Älä sekaannu.Mikäs tää Binance Community ryhmä on mikä ilmaantu Skypeen?
Siellä puhutaan jostain Defi mining hommasta millä saa 8% tuotot päivittäin. Kai tämä joku skämmi on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä sekaannu.Mikäs tää Binance Community ryhmä on mikä ilmaantu Skypeen?
Siellä puhutaan jostain Defi mining hommasta millä saa 8% tuotot päivittäin. Kai tämä joku skämmi on?
Kysymys: Voiko Nordnetissä ostaa Bitcoin Valour zero -sertifikaattia ost:lle, vai voiko ostaa vain aot:lle?
Monet ennusmerkit näyttää siihen suuntaan, kun katselee aiempia graafeja, mutta tuskin täällä ennustaja on.Jokos Bitcoinin kurssi lähtisi taas kunnolla nousuun kohti 100k muun talouden perässä? Holdaaja kyselee.
Kryptot noudattaa talouden realiteetteja siinä missä muutkin riskisijoitustuotteet. Jos ei halpaa rahaa ole yllin kyllin tarjolla, ei ne kryptot nouse vaikka historiassa käppyrät näyttäisikin että ihan kohta lähtee.Monet ennusmerkit näyttää siihen suuntaan, kun katselee aiempia graafeja, mutta tuskin täällä ennustaja on.
En usko kumpaakaan!Ensi keskiviikkona HBO:n dokumentissa paljastetaan Satoshi Nakamoton henkilöllisyys. Lähde: HS.
Ettei vaan olisi Paavo Väyrynen?
Sori olin maksumuurin toisella puolella en tiennyt että se on myös ilmaiseksi luettavissa. Selvähän on että tämä nostaa kurssia kun hype.En usko kumpaakaan!
Olisitpa vielä lisännyt linkin, niin ei tarvisi laiskan etsiä.
siinä hs jutussa muutakinSori olin maksumuurin toisella puolella en tiennyt että se on myös ilmaiseksi luettavissa. Selvähän on että tämä nostaa kurssia kun hype.
Tosin todetaan ettei tuota välttämättä olla yhdistetty "Satosiin" suoraan,Bitcoin Magazinen mukaan ”Satoshi-ajan lompakoista” on myyty noin 250 bitcoinia kahden kuluneen viikon aikana. Niiden arvo on nykykurssilla 15 miljoonan dollarin luokkaa, Politico laski.
d
Ei hajua onko tunnettu kiistattomia faktojen esittämisestä, vai enemmän vihjailuja, ehkä, mahdollisesti jne.Verkkolehti Politicon mukaan tuottaja-ohjaaja Cullen Hoback paljastaa Nakamoton henkilöllisyyden ensi keskiviikkona julkaistavassa HBO-dokumentissa Money Electric: The Bitcoin Mystery. Hoback tunnetaan ennestään muun muassa dokumentistaan Q: Into a Storm, joka kertoo yhdysvaltalaisesta QAnon-salaliittoteoriaryhmästä.
Suomessa tuore dokumentti julkaistaan maksullisessa Max-suoratoistopalvelussa, jossa HBO:n ohjelmat Suomessa näkyvät. Sieltä kerrotaan, että julkaisuaika on täsmälleen sama kuin Yhdysvalloissa: keskiviikkona 9. lokakuuta kello kolme aamuyöllä Suomen aikaa.
Hype on tietenkin hyväksi cryptojen kurssille, mutta jos Satoshin todellinen henkilöllisyys paljastuisi, niin seuraukset voi olla hyvin arvaamattomia(Politiconn jutussa sitä spekuloitiinkin). Tuo HS juttu oli kyllä taas vähän semmoinen pikaisesti tehty ja yritetään saada klikkejä perehtymättä asiaan, eli toistetaan samoja teesejä.Sori olin maksumuurin toisella puolella en tiennyt että se on myös ilmaiseksi luettavissa. Selvähän on että tämä nostaa kurssia kun hype.
Hype on tietenkin hyväksi cryptojen kurssille, mutta jos Satoshin todellinen henkilöllisyys paljastuisi, niin seuraukset voi olla hyvin arvaamattomia(Politiconn jutussa sitä spekuloitiinkin).
No mikäs tuo lehtijuttuja sitten oli, jos ei vuoto (tosin epäilen markkinointia)Mutta siis väitetysti sehän on jo paljastunut. Tuo on kai etukäteen tehty dokumentti, ei live-lähetys. Eli vino pino ihmisiä tietää sen. Näistä yksikään ei näytä jostain syystä vuotaneen asiaa vielä
Satoshi on Peter Todd.
Peter kommentoi X:ssä: en ole.
Kuinka uskottavasti Peter Todd ohjelmassa osoitettiin olevan Satoshi ?Eipä yllättänyt, että ei paljastunut mitään.
Huomasitteko että HS sanoi dokkarin ilmestyvän aamukolmelta vaikka se ilmestyi aamuneljältä?
The big reveal is set to air next Wednesday at 2 a.m. CET (Tuesday at 9 p.m. EST).
En. Lähteenä oletettavasti tuo jutussa mainittu politico, joka näyttäisi sen ilmestyvän "kolmelta (neljältä)", jos katson noita oikein.
Jäimpä ihan mielenkiinnosta tutkimaan erilaisia kryptomaksukortteja, onko tyypeillä täällä niistä minkäänlaisia kokemuksia, esim nämä vaikuttivat ihan asiallisilta
Wirex Card – The ultimate payment card | Wirex
Discover the ultimate payment solution with the Wirex Card. Enjoy seamless spending and exchanging of multiple currencies, online and offline, with low fees. Get your Wirex Card today and experience a hassle-free, secure, and convenient way to manage your money.wirexapp.comCrypto.com Visa Card: The only card you need
Get up to 8% back on spending paid in crypto. No monthly, annual, or ATM withdrawal fees.crypto.com
Kaveri on sijoittanut rahaa, joka sijaitsee tällä hetkellä lompakossa, mutta sieltä ei saa siirrettyä varoja ilman jonkinlaista vakuutta.
Kuulostaa pahalta. Jos "lompakkoon" pitäisi siirtää lisää rahaa (vakuus?) jotta saisi sieltä ulos rahaa, niin todennäköisesti se vakuuskin menee samaan huijaukseen ja sen jälkeen ei saa enää yhteyttä "lompakkoon", koska rahan sijoittaja on siirtynyt rahan nostajaksi joka on huono tulonlähde huijarille. Eli ns. viimeinen loppuvedätys tuo "vakuus" talletus jos vielä saisi vähän lisää huijattua.Siirryin tänne toiselta foorumilta. Etsiskelisin siis asiantuntijaa, joka osaisi ilman asiatonta kettuilua neuvoa kryptovaluutta-asioissa.
Kaveri on sijoittanut rahaa, joka sijaitsee tällä hetkellä lompakossa, mutta sieltä ei saa siirrettyä varoja ilman jonkinlaista vakuutta. (Tällä kertaa "Kaverin Puolesta Kyselen" pitää kerrankin paikkansa! ) En tässä yritä selittää mistä on kyse, koska minulta on terminologia hukassa enkä osaisi olla riittävän täsmällinen.
Anyway, mistä tavoittaisin asiantuntijan / gurun, joka osaisi selittää mistä on kyse saatuaan tarkemmat tiedot ja joka osaisi neuvoa? Itse pelkään, että kyseessä on jonkinlainen huijaus, mutta en voi sitä varmasti sanoa, koska en tiedä.
Tuoreella tunnuksella liikkeellä sattuneesta syystä kun ei ole oma ongelma kyseessä. "Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta" on tähän mennessä tutuin foorumin osa.
Hyvä kun kysyt julkisesti io techissä. Monessa paikassa kettuiltaisiin että kryptot on roskaa ja huijausta.Siirryin tänne toiselta foorumilta. Etsiskelisin siis asiantuntijaa, joka osaisi ilman asiatonta kettuilua neuvoa kryptovaluutta-asioissa.
Kaveri on sijoittanut rahaa, joka sijaitsee tällä hetkellä lompakossa, mutta sieltä ei saa siirrettyä varoja ilman jonkinlaista vakuutta. (Tällä kertaa "Kaverin Puolesta Kyselen" pitää kerrankin paikkansa! ) En tässä yritä selittää mistä on kyse, koska minulta on terminologia hukassa enkä osaisi olla riittävän täsmällinen.
Anyway, mistä tavoittaisin asiantuntijan / gurun, joka osaisi selittää mistä on kyse saatuaan tarkemmat tiedot ja joka osaisi neuvoa? Itse pelkään, että kyseessä on jonkinlainen huijaus, mutta en voi sitä varmasti sanoa, koska en tiedä.
Tuoreella tunnuksella liikkeellä sattuneesta syystä kun ei ole oma ongelma kyseessä. "Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta" on tähän mennessä tutuin foorumin osa.
Ihan aihetodisteilla varma huijaus valitettavasti.Joka tapauksessa, Blockchainin edustajan kanssa on puhuttu tänään puhelimessa, ja sieltä sanotaan että koska summa on suurehko, tarvitaan vakuus Ethereumin? muodossa.
Jos luit viestini, niin varmaan ymmärrät että on riskaabeliä käytöstä eristäytyä tuntemattoman kanssa keskustelemaan jos ei itse tiedä aiheesta mitään.Anyway, mistä tavoittaisin asiantuntijan / gurun, joka osaisi selittää mistä on kyse saatuaan tarkemmat tiedot ja joka osaisi neuvoa?
Kiitos ei-kettuilevasta vastauksesta. Itse asiassa kysymykseni koski sitä, että mistä löytäisin ihmisen joka osaisi vastata asiallisesti ja neuvoa mistä on kyse. En tänne foorumille lähetä yksityiskohtaisia tietoja (tai siis minulla ei edes ole kaikkia tietoja mutta saan ne tarvittaessa tai kaverini voi kysyä itse suoraan), koska vastauksena on kaikenlaista mutua, arvailua ja jopa vinoilua.Hyvä kun kysyt julkisesti io techissä. Monessa paikassa kettuiltaisiin että kryptot on roskaa ja huijausta.
Et maininnut lompakon nimeä, kolikon nimeä ja etkä juuri mitään infoa. Kannattaa antaa yleistiedot minkä kryptovaluutan, sijoitusyhtiön, pankin, webbisvun yms kanssa on tekemisissä. Ei haittaa vaikka tuntuisi nololta jos nettisivusta nopeasti paljastuisi että on huijaus! Se olisi sinulle ja kaverillesi vain hyvä juttu mitä nopeammin totuus paljastuu. Jos on kaikki hyvin, ei haittaa vaikka sun nimimerkkiä pidettäisiin tietämättömänä! Kukaan ei tiedä kuka sinä tai kaveris ootte kun sulla on nimimerkki täällä foorumilla!
Lainaus sijoitusketjusta jossa kysyit asiasta ensiksi:
Ihan aihetodisteilla varma huijaus valitettavasti.
Jos luit viestini, niin varmaan ymmärrät että on riskaabeliä käytöstä eristäytyä tuntemattoman kanssa keskustelemaan jos ei itse tiedä aiheesta mitään.
Kiitos ei-kettuilevasta vastauksesta. Itse asiassa kysymykseni koski sitä, että mistä löytäisin ihmisen joka osaisi vastata asiallisesti ja neuvoa mistä on kyse. En tänne foorumille lähetä yksityiskohtaisia tietoja (tai siis minulla ei edes ole kaikkia tietoja mutta saan ne tarvittaessa tai kaverini voi kysyä itse suoraan), koska vastauksena on kaikenlaista mutua, arvailua ja jopa vinoilua.
Tunnetko sinä alaa niin hyvin, että osaat kertoa mikä ongelma on jos saat tarvittavat tiedot?
Kuten tuolla aiemmin sanotiin, nin minäkin suosittelen puimaan asiaa meiluummin tässä ketjussa, kuin jonkun kanssa yksityisesti. Mitään tunnuksia ja yksityisiä tietoja ei kannata jakaa sen enempää yksityisesti kuin julkisesti.Kiitos ei-kettuilevasta vastauksesta. Itse asiassa kysymykseni koski sitä, että mistä löytäisin ihmisen joka osaisi vastata asiallisesti ja neuvoa mistä on kyse. En tänne foorumille lähetä yksityiskohtaisia tietoja (tai siis minulla ei edes ole kaikkia tietoja mutta saan ne tarvittaessa tai kaverini voi kysyä itse suoraan), koska vastauksena on kaikenlaista mutua, arvailua ja jopa vinoilua.
Tunnetko sinä alaa niin hyvin, että osaat kertoa mikä ongelma on jos saat tarvittavat tiedot?
Kiitos ei-kettuilevasta vastauksesta. Itse asiassa kysymykseni koski sitä, että mistä löytäisin ihmisen joka osaisi vastata asiallisesti ja neuvoa mistä on kyse. En tänne foorumille lähetä yksityiskohtaisia tietoja (tai siis minulla ei edes ole kaikkia tietoja mutta saan ne tarvittaessa tai kaverini voi kysyä itse suoraan), koska vastauksena on kaikenlaista mutua, arvailua ja jopa vinoilua.
Joku joka tietää aiheesta, vedätyksistä ei tunnu oikein hyvältä kohderyhmältä. Toki kannattaa aina olla varovainenItse aloin taas miettimään että onko tämä avunpyyntö itsessään huijaus jolla kokeillaan tarttuuko joku foorumilla syöttiin.
Leikitään vähän tietämätöntä ja kysellään kaverin puolesta apua eikä anneta mitään yleistason tiedojakaan siitä miten tähän tilanteeseen on päädytty ja on halu ohjata keskustelua yksityisviestittelyihin.
Lukaise tuo linkattu Reddit ketju. Jos kyse on samanlaisista ETH smartcontracteista, niin petoksen kaava löytyy siitä ketjusta ja siinä on selitetty mikä on homman nimi. Vastaako se kaverisi kokemusta?Kiitos ei-kettuilevasta vastauksesta. Itse asiassa kysymykseni koski sitä, että mistä löytäisin ihmisen joka osaisi vastata asiallisesti ja neuvoa mistä on kyse. En tänne foorumille lähetä yksityiskohtaisia tietoja (tai siis minulla ei edes ole kaikkia tietoja mutta saan ne tarvittaessa tai kaverini voi kysyä itse suoraan), koska vastauksena on kaikenlaista mutua, arvailua ja jopa vinoilua.
Asiallista vainoharhaisuutta. "Kaverin puolesta kyselen" on tässä tapauksessa totta. Sen verran on oma lehmä ojassa, että mukana on myös minun rahaani, mutta vain sen verran minkä voin hävitä.Itse aloin taas miettimään että onko tämä avunpyyntö itsessään huijaus jolla kokeillaan tarttuuko joku foorumilla syöttiin.
Leikitään vähän tietämätöntä ja kysellään kaverin puolesta apua eikä anneta mitään yleistason tiedojakaan siitä miten tähän tilanteeseen on päädytty ja on halu ohjata keskustelua yksityisviestittelyihin.
Siis https: //coin.space/ ?Coin Wallettiin.
Yksityisviesteillä voi saada ihan asiallisia neuvoja jos kohdalle osuu oikea ihminen, foorumilla tulee helposti mutua ja turhaa vinoilua, jota ei tässä tapauksessa tarvita.
Juu on.
Okei. No sitten ei kuulosta enää muuten pahalta kuin tuo "hämäräfirma". Jos EURC on ETH verkossa, siirtokulu veloitetaan verkon natiivivaluutassa eli ETH:na, eli tarvitset Ethereumia pienen määrän kattaaksesi siirtokulut, näin olen käsittänyt. Olisiko tästä kyse, että lompakossa ei ole Ethereumia siirtomaksuun? Minkäänlaiselle välimiehelle ei pitäisi olla tarvetta, teet tilin jonnekin tunnettuun kryptopörssiin jossa on EURC-EUR pari, siirrät ne sinne vaihdat euroiksi siellä, ja kotiutat ne. Passeja ym. voi joutua lähettelemään koska KYC/rahanpesu säännökset.Asiallista vainoharhaisuutta. "Kaverin puolesta kyselen" on tässä tapauksessa totta. Sen verran on oma lehmä ojassa, että mukana on myös minun rahaani, mutta vain sen verran minkä voin hävitä.
Yleistason tietoja:
Rahoja siirretty eräästä STO:sta Coin Wallettiin.
Lompakko on siis Coin Wallet ja assetit ovat EURC eli Euro Stablecoin - Etherum.
Ne pitäisi saada kotiutettua. Välissä on joku hämäräfirma, joka haluaisi kovasti, että ne siirretään paikkaan X = taivaan tuuliin, ja joka väittää että pitäisi saada vielä jonkinlainen "vakuus".
Yksityisviesteillä voi saada ihan asiallisia neuvoja jos kohdalle osuu oikea ihminen, foorumilla tulee helposti mutua ja turhaa vinoilua, jota ei tässä tapauksessa tarvita.
En tuosta mitän tiedä, mutta https ://coin.space/wallet/ hän tuolta pääsee lompakkoonsa ?Juu on.
Kiitän. Se hämäräfirma ensin houkutteli ostamaan pienen määrän jotain, jonka hinta nousikin hyvin. "Asiakassuhdetta" on rakennettu jo pitkään tyyliin romanssihuijaukset. Sitten tämä broker ehdotti erittäin hyvää sijoituskohdetta ("Only For You My Friend"). Lompakossa olevat rahat ja vähän lisää siirrettiin tähän sijoituskohteeseen. Lupausten mukaisesti sijoituksen arvo nousi, ne myytiin? realisoitiin? ja siirrettiin takaisin lompakkoon. Jossa on nyt omaa ja "sijoitusvoittorahaa". Hämäräfirma haluaa "palkkionsa", minkä vuoksi rahat pitäisi siirtää ties mihin, josta käytetään nimeä Blockchain, mutta sitä ennen tarvitaan "vakuus". No ei onnistu. Miten Coin Walletista saisi mitään euroiksi ja tilille?Hämmentää, että välissä on 'alunperin' jo joku hämäräfirma.
"Never send money to receive money." (ehkä poislukien max 10€ siirto SEPA pankkitilin verifioinnista, jos toiminnon haluaa käyttöön...)
Mä kysyisin tekoälyltä. Esim. ChatGPT ja Perplexity voi kysyä suoraan ilman tiliä vaikka Tor Browserin kautta.Kiitos ei-kettuilevasta vastauksesta. Itse asiassa kysymykseni koski sitä, että mistä löytäisin ihmisen joka osaisi vastata asiallisesti ja neuvoa mistä on kyse. En tänne foorumille lähetä yksityiskohtaisia tietoja (tai siis minulla ei edes ole kaikkia tietoja mutta saan ne tarvittaessa tai kaverini voi kysyä itse suoraan), koska vastauksena on kaikenlaista mutua, arvailua ja jopa vinoilua.