• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Talvellahan oli jonkun energiayhtiön mainos telkussa, jossa väittettiin, että ilmastonmuutos on suurin lapsia huolestuttava asia. Lapsia, ei edes nuoria. No mites koulukiusaaminen, avioerot tai vaikka turvaton asuinympäristö? Ei, ilmastonmuutos.

Tää menee jo niin kafkamaiseksi sekoiluksi kaikilta lobbareilta, päättäjiltä, mainosmiehiltä ja suuryhtiöiltä, että ei voi edes nauraa.
Ilmastonmuutoksesta on haluttu tehdä huolestuttava asia ja nimenomaan lapsille sekä nuorille. Melko moraalitonta toimintaa sen aiheuttajilta.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Ei se lapsenakaan toimi kuin kaikkein helpoimmin höynäytettäviin. Minä en ainakaan muista montaakaan ydinsotaa tai happosateita pelännyttä tai niistä puhunutta lapsuuden ajoilta.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Ei se lapsenakaan toimi kuin kaikkein helpoimmin höynäytettäviin. Minä en ainakaan muista montaakaan ydinsotaa tai happosateita pelännyttä tai niistä puhunutta lapsuuden ajoilta.
Ennenvanhaan ehkä oli helpompaa, kun pahimmat hihhulit olivat vain silloin tällöin telkussa ja sanomalehdissä.
Ei koulussa noista paasattu. Eikä etenkään ollut somea.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
852
Vois noista rikoslistoista kyllä suosiolla jättää jotku teininä tehdyt hölmöydet pois. Tuollakin näkkalänjärvellä ollut vanhempien ero ja veljen kuolema vielä normaalien hormoonimyllerrysten ja itsensä etsimisen lisäksi haittaamassa tilannetta. Siihen vielä vähän väärää seuraa ja teinityhmyydet ovat taattuja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 508
Miettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan eläinrääkkääjää yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...
Miettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan väkivaltaista, naisia pahoinpitelevää juoppoa yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 508
täällä on yksi joka puollustelee eläin rääkkääjää ja 0 jotka puollustelevat hakkaraista ... arvaa kuka puollustelee eläinrääkkääjää
Öööö....

Täällä valitetaan jostain persujen rötöksistä kun SDP:llä on listoilla kissanrääkkääjä. :tdown:
Sanoisin että tuossa puolustellaan paljon enemmän Hakkaraista kuin mitä mä puolustelin tuota SDP-läistä.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Vois noista rikoslistoista kyllä suosiolla jättää jotku teininä tehdyt hölmöydet pois. Tuollakin näkkalänjärvellä ollut vanhempien ero ja veljen kuolema vielä normaalien hormoonimyllerrysten ja itsensä etsimisen lisäksi haittaamassa tilannetta. Siihen vielä vähän väärää seuraa ja teinityhmyydet ovat taattuja.
Mikäs se jenkkien tutkimus nyt olikaan, että sarjamurhaajat ovat usein aloittaneet eläimiä rääkkäämällä.
Minua lähtökohtaisesti etoo itseään parempina pitävät ihmiset, joiden taustoilta sitten paljastuu jotain rattijuopomuksia ja kissojen tappamista huvikseen. Se kertoo minulle paljon enemmän tyypin oikeasta arvopohjasta (sitä ei ole) kuin nykyinen jeesustelu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 493
Miettisin pari kertaa ennenkuin lähden puolustamaan väkivaltaista, naisia pahoinpitelevää juoppoa yhtään millään vertauksella. Parempi pysyä vaan hiljaa...

Hakkaraiseen verrataan niin jos hän olisi murtautunut mökille tappamaan kissoja niin eiköhän olisi huonommassa valossa kuin pahoinpitely suudelmasta.

Nuoret on tyhmiä ja sitä rataa. Mutta on sitä yhdellä jos toisella ollut nuorena vaikeaa. Kyllä mä törttöilyt yms omaisuuden tuhoamisen teini angsteissa ymmärrän. Mutta kun aletaan rääkkäämään ja tappamaan eläimiä niin niille ei riitä ymmärrystä. Varsinkin kun tässä ollaan jo 16v. Ihan lapsilla ei ole empatia kyky vielä kehittynyt niin se vois mennä läpi mutta hälyttävää se silti olisi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 508
Hakkaraiseen verrataan niin jos hän olisi murtautunut mökille tappamaan kissoja niin eiköhän olisi huonommassa valossa kuin pahoinpitely suudelmasta.

Nuoret on tyhmiä ja sitä rataa. Mutta on sitä yhdellä jos toisella ollut nuorena vaikeaa. Kyllä mä törttöilyt yms omaisuuden tuhoamisen teini angsteissa ymmärrän. Mutta kun aletaan rääkkäämään ja tappamaan eläimiä niin niille ei riitä ymmärrystä. Varsinkin kun tässä ollaan jo 16v. Ihan lapsilla ei ole empatia kyky vielä kehittynyt niin se vois mennä läpi mutta hälyttävää se silti olisi.
Juu toki onhan se hälyyttävää jos joku teininä käy kissan kimppuun. Ja toki täysin tuomittavaa tuollainen käytös on.
Mutta sanosiin että hälyttävämpää on se että aikuisena käy kännissä väkivaltaisesti naisen kimppuun ja yrittää pakolla suudella häntä. Etenkin kun tuo tapahtuu työpaikalla joka sattuu olemaan vielä kaiken lisäksi Eduskunta ja tekijänä on kansanedustaja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Persujen ehdokkailla 25% rikostuomio mutta kyllä se kohta tästä unohtuu kun vähän listataan. Nythän meillä on jo kissaa teininä rääkännyt demari sekä huonosti ravintolassa käyttäytyvä vihreä kunnallispoliitikko. Onko vielä jotain? :kahvi:

Voiskohan sen takavuosina terassilla kännissä olleen vassarin ottaa tähän mukaan? :think:
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.

Perussuomalaisten Olli Kotro venäläissivustolle: Suomen hylättävä Schengen-sopimus – tilalle viisumivapaus Venäjän kanssa

Kaiken kaikkiaan aika harvinaisen typeriä ideoita ja ajautuksia siinä sitten esitellään ihan kansainvälisesti. Mielenkiinnolla odotan kommentoiko Halla-aho kyseisen herran puheita... Saattanut jälleen kerran mennä Jussilla aamukahvit väärään kurkkuun.

Ps. Onko täällä perussuomalaisille omaa ketjua? Lähinnä koska monesta muusta puolueesta on, eli jos ei ole voisikin sellaisen laittaa pystyyn.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.

Perussuomalaisten Olli Kotro venäläissivustolle: Suomen hylättävä Schengen-sopimus – tilalle viisumivapaus Venäjän kanssa

Kaiken kaikkiaan aika harvinaisen typeriä ideoita ja ajautuksia siinä sitten esitellään ihan kansainvälisesti. Mielenkiinnolla odotan kommentoiko Halla-aho kyseisen herran puheita... Saattanut jälleen kerran mennä Jussilla aamukahvit väärään kurkkuun.

Ps. Onko täällä perussuomalaisille omaa ketjua? Lähinnä koska monesta muusta puolueesta on, eli jos ei ole voisikin sellaisen laittaa pystyyn.
Minä en kyllä kauheasti luottaisi jonkun venäläislehden haastatteluun ja onhan se typerä virhe antaa tuollaisia haastatteluja.

Minusta ton mielipiteet on aika kepumaisia enkä kauheasti pidä. Mutta kun sanoo menevänsä puolueen linjan mukaan, niin mitä väliä? Kunhan painaa sitä nappia mitä käsketään, niin ok.

Edit: Tuo mielipidekommenttini koskee tuota iltasanomille annettuja kommentteja, toivon mukaan niitä ei ole liikaa vääristelty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
242
Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.

Perussuomalaisten Olli Kotro venäläissivustolle: Suomen hylättävä Schengen-sopimus – tilalle viisumivapaus Venäjän kanssa

Kaiken kaikkiaan aika harvinaisen typeriä ideoita ja ajautuksia siinä sitten esitellään ihan kansainvälisesti. Mielenkiinnolla odotan kommentoiko Halla-aho kyseisen herran puheita... Saattanut jälleen kerran mennä Jussilla aamukahvit väärään kurkkuun.

Ps. Onko täällä perussuomalaisille omaa ketjua? Lähinnä koska monesta muusta puolueesta on, eli jos ei ole voisikin sellaisen laittaa pystyyn.
Tiedä sitten taas mikä on totuus, kun Kotro itse kirjoittaa näin:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Minä en kyllä kauheasti luottaisi jonkun venäläislehden haastatteluun ja onhan se typerä virhe antaa tuollaisia haastatteluja.

Minusta ton mielipiteet on aika kepumaisia enkä kauheasti pidä. Mutta kun sanoo menevänsä puolueen linjan mukaan, niin mitä väliä? Kunhan painaa sitä nappia mitä käsketään, niin ok.
Mutta sillä on väliä, miten vihreä kunnanvaltuutettu käyttäytyy ravintolassa? o_O

Mitä väliä jos persu myy maataan kunhan painaa oikeeta nappia ehkä :facepalm:
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Öööö....



Sanoisin että tuossa puolustellaan paljon enemmän Hakkaraista kuin mitä mä puolustelin tuota SDP-läistä.
Tässä ei kyllä puolustella vaan tuodaan esiin se ristiriita että mielummin ölistään jostain nettikirjoitteluiden pahuudesta (joita suurin osa tuossa rikostuomioiden osuudessa on) kuin siitä että ehdolla on joku vakavasti mielenhäiriöinen.

Kännissä typerykset tekevät typeryksiä mutta pitää hieman enemmän päässä viirata että kiduttaa elukoita ja eipä yllätä että tällekkin löytyi puolustelija.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 508
Tässä ei kyllä puolustella vaan tuodaan esiin se ristiriita että mielummin ölistään jostain nettikirjoitteluiden pahuudesta (joita suurin osa tuossa rikostuomioiden osuudessa on) kuin siitä että ehdolla on joku vakavasti mielenhäiriöinen.

Kännissä typerykset tekevät typeryksiä mutta pitää hieman enemmän päässä viirata että kiduttaa elukoita ja eipä yllätä että tällekkin löytyi puolustelija.
Jälleen kerran, kyseinen henkilö oli 16 vuotias. On pikkasen eri asia että miten henkilö toimii silloin kun hänen aivonsa ovat vielä kehittymättömät ja muutenkin hormonimuutosten kourissa kuin miten henkilö käyttäytyy kun on 50 ja risat.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Kärnä (edit typo, meni nimi sekaisin) vihjailee tai edes vihjaile vaan sanoo, että perussuomalaisten taustoja pitäisi ruveta selvittelemään näiden viime aikoina esille tulleiden Venäjä kytköksien takia. Ehkä hän tietää enemmän asiasta, mitä julkisuuteen on tullut.

”Supon kiinnitettävä huomiota poliitikkojen Venäjä-kytköksiin”
Ihan ok, jos tutkitaan samalla muidenkin puolueiden taustoja. Ihan lonkalta ainakin kepulla, kokkareilla ja demareilla on sellaista yjteistyötä, joita itse epäilen suoraan korruptioksi.
Persuilla ei taida olla ainuttakaan suoraan ryssien kanssa toimivaa tyyppiä, vaan kyseessä on lähinnä kaverien kaverit tyyppinen syyttäminen.

Pitääkö Kärnällekin muistuttaa, että Kulmuni on Venäjä-Suomi yhdistyksen puheenjohtaja?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihan ok, jos tutkitaan samalla muidenkin puolueiden taustoja. Ihan lonkalta ainakin kepulla, kokkareilla ja demareilla on sellaista yjteistyötä, joita itse epäilen suoraan korruptioksi.
Tarkistin just ihan lonkalta ja näyttäis, että epäilen ettei ole syytä epäillä.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Ja jos tuo olisi ollut tekojen aikana vaikkapa 55 vuotias niin olisin samaa mieltä. Mutta se että vertaillaan 16 vuotiaan tekoja about 55 vuotiaan tekoihin onkin sitten vähän eri asia.
Melkein toivoisin, että joltain persulta paljastuisi jotain, kun se oli alaikäinen.

Olen aika varma, että yhtäkkiä ei olisikaan enää mitään nuoruuden hölmöilyjå, vaan selvä todiste, että se on ollut aina paha.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Melkein toivoisin, että joltain persulta paljastuisi jotain, kun se oli alaikäinen.

Olen aika varma, että yhtäkkiä ei olisikaan enää mitään nuoruuden hölmöilyjå, vaan selvä todiste, että se on ollut aina paha.
Jaa niinku Niikko vai?

Niikko on itse kertonut julkisuudessa avoimesti ankeasta lapsuudestaan alkoholistikodissa ja lastenkodissa, varhaisesta omasta alkoholinkäytöstään kouluaikana, osallisuudestaan rikolliseen jengiin
Vai niinku Hakkarainen?

Hakkarainen tuomittiin vuonna 1986 Suomussalmen kirkon ehtoollishopeiden törkeästä varastamisesta[59], haaskauksesta[60] ja kulkuneuvon juopuneelle luovuttamisesta.[61] Vuonna 1987 Hakkarainen oli matkustajana autonsa takapenkillä, kun juopunut kuljettaja törmäsi puuhun aiheuttaen etupenkillä istuneen matkustajan kuoleman.[62] Hän on myös itse saanut tuomion rattijuopumuksesta 1980-luvulla.
Ei nyt millään pahalla mutta kirjotteletko sä näitä juttuja jatkuvasti jotenkin nimimerkkisi mukaisessa olotilassa vai mistä tässä on kyse? :facepalm:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 508
Melkein toivoisin, että joltain persulta paljastuisi jotain, kun se oli alaikäinen.

Olen aika varma, että yhtäkkiä ei olisikaan enää mitään nuoruuden hölmöilyjå, vaan selvä todiste, että se on ollut aina paha.
Hei en ole edes maininnut niitä perseilyjä joita Hakkarainen teki parikymppisenä jotka johti ihan jonkun ihmisen kuolemaan.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Hei en ole edes maininnut niitä perseilyjä joita Hakkarainen teki parikymppisenä jotka johti ihan jonkun ihmisen kuolemaan.
Miksi et? Ei muistu tuollainen mieleeni, vaikka Hakkaraista muuten lyödään kuin vierasta sikaa.
Mikäli väitteesi on totta ja Hakkaraisen syyllisyys on kiistataton, niin kyllä tuo on paljon pahempi kuin sen kaikki muut tempaukset yhteensä ja siitä sitä pitäisi kurmuuttaa.

Eipä löydy ainakaan wikipediassa, missä luetellaan Hakkaraisen tuomioita. Vaikea uskoa, että olisivat jättäneet pois.

Olen kyllä ollut ennenkin sitä mieltä, että Hakkarainen on enemmän taakka kuin hyöty persuille. Enemmän se vie ääniä kuin tuo niitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
726
Nähtävästi Persutkin aloittanut avoimen Venäjän kanssa flirttailun, Eurooppalaisten sisarpuolueidensa tavoin.

Perussuomalaisten Olli Kotro venäläissivustolle: Suomen hylättävä Schengen-sopimus – tilalle viisumivapaus Venäjän kanssa

Kaiken kaikkiaan aika harvinaisen typeriä ideoita ja ajautuksia siinä sitten esitellään ihan kansainvälisesti. Mielenkiinnolla odotan kommentoiko Halla-aho kyseisen herran puheita... Saattanut jälleen kerran mennä Jussilla aamukahvit väärään kurkkuun.

Ps. Onko täällä perussuomalaisille omaa ketjua? Lähinnä koska monesta muusta puolueesta on, eli jos ei ole voisikin sellaisen laittaa pystyyn.
Minä en kyllä kauheasti luottaisi jonkun venäläislehden haastatteluun ja onhan se typerä virhe antaa tuollaisia haastatteluja.

Minusta ton mielipiteet on aika kepumaisia enkä kauheasti pidä. Mutta kun sanoo menevänsä puolueen linjan mukaan, niin mitä väliä? Kunhan painaa sitä nappia mitä käsketään, niin ok.

Edit: Tuo mielipidekommenttini koskee tuota iltasanomille annettuja kommentteja, toivon mukaan niitä ei ole liikaa vääristelty.
Tiedä sitten taas mikä on totuus, kun Kotro itse kirjoittaa näin:
Näin kommentoi Halla-aho kyseistä kohu-uutista:

 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 091
Tuo näyttää hyvin miten suomalainen valtamedia on hyvällä tasolla ja esimerkillinen maailman mittakaavassa. Tuossa sanottiin kuitenkin selvästi että kye on venälaisen median sanomisista.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 508
Miksi et? Ei muistu tuollainen mieleeni, vaikka Hakkaraista muuten lyödään kuin vierasta sikaa.
Mikäli väitteesi on totta ja Hakkaraisen syyllisyys on kiistataton, niin kyllä tuo on paljon pahempi kuin sen kaikki muut tempaukset yhteensä ja siitä sitä pitäisi kurmuuttaa.

Eipä löydy ainakaan wikipediassa, missä luetellaan Hakkaraisen tuomioita. Vaikea uskoa, että olisivat jättäneet pois.

Olen kyllä ollut ennenkin sitä mieltä, että Hakkarainen on enemmän taakka kuin hyöty persuille. Enemmän se vie ääniä kuin tuo niitä.
Koska olen sitä mieltä että ihmiset voivat muuttua ja sen takia en lähde kovin suurella hingulla tuomitsemaan ihmisiä asioista mitä he ovat tehneet nuoruudessaan kymmeniä vuosia sitten.

Ja tuo mihin viittasin löytyy esim. täältä: (joka on myös Wikipedian lähteenä)
Teuvo Hakkarainen avautuu KSML:lle: Häpeän kännitörttöilyjäni
Kaikki törttöily kaduttaa, mutta erityisen pahasti mieltä vaivaa vuonna 1987 tapahtunut kolari. Ryyppyporukka oli liikkeellä Hakkaraisen autolla.

- Haettiin yhdestä talosta kuskia. Hän ei ollut lähtenyt, ja siinä vaiheessa olin siirynyt apumiehen paikalta takapenkille. Kuljettaja jatkoi ajamista ja ajoi 300 metrin päässä puuhun. Se minun paikalleni mennyt mies kuoli, Hakkarainen sanoo Keskisuomalaiselle.

Hakkarainen luovutti auton humalaiselle myös kerran aiemmin ennen kuolonkolaria. Hän istui kyydissä, kun poliisi pysäytti humalaisen kuljettajan Viitasaarella keväällä 1986.
Eli vissiin ihan Hakkaraisen itsensä myöntämä juttu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Koska olen sitä mieltä että ihmiset voivat muuttua ja sen takia en lähde kovin suurella hingulla tuomitsemaan ihmisiä asioista mitä he ovat tehneet nuoruudessaan kymmeniä vuosia sitten.

Ja tuo mihin viittasin löytyy esim. täältä: (joka on myös Wikipedian lähteenä)
Teuvo Hakkarainen avautuu KSML:lle: Häpeän kännitörttöilyjäni


Eli vissiin ihan Hakkaraisen itsensä myöntämä juttu.
Nuo löytyy kyllä Hakkaraisen Wikipedia sivulta, kuten Niikon rikollisjengiin kuulumisen myöntäminenkin. Menee vaan valikoivan lukutaidon kautta nää jutut ilmeisesti.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Koska olen sitä mieltä että ihmiset voivat muuttua ja sen takia en lähde kovin suurella hingulla tuomitsemaan ihmisiä asioista mitä he ovat tehneet nuoruudessaan kymmeniä vuosia sitten.

Ja tuo mihin viittasin löytyy esim. täältä: (joka on myös Wikipedian lähteenä)
Teuvo Hakkarainen avautuu KSML:lle: Häpeän kännitörttöilyjäni


Eli vissiin ihan Hakkaraisen itsensä myöntämä juttu.
Oma mielipiteeni on, että jos lähtee känniporukan kyytiin, niin saa mitä tilaa. En pidä tuossa tapauksessa Hakkaraista yhtään syyllisenpänä kuin ketään muutakaan tuosta porukasta. Toki se ajaja sen suurimman vastuun kantaa.

Periaatteessa toki Hakkaraisella on myös syyllisyys, kun antoi sen autonsa käyttöön, mutta kun kaikki olivat ilmeisesti kännissä, niin itseään saavat syyttää. Asia olisi ihan eri, jos selvä tyyppi antaa auton jollekin känniläiselle.

Mikäli olisivat tappaneet jonkun ulkopuolisen, niin sitten olisikin eri juttu. Ja toki rattijuoppous on aina perseestä, auto ja kortti pois. Autokoulu uusiksi kovennettuna.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 091
Ja jos tuo olisi ollut tekojen aikana vaikkapa 55 vuotias niin olisin samaa mieltä. Mutta se että vertaillaan 16 vuotiaan tekoja about 55 vuotiaan tekoihin onkin sitten vähän eri asia.
Kyllä itsekin annan valtaosan anteeksi, mutta tämä on jo aika paha. Tosin en tiedä onko hän hyvittänyt miten tuota. Esimerkiksi jotkut entiset rikolliset kiertävät opettamassa nuoria ja kertomassa omasta elämästään varoittavana esimerkkinä.

Tuo teko on kuitenkin muuta kuin vaikka autovarkaus ja mahdollisesti kuolemantuottamus.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 150
Periaatteessa toki Hakkaraisella on myös syyllisyys, kun antoi sen autonsa käyttöön, mutta kun kaikki olivat ilmeisesti kännissä, niin itseään saavat syyttää. Asia olisi ihan eri, jos selvä tyyppi antaa auton jollekin känniläiselle.
Haha, tää on tää perus, et känni olis muka tuomiota alentava seikka :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 998
Viestejä
4 242 616
Jäsenet
71 286
Uusin jäsen
Mika A

Hinta.fi

Ylös Bottom