Tietotekniset alat vaativat yleisesti loogista ajattelukykyä tunteilun sijaan. Se näkyy myös palstan puoluekannatuksessa. Tunteella ajattelevat taas taipuvat sinne vihervasemmiston leiriin, josta suu vaahdossa nähdään äärioikeistoa ja natseja joka puolella.No omalta kohdalta voin sanoa, että kyllä tää omassa elämässä tuntuu olevan omilla mittareilla ylivoimaisesti eniten rasistiseksi laskettavaa tai sen rajoilla liikkuvaa sisältöä tuottava palsta tai mikään muukaan lähde. Tää on myös ainoa paikka, jossa oon saanut kuulla olevani arvomaailmaltani vihervassari ja jopa kommari. Ja arkielämässä en ole mitenkään poliittinen ihminen, en pyöri poliittisesti valikoituneissa porukoissa ja olen kuvitellut äänestäväni keskimäärin jopa hieman oikeammalle kuin vasemmalle.
Jollain tavalla juuri täällä kuitenkin tuntuu syntyvän outoa vinoumaa, missä omalta perspektiiviltä katsottuna äärioikeistolliset opit, arvot ja näkemykset ovat keskemmällä ja salonkikelpoisemmin esillä kuin missään muualla missä itse pyörin, netissä tai livenä. Enkä tosiaan siis pyöri missään poliittisissa piireissä tai puunhalaajapiireissä.
Edit: Natsittelu on onneksi hieman vähentynyt, kun Putin alkoi touhuamaan. Saivat jonkin oikean kohteen öyhötykselleen.