Oletan, että Soininvaaran mielipide perustuu kommunistisen työmoraalin aiheuttamaan onnettomuuteen Ukrainassa. Mihinkään muuhun se ei voi viitata. Ei ole paukkunut missään muualla tuohon tapaan. Sosialismi ja kommunismi on paha asia.
Vihreät ovat aina olleet väärässä ydinvoiman suhteen.
Odottelinkin että kommunistikortti vedetään esiin, valitetavasti se kertoo nykyään enemmän kommentoijasta kuin kommentoitavasta asiasta. Mitä ikäluokkaa muuten edustat, oletko elänyt Neuvostoliiton aikaan?
Annetaan nyt pointterina vaikka Three Mile Island. Istuin tuossa iltaa vähän aikaa takaperin eläkeläisen kanssa joka oli tehnyt uransa jenkkien ydinvoimateollisuuden parissa, sillä oli hyviä tarinoita aiheesta mutta koska en voi tietää miten totta ne olivat niin jätetään toistamatta, mutta sen mukaan kaikkia pienempiä onnettomuuksia ei julkisuuteen tuotu erinäisistä syistä. Mutta olen ehdottomasti samaa mieltä että nykyään ainakin toivottavasti voimalat ovat turvallisempia ja niihin sekä turvallisuusvaatimuksiin suhtaudutaan vakavammin sivistyneissä maissa.
Ymmärrän kyllä miksi ydinvoimaa pelättiin aikanaan, ihmisten ymmärrys ei riittänyt ja oli olihan se alkuaikoinaan aikamoista cowboy touhua.
Luulen ettei suurin osa siitä kommentoivista henkilöistä edes tiedä mistä puhutaan ja miksi.Ensinnäkin tuo ei ollut direktiivi vaan asetus, toiseksi kurkun tuottajat tämän ihan itse halusivat ei EU ja kolmanneksi ko. asetuskaan ei ole ollut voimassa 15 vuoteen.