Ei se lapsenakaan toimi kuin kaikkein helpoimmin höynäytettäviin. Minä en ainakaan muista montaakaan ydinsotaa tai happosateita pelännyttä tai niistä puhunutta lapsuuden ajoilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Ennenvanhaan ehkä oli helpompaa, kun pahimmat hihhulit olivat vain silloin tällöin telkussa ja sanomalehdissä.Ei se lapsenakaan toimi kuin kaikkein helpoimmin höynäytettäviin. Minä en ainakaan muista montaakaan ydinsotaa tai happosateita pelännyttä tai niistä puhunutta lapsuuden ajoilta.
pahimmat hihhulit lynkattiin kaveriporukalla siihne aikaanEnnenvanhaan ehkä oli helpompaa, kun pahimmat hihhulit olivat vain silloin tällöin telkussa ja sanomalehdissä.
Ei koulussa noista paasattu. Eikä etenkään ollut somea.
Kaikki uskonnot pitää istuttaa lapsena. Ei mikä tahansa hömppä uppoa enää aikuisena, jos ei penskana ole aivopesty.
Vau, enpä muista, milloin viimeksi oman lempparipuolueen ehdokkaiden syytteitä tai tuomioita olisi näin kiivaasti väheksytty. Persukannattajat ovat uskossaan hämmentävän vahvoja. Muut puolueet saisivat ottaa oppia ja pyrkiä samaan?
Täällä valitetaan jostain persujen rötöksistä kun SDP:llä on listoilla kissanrääkkääjä.
Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi tunnustaa nuoruuden rikokset: löi kissaa, sammui rattiin ja ajoi metsään – ”Olin todella hukassa”
Löi kissaa saattaa olla hieman vähättelevästi sanottu:
Täällä valitetaan jostain persujen rötöksistä kun SDP:llä on listoilla kissanrääkkääjä.
Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi tunnustaa nuoruuden rikokset: löi kissaa, sammui rattiin ja ajoi metsään – ”Olin todella hukassa”
Miettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan eläinrääkkääjää yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...Niin mitä nyt, teininä rääkkää kissaa versus aikuisena kansanedustajana käy väkivaltaisesti toisen kansanedustajan kimppuun eduskunnassa.
Miettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan eläinrääkkääjää yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...
täällä on yksi joka puollustelee eläin rääkkääjää ja 0 jotka puollustelevat hakkaraista ... arvaa kuka puollustelee eläinrääkkääjääMiettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan väkivaltaista, naisia pahoinpitelevää juoppoa yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...
täällä on yksi joka puollustelee eläin rääkkääjää ja 0 jotka puollustelevat hakkaraista ... arvaa kuka puollustelee eläinrääkkääjää
Täällä valitetaan jostain persujen rötöksistä kun SDP:llä on listoilla kissanrääkkääjä.![]()
Vois noista rikoslistoista kyllä suosiolla jättää jotku teininä tehdyt hölmöydet pois. Tuollakin näkkalänjärvellä ollut vanhempien ero ja veljen kuolema vielä normaalien hormoonimyllerrysten ja itsensä etsimisen lisäksi haittaamassa tilannetta. Siihen vielä vähän väärää seuraa ja teinityhmyydet ovat taattuja.
Miettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan väkivaltaista, naisia pahoinpitelevää juoppoa yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...
Hakkaraiseen verrataan niin jos hän olisi murtautunut mökille tappamaan kissoja niin eiköhän olisi huonommassa valossa kuin pahoinpitely suudelmasta.
Nuoret on tyhmiä ja sitä rataa. Mutta on sitä yhdellä jos toisella ollut nuorena vaikeaa. Kyllä mä törttöilyt yms omaisuuden tuhoamisen teini angsteissa ymmärrän. Mutta kun aletaan rääkkäämään ja tappamaan eläimiä niin niille ei riitä ymmärrystä. Varsinkin kun tässä ollaan jo 16v. Ihan lapsilla ei ole empatia kyky vielä kehittynyt niin se vois mennä läpi mutta hälyttävää se silti olisi.
Minä en kyllä kauheasti luottaisi jonkun venäläislehden haastatteluun ja onhan se typerä virhe antaa tuollaisia haastatteluja.Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.
Perussuomalaisten Olli Kotro venäläissivustolle: Suomen hylättävä Schengen-sopimus – tilalle viisumivapaus Venäjän kanssa
Kaiken kaikkiaan aika harvinaisen typeriä ideoita ja ajautuksia siinä sitten esitellään ihan kansainvälisesti. Mielenkiinnolla odotan kommentoiko Halla-aho kyseisen herran puheita... Saattanut jälleen kerran mennä Jussilla aamukahvit väärään kurkkuun.
Ps. Onko täällä perussuomalaisille omaa ketjua? Lähinnä koska monesta muusta puolueesta on, eli jos ei ole voisikin sellaisen laittaa pystyyn.
Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.
Perussuomalaisten Olli Kotro venäläissivustolle: Suomen hylättävä Schengen-sopimus – tilalle viisumivapaus Venäjän kanssa
Kaiken kaikkiaan aika harvinaisen typeriä ideoita ja ajautuksia siinä sitten esitellään ihan kansainvälisesti. Mielenkiinnolla odotan kommentoiko Halla-aho kyseisen herran puheita... Saattanut jälleen kerran mennä Jussilla aamukahvit väärään kurkkuun.
Ps. Onko täällä perussuomalaisille omaa ketjua? Lähinnä koska monesta muusta puolueesta on, eli jos ei ole voisikin sellaisen laittaa pystyyn.
Minä en kyllä kauheasti luottaisi jonkun venäläislehden haastatteluun ja onhan se typerä virhe antaa tuollaisia haastatteluja.
Minusta ton mielipiteet on aika kepumaisia enkä kauheasti pidä. Mutta kun sanoo menevänsä puolueen linjan mukaan, niin mitä väliä? Kunhan painaa sitä nappia mitä käsketään, niin ok.
Tässä ei kyllä puolustella vaan tuodaan esiin se ristiriita että mielummin ölistään jostain nettikirjoitteluiden pahuudesta (joita suurin osa tuossa rikostuomioiden osuudessa on) kuin siitä että ehdolla on joku vakavasti mielenhäiriöinen.Öööö....
Sanoisin että tuossa puolustellaan paljon enemmän Hakkaraista kuin mitä mä puolustelin tuota SDP-läistä.
Itse pidän kissanrääkkäystä pahempana jos kyseessä tämä tapausNiin mitä nyt, teininä rääkkää kissaa versus aikuisena kansanedustajana käy väkivaltaisesti toisen kansanedustajan kimppuun eduskunnassa.
Tässä ei kyllä puolustella vaan tuodaan esiin se ristiriita että mielummin ölistään jostain nettikirjoitteluiden pahuudesta (joita suurin osa tuossa rikostuomioiden osuudessa on) kuin siitä että ehdolla on joku vakavasti mielenhäiriöinen.
Kännissä typerykset tekevät typeryksiä mutta pitää hieman enemmän päässä viirata että kiduttaa elukoita ja eipä yllätä että tällekkin löytyi puolustelija.
Itse pidän kissanrääkkäystä pahempana jos kyseessä tämä tapaus
Nuorisojoukko tappoi raa asti kissoja Inarissa
Kärnä (edit typo, meni nimi sekaisin) vihjailee tai edes vihjaile vaan sanoo, että perussuomalaisten taustoja pitäisi ruveta selvittelemään näiden viime aikoina esille tulleiden Venäjä kytköksien takia. Ehkä hän tietää enemmän asiasta, mitä julkisuuteen on tullut.
”Supon kiinnitettävä huomiota poliitikkojen Venäjä-kytköksiin”
Ihan ok, jos tutkitaan samalla muidenkin puolueiden taustoja. Ihan lonkalta ainakin kepulla, kokkareilla ja demareilla on sellaista yjteistyötä, joita itse epäilen suoraan korruptioksi.
Melkein toivoisin, että joltain persulta paljastuisi jotain, kun se oli alaikäinen.Ja jos tuo olisi ollut tekojen aikana vaikkapa 55 vuotias niin olisin samaa mieltä. Mutta se että vertaillaan 16 vuotiaan tekoja about 55 vuotiaan tekoihin onkin sitten vähän eri asia.
Melkein toivoisin, että joltain persulta paljastuisi jotain, kun se oli alaikäinen.
Olen aika varma, että yhtäkkiä ei olisikaan enää mitään nuoruuden hölmöilyjå, vaan selvä todiste, että se on ollut aina paha.
Niikko on itse kertonut julkisuudessa avoimesti ankeasta lapsuudestaan alkoholistikodissa ja lastenkodissa, varhaisesta omasta alkoholinkäytöstään kouluaikana, osallisuudestaan rikolliseen jengiin
Hakkarainen tuomittiin vuonna 1986 Suomussalmen kirkon ehtoollishopeiden törkeästä varastamisesta[59], haaskauksesta[60] ja kulkuneuvon juopuneelle luovuttamisesta.[61] Vuonna 1987 Hakkarainen oli matkustajana autonsa takapenkillä, kun juopunut kuljettaja törmäsi puuhun aiheuttaen etupenkillä istuneen matkustajan kuoleman.[62] Hän on myös itse saanut tuomion rattijuopumuksesta 1980-luvulla.
Melkein toivoisin, että joltain persulta paljastuisi jotain, kun se oli alaikäinen.
Olen aika varma, että yhtäkkiä ei olisikaan enää mitään nuoruuden hölmöilyjå, vaan selvä todiste, että se on ollut aina paha.
Hei en ole edes maininnut niitä perseilyjä joita Hakkarainen teki parikymppisenä jotka johti ihan jonkun ihmisen kuolemaan.
Minä en kyllä kauheasti luottaisi jonkun venäläislehden haastatteluun ja onhan se typerä virhe antaa tuollaisia haastatteluja.Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.
Minusta ton mielipiteet on aika kepumaisia enkä kauheasti pidä. Mutta kun sanoo menevänsä puolueen linjan mukaan, niin mitä väliä? Kunhan painaa sitä nappia mitä käsketään, niin ok.
Edit: Tuo mielipidekommenttini koskee tuota iltasanomille annettuja kommentteja, toivon mukaan niitä ei ole liikaa vääristelty.
Tiedä sitten taas mikä on totuus, kun Kotro itse kirjoittaa näin:
Normipäivä että tylsyyksissään murtaudutaan paskomaan jonkun mökki, rääkätään kissaa ja poltetaan se elävältä. Demarit taas löytäneet oikein kärkiehdokkaan.Sdp:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi kertoi lyöneensä kissaa ja ajaneensa humalassa
Polttivat sen kissan elävältä.![]()
se on vaan se demarien arvopohjaNormipäivä että tylsyyksissään murtaudutaan paskomaan jonkun mökki, rääkätään kissaa ja poltetaan se elävältä. Demarit taas löytäneet oikein kärkiehdokkaan.
Miksi et? Ei muistu tuollainen mieleeni, vaikka Hakkaraista muuten lyödään kuin vierasta sikaa.
Mikäli väitteesi on totta ja Hakkaraisen syyllisyys on kiistataton, niin kyllä tuo on paljon pahempi kuin sen kaikki muut tempaukset yhteensä ja siitä sitä pitäisi kurmuuttaa.
Eipä löydy ainakaan wikipediassa, missä luetellaan Hakkaraisen tuomioita. Vaikea uskoa, että olisivat jättäneet pois.
Olen kyllä ollut ennenkin sitä mieltä, että Hakkarainen on enemmän taakka kuin hyöty persuille. Enemmän se vie ääniä kuin tuo niitä.
Kaikki törttöily kaduttaa, mutta erityisen pahasti mieltä vaivaa vuonna 1987 tapahtunut kolari. Ryyppyporukka oli liikkeellä Hakkaraisen autolla.
- Haettiin yhdestä talosta kuskia. Hän ei ollut lähtenyt, ja siinä vaiheessa olin siirynyt apumiehen paikalta takapenkille. Kuljettaja jatkoi ajamista ja ajoi 300 metrin päässä puuhun. Se minun paikalleni mennyt mies kuoli, Hakkarainen sanoo Keskisuomalaiselle.
Hakkarainen luovutti auton humalaiselle myös kerran aiemmin ennen kuolonkolaria. Hän istui kyydissä, kun poliisi pysäytti humalaisen kuljettajan Viitasaarella keväällä 1986.
Koska olen sitä mieltä että ihmiset voivat muuttua ja sen takia en lähde kovin suurella hingulla tuomitsemaan ihmisiä asioista mitä he ovat tehneet nuoruudessaan kymmeniä vuosia sitten.
Ja tuo mihin viittasin löytyy esim. täältä: (joka on myös Wikipedian lähteenä)
Teuvo Hakkarainen avautuu KSML:lle: Häpeän kännitörttöilyjäni
Eli vissiin ihan Hakkaraisen itsensä myöntämä juttu.
Koska olen sitä mieltä että ihmiset voivat muuttua ja sen takia en lähde kovin suurella hingulla tuomitsemaan ihmisiä asioista mitä he ovat tehneet nuoruudessaan kymmeniä vuosia sitten.
Ja tuo mihin viittasin löytyy esim. täältä: (joka on myös Wikipedian lähteenä)
Teuvo Hakkarainen avautuu KSML:lle: Häpeän kännitörttöilyjäni
Eli vissiin ihan Hakkaraisen itsensä myöntämä juttu.
Kyseessä ei kuitenkaan heidän puheenjohtajansase on vaan se demarien arvopohja
Kyllä itsekin annan valtaosan anteeksi, mutta tämä on jo aika paha. Tosin en tiedä onko hän hyvittänyt miten tuota. Esimerkiksi jotkut entiset rikolliset kiertävät opettamassa nuoria ja kertomassa omasta elämästään varoittavana esimerkkinä.Ja jos tuo olisi ollut tekojen aikana vaikkapa 55 vuotias niin olisin samaa mieltä. Mutta se että vertaillaan 16 vuotiaan tekoja about 55 vuotiaan tekoihin onkin sitten vähän eri asia.
Haha, tää on tää perus, et känni olis muka tuomiota alentava seikka :DPeriaatteessa toki Hakkaraisella on myös syyllisyys, kun antoi sen autonsa käyttöön, mutta kun kaikki olivat ilmeisesti kännissä, niin itseään saavat syyttää. Asia olisi ihan eri, jos selvä tyyppi antaa auton jollekin känniläiselle.
Kunhan suunta vain on oikea, niin kaikki keinot sallitaan?se on vaan se demarien arvopohjaKyseessä ei kuitenkaan heidän puheenjohtajansa
Haha, tää on tää perus, et känni olis muka tuomiota alentava seikka :D