömät maailmanmatkaajat ostelee näitä semituoreita kaksovisia urheiluautoja? Maksaako sossu niille nämäkin? Maksaako sossu ylipäänsä kaiken noille, mitä ne sieltä pyytää? Tyyliin pyytää "mä hjaluta tuo ja tuo tai mä seota ja mä tappa vaimo ja lapsia". Näinkö ne saa kaikki sieltä?

https://www.facebook.com/mathieu.cherchel
hmm.. mikäs ihmeen mafiakerho tuo "French Rotary Family" oikein on? (vai onko oikeasti harmiton autoklubi? hämää vaan kun nuo etelän enempi vähempi mädät hedelmät tykkää usein kutsua jeng^H^H^H^H harrastuskerhojaan kaikenmaailman Familyiksi..)


ei muuten, mutta pienellä googletuksella löytyi tällainen yhteisö, josta löytyy Suomen kohdalta tuo lapsenpuukottaja:


French Rotary Family
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Onko kukaan muu laittanut merkille, että Facebookin myyntiryhmiin on alkanut tulemaan myyntiin täysin uusia pakkauksista purkamattomia pesukoneita yms.

Kaikkihan tietävät sen, että sosiaalitoimisto myöntää lähes 100% varmuudella harkinnanvaraisena tukena lapsiperheille ilmaiseksi pyykinpesukoneet vaikka taloyhtiössä olisi oma pyykkitupa.

Meinasin vaan sitä, että ko. tuotteiden myyjien nimet eivät ole kantasuomalaisten vastaavia, vaan usein (aina) juurikin lähi-idän tai venäjän kansalaisten vastaavia nimiä.

Joskus tekisi mieli ottaa kuvaruutukopioita ja laittaa niitä menemään paikallisen Kelan- ja/tai sossun asiakaspalvelun sähköpostiosoitteisiin Facebook profiilin sijainnin perusteella.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
IL Moskovassa: Turvapaikanhakijoilla tukalat olot Venäjällä - Suomeen tulisi tuhansia afgaaneja, jos itäraja avattaisiin

Tilanteen ollessa vaikeimmillaan Suomi käynnisti sosiaalisessa mediassa afgaaneille kohdistetun informaatiokampanjan, jolla pyrittiin kartoittamaan kiinnostuneiden lähtöhaluja. Ghulam ei kampanjoiden tehoon usko.

- Miten ihmeessä tällainen propaganda voisi toimia jos Suomeen päässeet afgaanit levittävät ystävilleen puhelimessa sanaa: olen täällä ja meille jaetaan rahaa? hän ihmettelee.

Katugallup vahvistaa, että lähtijöitä löytyisi myös IVY-maiden asukkaista. Uzbekki Ulugbek innostuu kuultuaan Suomessa meneillään olevasta perustulokokeilusta:

- Yli 560 euroa kuukaudessa ja töitä tekemättä! Meillä Moskovassa minimipalkka on 130 euroa kuukaudessa. Lähden Suomeen heti, kun se on mahdollista, hän hihkuu.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
- Yli 560 euroa kuukaudessa ja töitä tekemättä! Meillä Moskovassa minimipalkka on 130 euroa kuukaudessa. Lähden Suomeen heti, kun se on mahdollista, hän hihkuu.
Tää on maistuva homma Suomessa! Siinä on köyhemmät maat ihmeissään kun Suomessa saat mitään tekemättä kouraan tuon 560€/kk ja siis...tuossahan taidetaan puhua käyttörahasta? Eli asunto (suhteellisen laadukas jos vertaat Venäjän jne valtion/kunnan vuokra-asuntoihin, esim saunaa tuskin monesta löytyy..) tulee tietysti tuon päälle. Sanaa pitäisi saada levitettyä ympäri maapalloa näistä oloista täällä. Informaatiota tulisi levittää ja helpottaa tänne matkaamista.. Onhan se hassua että moni kärvistelee ilman minkäänlaisia tuloja, ruokaa tai asuntoa kun täällä on tuollainen tukijärjestelmä ihan jokaiselle. Lottovoitto,niinhän sitä sanotaan :cigar2::tup:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tää on maistuva homma Suomessa! Siinä on köyhemmät maat ihmeissään kun Suomessa saat mitään tekemättä kouraan tuon 560€/kk ja siis...tuossahan taidetaan puhua käyttörahasta? Eli asunto (suhteellisen laadukas jos vertaat Venäjän jne valtion/kunnan vuokra-asuntoihin, esim saunaa tuskin monesta löytyy..) tulee tietysti tuon päälle. Sanaa pitäisi saada levitettyä ympäri maapalloa näistä oloista täällä. Informaatiota tulisi levittää ja helpottaa tänne matkaamista.. Onhan se hassua että moni kärvistelee ilman minkäänlaisia tuloja, ruokaa tai asuntoa kun täällä on tuollainen tukijärjestelmä ihan jokaiselle. Lottovoitto,niinhän sitä sanotaan :cigar2::tup:
Mistä syystä olet iloinen? Mamut tulee tänne ja 20 vuoden kuluttua valtio sanoo että eläke ja lapsilisät poistetaan kun valtiolla on huono talous.

Olen niin kyllästynyt että media näyttää kuvia lapsista ja naisista. Valtava suuri enemmistö on 18-45 vuotiaita miehiä jotka tulee . Sitten Suomessa riehuu myös joku ANTIFA/Varissjärjestö joka on rikollisjärjestö.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kaikkihan tietävät sen, että sosiaalitoimisto myöntää lähes 100% varmuudella harkinnanvaraisena tukena lapsiperheille ilmaiseksi pyykinpesukoneet vaikka taloyhtiössä olisi oma pyykkitupa.
Missä tällaisia rikollisia sossu työntekijöitä on kyseinen sossu toimisto pitää tehdä rikosilmoitus (tai ensin tarkistaa onko asia todella niin)? Ei noin toimita ainakaan Espoo itäisessä sosiaalitoimistossa Espoo Leppävarassa ja minä tiedän olen vuokrannut asuntoja suomalaisille ja mamuille ja aina pitää todistaa kun on uusi vuokralainen että pyykkitupaa ei ole olemassa. Todistuksen annan minä taloyhtiön kautta.

2/3 asunnostani jotka vuokraan muille (kaikki 3 ovat itäisessä Espoossa sama sosiaalitoimisto) ei ole pyykkitupaa. Siinä missä on pyykkitupa ei anneta mitään todistusta "että pyykkitupa ei ole olemassa".

Yhdessä noissa 3 asunnosta jota vuokraan toki ei ole sossu asiakkaita vaan työtulot.


En tiedä koko Suomesta, mutta minun kokemukseni mukaan pyykkikonetta et saa itäisessä Espoossa (Espoo Leppävaara toimisto) jos sinulla on taloyhtiössä pyykkikone ja ei yhtään mitään eroa jos olet syntynyt Suomessa tai ei.

Jotain ilkeitä huhuja olen kyllä kuullut että mamut saa helpommin tukea johonkin muuhun mahdollisesti mutta se ei juuri liittynyt pyykkikoneseen. Nämä huhut olen kuullut Varisnaisuomessa ja uskon että se asia on valitettavasti totta.

Häpeän sanoa sitä mutta rikollisjärjestö ANTIFA on ollut joskus Turussa ja jumalauta jos näen heidät niin saavat kyllä kuulla!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
70
Sanaa pitäisi saada levitettyä ympäri maapalloa näistä oloista täällä. Informaatiota tulisi levittää ja helpottaa tänne matkaamista.. Onhan se hassua että moni kärvistelee ilman minkäänlaisia tuloja, ruokaa tai asuntoa kun täällä on tuollainen tukijärjestelmä ihan jokaiselle. Lottovoitto,niinhän sitä sanotaan :cigar2::tup:
Kyllä, ilmainen asunto ja reilusti käyttörahaa jokaiselle tulijalle. Voisimme ottaa kaikki nuo Venäjällä kurjuudessa olevat ihmispoloiset tänne. Suomihan tarvitsee loputtomasti koulutettuja ja ahkeria työntekijöitä kirkasta tulevaisuuttamme varten. Ulkoministeriöön vain viestiä, että lupauksella ilmaisesta rahasta saa paljon enemmän tulijoita kuin mainostamalla puhdasta luontoa ja muita kuluneita fraaseja Suomen hienoudesta muuhun maailmaan verrattuna.
[/sarcasm]

Harmi vain, että toisin kuin kulkusirkkaparvilla, niin näillä tulijoilla ei ole mitään kiirettä pois täältä kun talous ja turvallisuus on tuhottu.

Ei vain taida tuo suunta muuttua riittävän nopeasti, että tämä voitaisiin ratkaista ennen kuin ollaan liian pitkällä. Ainakaan itse en tuon suhteen löisi vetoa.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
Toi RX-8 on aikalailla vakuutus / sossu kusetus auto.

Se kun on _paperilla_ 4 - ovinen, 4-paikkainen 1.3l koneella varustettu Mazda. Se kun on ton jostain netti-autosta löytänyt ja vienyt sossuun paperin, että haluaa 4-ovisen, 4-paikkaisin 1.3l koneella olevan Mazdan niin eihän ne vittu siellä ole tajunnut, että keeneri ostaa peniksen jatkeen ;)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 893
En kyllä ihan helposti usko, että sossu ostaa autoja yhtään kenellekään. Jos näin tapahtuisi, olisi asia melko varmasti vuodettu johonkin MV-lehteen tai vastaavaan julkaisuun.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
En kyllä ihan helposti usko, että sossu ostaa autoja yhtään kenellekään. Jos näin tapahtuisi, olisi asia melko varmasti vuodettu johonkin MV-lehteen tai vastaavaan julkaisuun.

Sen muutaman kerran kun oon todistanut mitä kaikkea voi tommonen suojavärillä varustettu tyyppi saada Ikeasta sossu-tädin kanssa niin en yhtään ihmettelisi vaikka ostaisikin.

Ei meinaa ollut sitä halvinta kamaa ja se määrä oli sellainen, että sillä olisi sisustanut kartanonkin ja sen päälle oli viel kaikkea vitun krääsää ja romua mikä ei todellakaan ole elämälle välttämätöntä....

Ja ei tollanen koht 15 vuotta vanha Mazda maksa kuitenkaan kun jonkun tonnin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 893
Sen muutaman kerran kun oon todistanut mitä kaikkea voi tommonen suojavärillä varustettu tyyppi saada Ikeasta sossu-tädin kanssa niin en yhtään ihmettelisi vaikka ostaisikin.

Ei meinaa ollut sitä halvinta kamaa ja se määrä oli sellainen, että sillä olisi sisustanut kartanonkin ja sen päälle oli viel kaikkea vitun krääsää ja romua mikä ei todellakaan ole elämälle välttämätöntä....
Ihanko oli sossun täti pitämässä kädestä kiinni huonekaluostoksilla? Tuossa on voinut olla taustalla jotain muutakin...

Ekaa kertaa omaan asuntoon muuttavat saavat vissiin muutaman satasen "starttipaketin", joka myönnetään Ikeaan tai johonkin vastaavaan liikkeeseen. Joskushan noita näkee myynnissä tuolla internetsin syvässä päädyssä...
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
Ihanko oli sossun täti pitämässä kädestä kiinni huonekaluostoksilla? Tuossa on voinut olla taustalla jotain muutakin...

Ekaa kertaa omaan asuntoon muuttavat saavat vissiin muutaman satasen "starttipaketin", joka myönnetään Ikeaan tai johonkin vastaavaan liikkeeseen. Joskushan noita näkee myynnissä tuolla internetsin syvässä päädyssä...

Jep kyllä oli ihan kädestä pitämässä kiinni. Itse olin kassajonossa perässä hakemassa paria tasoa. Oli aikamoinen papereiden pläräys käynnissä ja kamaa oli se 4 kärryä...

Ekalla kertaa siis. Toka oli aika samanlainen case mutta olin viereisellä kassalla kymmenen ledi lampun kanssa enkä jaksanut jäädä pällistelemään.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Mistä syystä olet iloinen? Mamut tulee tänne ja 20 vuoden kuluttua valtio sanoo että eläke ja lapsilisät poistetaan kun valtiolla on huono talous.

Olen niin kyllästynyt että media näyttää kuvia lapsista ja naisista. Valtava suuri enemmistö on 18-45 vuotiaita miehiä jotka tulee . Sitten Suomessa riehuu myös joku ANTIFA/Varissjärjestö joka on rikollisjärjestö.
Siis mun viesti oli huumoria... Vakavilla asioilla ei sais nauraa mutta nyt kävi näin. Eihän tässä touhussa siis ole oikeasti järkeä.

Jos vakavasti puhutaan niin oikeasti Suomi tekee melkein noin miten sanoin. Eli toimitaan aika järjettömästi (tai minä en tätä asiaa päätä, poliitikot tekee sen) ja maksetaan kaikille tänne tulijoille täysin vastikkeetta rahaa. Ketään (käytännössä) ei poisteta tämän tuen piiristä jne. Tottakai tämä on lähes mainoslause ympäri maailmaa että Suomeen kannattaa tulla. Ja noinhan se onkin, tietysti tänne kannattaa tulla jos sulle taataan hyvä asunto ja rutkasti rahaa. Tyhmä on joka tänne ei tule noilla säännöillä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Ekaa kertaa omaan asuntoon muuttavat saavat vissiin muutaman satasen "starttipaketin", joka myönnetään Ikeaan tai johonkin vastaavaan liikkeeseen. Joskushan noita näkee myynnissä tuolla internetsin syvässä päädyssä...
Miksi ostaa tori.fi käytettyä kamaa jos sulle annetaan muutama satku starttirahaa :tup: itse kun muutin niin käytetyillä mentiin ja niitä saa oikeasti halvalla. Mutta joo,aika OT tämä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Sossun ja muiden hyysäyslaitosten toimintaa olisi mukava päästä seuraamaan vähän tarkemmin. Ilmeisesti missään ei ole saatavilla tietoja millä perusteella ja kenelle sitä rahaa työnnetään. Voihan toki olla mahdollista, että matut saavat täysin samat tuet kuin kantaväestökin. Osaavat vain syödä vähemmän ja näin rahaa riittää enemmän puhelimiin, kenkiin ja autoihin.

Kunhan kansa herää ja ehkä muuttaa hieman äänestyskäyttäytymistään, niin jossain vaiheessa meillä voi olla jopa poliittinen paine saada noita tietoja esille. Vähän kuin ennen persujen hajoamista oli painetta tutkia viimeaikaisen matuvyöryn kustannuksia. Paineet taisi purkautua sosiaali- ja terveysministeri Pirkko Mattilan loikatessa Sinisiin ja nykyistä hallitusta ei taida juuri tuollaisten ikävien asioiden tonkiminen kiinnostaa. Sieltähän saattaisi selvitä jotain ikävää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
71
En kyllä ihan helposti usko, että sossu ostaa autoja yhtään kenellekään. Jos näin tapahtuisi, olisi asia melko varmasti vuodettu johonkin MV-lehteen tai vastaavaan julkaisuun.
Jo noin 15v sitten jo haettiin maksusitoumuksella noin 3-4ke autoja muutamia kun olin pari vuotta osa-aikahommissa vaihtoautoliikkeessä. Ajokortit tietysti maksettu jo aikaisemmin.

Ekaa kertaa omaan asuntoon muuttavat saavat vissiin muutaman satasen "starttipaketin", joka myönnetään Ikeaan tai johonkin vastaavaan liikkeeseen. Joskushan noita näkee myynnissä tuolla internetsin syvässä päädyssä...
Ensiasuntoon muuttava saa hakiessa noin 3-400eur maksusitoumuksen huonekaluihin jne mutta jossain tapauksissa käteistä.
Uussuomalaiset tosin tuntuvat saavan jonkun takia enemmän tukirahaa ostosten määrästä ja laadusta arvioiden, tästä turha hakea tai kysellä mitään koska kaikki on salaista.
Sossusta varmaan harvemmin työtön työnhakija valkonaama saa rahaa lentolippuihin somaliaan näyttämään uusinta vauvaa.
Kaikki saavat suomessa tasavertaisen kohtelun joten salassahan nämä on syytä pitää.

Ilmeeni
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Ainakin "lieksa somali" kuvahaku tuottaa kaikenlaista jännää.

Tosta saa oikeasti syyttää lieksan kunnanvaltuustoa? joka ihan tarkoituksella on kupannut valtiolta kaiken mahdollisen ja mahdottoman rahan noista?.Kai ne "pakolaiset" nyt ottaa ajokortin/auton jos joku sosiaalityöntekijä on niille niitä ehdottanut ja ollut että kunta maksaa noi.Itse käsittänyt että ne "pakolaiset" ei ole pyytäneet noita vaan siellä on ollut se joku sosiaalityontekijä jolla oli firma(joku pakolaiskeskus firmat tms) on noille noita juttuja myöntänyt ja ajatus on ollut juuri se "pakolaiset ei maksa kunnalle pennin,penniä vaan kulut hoitaa valtio".
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
579
Ainakin "lieksa somali" kuvahaku tuottaa kaikenlaista jännää.

Mutta nykyään ei maksa kaupunki enää autoja somaleille, kun jäi vakuutukset & verot maksamatta ja autot katsastamatta.
Kun viimeksi tarkisteltiin pakolaiskeskittymän pihassa olevien autojen rekisteritunnuksia, niin ne oli leasing autoja :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 000
Nyt seuraa kulttuuriuutisia länsinaapurista!

Hundratals mikrofoner kan övervaka Järva

Vapaasti suomennettuna Ruotsissa on nyt siis asennettu satoja poliisimikrofoneja ympäri rikastunutta Järvan kaupunginosaa. Mikrofonien tarkoituksena on tunnistaa esimerkiksi naisten kiljunta, jolloin poliisi saa automaattisesti hälytyksen lähteä paikalle. Kantaruotsalaisia naisia varmasti lohduttaa ajatus siitä, että seksuaalisen hätätapauksen sattuessa kohdalle kiljuminen ei enää mene kuuroille korville. Milloinkohan saamme samanlaisen hälytysjärjestelmän tänne meillekkin? Esimerkiksi Itäkeskuksesta, Jakomäestä ja Myllypurosta voitaisiin mielestäni aloittaa.

Se on toki hienoa että näihin islamin lieveilmiöihin puututaan ja keksitään uusia hienoja varoitusjärjestelmiä, mutta ihmettelen vain, että miksi ei puututa suoraan ongelman ytimeen ja pyritä poistamaan sitä?
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
Kerta ei riittänyt kuumaveriselle etelän Mohammadille niin pani kolmesti ilman lupaa

Ravintoloitsija raiskasi perheenäidin kolmesti - peittoon verhoutunut nainen yritti paeta rappukäytävään

Vaikka erittäin hyvin tunnenkin tilastot ja sen, että tuollaisella nimellä olevat kaverit ovat >jonkin verran> yliedustettuina niissä niin tässä kyllä mun mielestä haisee paska. Käräjäoikeus ei välttämättä ole ihan huvikseen hylännyt noita syytteitä ja jos ton kaverin nimi olisi Jorma tai Pertti niin epäilisin kyllä vahvasti, että toi akka on keksinyt tarinan kun aamulla vituttanut se, että pitäis äijällensä kertoa.

Miks vitussa sillä oli poikansa puhelin mukana, jota se ei edes osaa käyttää? Aika harva ihminen lähtee tuntemattomien mukaan ilman puhelinta...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Ehkä tuossa tarinassa eniten epäilytti kohta, jossa Mohammad tilasi naiselle taksin. Ensin väkivaltainen raiskaus ja sitten tilataan taksi? :think:
Olisi kyllä kiva jos oikeuslaitoksilla olisi jotain parempaakin tekemistä kun kuunnella näitä tarinoita ja arpoa että kuka puhuu mitenkin paljon totta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 000
Käräjäoikeus ei välttämättä ole ihan huvikseen hylännyt noita syytteitä ja jos ton kaverin nimi olisi Jorma tai Pertti niin epäilisin kyllä vahvasti, että toi akka on keksinyt tarinan kun aamulla vituttanut se, että pitäis äijällensä kertoa.
Niin. Epäilyttävintä tarinassa onkin ehkä se, että miksi syytön mies pakenee poliisia kolmannen kerroksen parvekkeen kautta? Tämä viittaa vahvasti siihen, että ihan oikeaan osoitteeseen meni tuomiokin.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
Niin. Epäilyttävintä tarinassa onkin ehkä se, että miksi syytön mies pakenee poliisia kolmannen kerroksen parvekkeen kautta? Tämä viittaa vahvasti siihen, että ihan oikeaan osoitteeseen meni tuomiokin.

Se on kyllä totta. Haisee vähän joka suuntaan toi juttu... Toisaalta ählyhän on voinut lähteä haneen sen takia, että on haut päällä tai kamaa kämpässä tms tms tms.

Eli vaikea sanoa, haisee joka suuntaan. En haluaisi olla tuomari.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
210
Siis kuka lähtee ravintolaillan jälkeen Ahmedin kämpälle keskustelemaan mahdollisesta työharjoittelusta? Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa?
Ei ole.

Meillä on kasvettu "liian hyvin" siihen turvallisuuteen. Noh, nykymenoa vähän pidemmälle ja eipä ne naiset edes halua enää liikkua yksin iltasella.

Valitettavasti se sama yliluottavainen käyttäytyminen jatkuu myös lomalla: IS: Suomalaisnainen ryöstettiin ja raiskattiin Roomassa – mies uhkasi tappaa ja löi kivellä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
No jos on niin äärisuvakki että haluaa perheenäitinä "harjoitteluun" Ahmedin pizzapaikkaan (varmaankin palkattomana jos nyt jostain harjoittelusta puhutaan) niin siinä on niin epämääräinen kuvio, että ei ihmekään jos on käräjäoikeus ihmeissään että miten tämä homma menee.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 910
Aiemmin mainittu matut & autoilu ei kyllä sovi yhteen.
Koirankopin kokoinen kinneri työntyi sivutieltä kolmion takaa eteen, ilman vikkua tms.
Kaikki lasit huurussa kun yhtäkkiä jarruvalot syttyivät ja kinneri rupeaa u-käännökseen maantiellä. Oli kopissa muikeat ilmeet kun sivuikkunasta vilauksen näin.
Onneksi oli vastaantulevien kaistalla tilaa väistää olisi mennyt muuten kopiksi.
Mietin tuossa jos kolari olisi tullut niin minun piikkiinhän se olisi mennyt? Kamelikuskihan osaa ajaa suomen liukkailla paremmin kuin
kantaväestöön kuuluva joka ajaa/ajanut 25-45 tkm/v reilut 25 vuotta ilman kolareita.Ainakin suvaitsevaisten poliisien mielestä:confused2:
 

Lihansyöjä

Tukijäsen
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
91
Aiemmin mainittu matut & autoilu ei kyllä sovi yhteen.
Koirankopin kokoinen kinneri työntyi sivutieltä kolmion takaa eteen, ilman vikkua tms.
Kaikki lasit huurussa kun yhtäkkiä jarruvalot syttyivät ja kinneri rupeaa u-käännökseen maantiellä. Oli kopissa muikeat ilmeet kun sivuikkunasta vilauksen näin.
Onneksi oli vastaantulevien kaistalla tilaa väistää olisi mennyt muuten kopiksi.
Mietin tuossa jos kolari olisi tullut niin minun piikkiinhän se olisi mennyt? Kamelikuskihan osaa ajaa suomen liukkailla paremmin kuin
kantaväestöön kuuluva joka ajaa/ajanut 25-45 tkm/v reilut 25 vuotta ilman kolareita.Ainakin suvaitsevaisten poliisien mielestä:confused2:
Kolari olisi varmaan ollut rasistinen viharikos ja murha / murhan yritys.

Toissakesänä tuli erään, jo nyt suljetun vokin asiakkaita, moottoriliikennetiellä polkupyörillä vastaan. Eikä menty edes nätissä jonossa vaan sellaisessa häröpallossa. Paikassa on muuttuvat rajoitukset ja tuolloin oli 100km/h.
Itse olen niin kulttuurillisesti rajoittunut, että en suostuisi edes pientä korvausta vastaan pyöräilemään tuossa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 228
Viestejä
4 195 133
Jäsenet
70 876
Uusin jäsen
flegmatik

Hinta.fi

Ylös Bottom