Perussuomalaisten poliitikko rinnasti profeetta Muhammedin ja pedofilian, tuomio uskonrauhan rikkomisesta
Jos tämä ei ole poliittinen tuomio, niin miksi mm. samaa asiaa toistaneita lehtiä ja itse oikeuslaitosta ei saada tuomiolle samasta rikoksesta?
Ennen kuin nämä on tuomittu, täytyy vain todeta, että Suomessa harrastetaan poliittisia tuomioita vielä 2000-luvulla. Harmillista.
Teemu Lahtinen syyllistyi toisen tekstin julkaisemalla myös kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. Hänen itsensä mukaan kyse oli vain Jussi Halla-aholle (ps) tuomion korkeimmasta oikeudesta tuomien kirjoitusten toistamisesta mielenosoituksellisesti.
Jos tämä ei ole poliittinen tuomio, niin miksi mm. samaa asiaa toistaneita lehtiä ja itse oikeuslaitosta ei saada tuomiolle samasta rikoksesta?
Ennen kuin nämä on tuomittu, täytyy vain todeta, että Suomessa harrastetaan poliittisia tuomioita vielä 2000-luvulla. Harmillista.
Koska tulee mieleen pari uskontoa joiden pyhät tekstit ja edustajat ilmaisevat varsin värikkäitä mielipiteitä esim. homoista, "vääräuskoisista" ja muista kansanryhmistä.
Mitähän helvettiä nyt taas? Mulla tulee aina annos oksennusta suuhun, kun joku tulee julistamaan käsitystään "oikeasta suomalaisesta kulttuurista". Meillä on 5,5M eri käsitystä "oikeasta suomalaisuudesta". Älä kuvittele, että oma kyhäelmäsi olisi sen oikeampi kuin rajat auki haluavan kettutytön.