• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Tuo uutisoitiin vähän reilu vuosi sitten ja erosi Kokoomuksesta tammikuussa ja liittyi persuihin.

Että ei se nyt niin naftaliinissa ollut juttu ole.
Vuosi on pitkä aika politiikassa. Siinä kerkee vaikka kuinka monta takkia kääntää.
Edelleen se pointti säilyy vaikka yritit hienosti vääntää aiheen johonkin semantiikkaan ajasta.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Juu ei siinä mitään kun se myönnetään. Herää vain kysymys, että mikä oli sitten se ulina Marinin hallituksen ministerien koulutuksesta, jos sillä ei ollut väliä.
Se on eri asia arvostetaanko sitä koulutusta, vai onko sille tarvetta.
Eiköhän meista jokainen ennemmin sinne johtoon haluais sellasen jolla jonkin näköistä koulutusta, verrattuna sellaseen jolla ei ole.'
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 939
Edelleen, mitä ton uutisen uudelleen nosto on muuta kun klikkihuorausta ja mielipidevaikuttamista?
Onko jotain muuta syytä kuin nuo mun mainitsemat joilla saadaan jokin syy nostaa tuo uutinen naftaliinista?
Hesarissa ovat ilmeisen varmoja, että ministeri on grooming miehiä, varmaan siksi kokevat asian hyvin ajankohtaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
Tuo uutisoitiin vähän reilu vuosi sitten ja erosi Kokoomuksesta tammikuussa ja liittyi persuihin.

Että ei se nyt niin naftaliinissa ollut juttu ole. Kai Purrakin varmasti tietää, että asia nousee uudestaan tapetille.

Siksi edelleen erittäin outo ministerivalinta.
Tuo asia on jo käsitelty, syyttäjät eivät nostaneet syytteitä. Sen sijaan hesaria vastaan nostettu tapaus ei ole ratkaistu, siinä olisi ollut ajankohtainen aihe nostoksi, mutta jostain syystä ollaan hys hys. :)

Klikkihuorausta ja pyritään vahvistamaan tiettyä kuvaa henkilöstä/epäkelpoisuutta.
 

blueowl

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 527
Tuo asia on jo käsitelty, syyttäjät eivät nostaneet syytteitä. Sen sijaan hesaria vastaan nostettu tapaus ei ole ratkaistu, siinä olisi ollut ajankohtainen aihe nostoksi, mutta jostain syystä ollaan hys hys. :)
Rydman itse teki rikosilmoituksen ja poliisin kannattaa tehdä esitutkinta hyvin, koska tiedetään mistä suunnasta ne polpo-syytökset tulee.

Ja itselleni rikoksien tekeminen ei ole se raja, jolla mietin ministerien sopivuutta tehtäväänsä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
Rydman itse teki rikosilmoituksen ja poliisin kannattaa tehdä esitutkinta hyvin, koska tiedetään mistä suunnasta ne polpo-syytökset tulee.
Ja asia on jo käsitelty, niin poliisin kuin syyttäjän osalta. Syyllinen, kunnes toisin todistetaan vahvasti päällä täällä kotimaassamme.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 587
No jos joku asia on tutkinnanalaisena, niin en lähtis sillä mehustelemaan. Varsinkin kun se on jo käsitelty heidän toimestaan aikaisemmin. Varsinkaan kun hänet on just valittu ministeriks.
Kuullostaa pelkästään siltä että klikkejä haetaan pelkästään sillä kun hänet valittu ministeriks.
Ja ei, en tarkoita että hesarin toimituksen pitäisi olla Rydmanin tai kenenkään muun kanssa samaa mieltä.
Lehdistön pitäisi vaan olla mun mielestä suht puolueeton. Eikös se muuten ole vähän niinkuin mielipidevaikuttamista?

Onko Suomessa muuten edes riippumatonta mediaa? Tulee lähinnä STT mieleen.

Muilla taloilla ongelmana on se että ne julistavat neutraaliuttaan, mutta heidän palkkaamansa toimittajat kiihottuvat poliittisesti aiheista joka saa jutut näyttämään poliittisesti motivoiduilta. Kun näitä aktivistitoimittajia nyt kuitenkin on joka lähtöön niin parempi olisi että hesari vaikka julistautuisi vihreäliberaaliksi lehdeksi. Silloin aktivistitoimittajat löytäisi helpommin kotipaikkansa.

Puoluelehdet ovat siitä rehellisiä että ne kertovat kantansa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Onko Suomessa muuten edes riippumatonta mediaa? Tulee lähinnä STT mieleen.

Muilla taloilla ongelmana on se että ne julistavat neutraaliuttaan, mutta heidän palkkaamansa toimittajat kiihottuvat poliittisesti aiheista joka saa jutut näyttämään poliittisesti motivoiduilta. Kun näitä aktivistitoimittajia nyt kuitenkin on joka lähtöön niin parempi olisi että hesari vaikka julistautuisi vihreäliberaaliksi lehdeksi. Silloin aktivistitoimittajat löytäisi helpommin kotipaikkansa.

Puoluelehdet ovat siitä rehellisiä että ne kertovat kantansa.
Hyvä kysymys. Vastausta tohon en tiedä kun ainakin about jokaiselta mediarykeltymältä tulee edes jonkin verran värittynyttä settiä. Joka henkilökohtaisesti näin nätisti sanottuna vituttaa.
Pitäs varmaan perustaa joku Yksinkertaisesti Liittoutumattomat Uutiset. YLU.
 

blueowl

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 527
Ja asia on jo käsitelty, niin poliisin kuin syyttäjän osalta. Syyllinen, kunnes toisin todistetaan vahvasti päällä täällä kotimaassamme.
Kuten sanoin, rikos ei ainakaan minulle ole se ainoa kynnys, jolla mietin ministerien sopivuutta.

Ihan hyvää pohdintaa voi olla vaikka pääministerin bilettämisestä vaikka se ei rikos olekaan.

Tai ministerien seksiviesteistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 076
Onko Suomessa muuten edes riippumatonta mediaa?
Ei ole olemassa riippumatonta mediaa, jos sen määritelmä on että toimittajilla ei olisi mitään poliittisia mielipiteitä. Sellaista ei ole, eikä voi olla missään. Tuo on paradoksi ja utopia, joka ei toteudu missään päin maailmaa.

YLEä pidetään Suomessa riippumattomimpana ja luotettavimpana mediana.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 594
Juu ei siinä mitään kun se myönnetään. Herää vain kysymys, että mikä oli sitten se ulina Marinin hallituksen ministerien koulutuksesta, jos sillä ei ollut väliä.
Minusta Junnilan taustat olisi pitänyt selvittää tarkemmin. Itse näin nuo pesukarhut vähän keinotekoisena, mutta koulutuksesta ja yritystoiminnasta valehtelu on selväpeli, eikä tyyppiä olisi pitänyt päästää etenemään puoluehierarkiassa.

Minusta ministerit olisi pitänyt pätevyyden perusteella maantiede huomioiden. Eli Juvonen olisi ollut hyvä valita ministeriksi. Toisaalta uudelta maalta oli jo Purra ja ymmärrän halun valita Meri oikeusministeriksi. Tätä kompensoimaan olisin voinut antaa suuren valiokunnan 1. Varapuheenjohtajuuden Huhtasaaren sijaan.

Ja Junnilan tilalle Sami Savio.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
Osaakohan Lindtman osoittaa suoraselkäisyyttä Junnilan tapaan ja maakuvan vuoksi jättää hakematta SDP:n puheenjohtajuutta? Ei kai nyt natsitaustainen henkilö voi toimia puoluejohtajana?
Siis Junnila kieltäytyi ministeripestistä et "sori riikka mut oon tossa vähän viimevuosina vetässyt siighaileja niin en lähde"?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
Nyt on maakuva mennyttä taas. :smoke:
Tähän on tultu, hakemalla haetaan kissojen ja koirien kanssa jonninjoutavaa paskaa. Ei helvetti, oikeasti toivoin, ettei toi jenkkikulttuuri tule tänne, olin väärässä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
Ei taida olla vielä asiaa mitä ei olisi kopioitu sieltä pari vuotta jäljessä.
Jep. Katosoo vain PS kakkosvaikuttajan (Tynkkynen) Twitteriä tältä kesältä niin näkee mikä on tärkein asia. Valtiomiestasoista analyysiä päivän politiikasta. Toki siellä seassa oli perheuutinenkin kun hän haluaa adoptoida Alan rakkaansa kanssa lapsen afrikasta.
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 800
Minusta Junnilan taustat olisi pitänyt selvittää tarkemmin. Itse näin nuo pesukarhut vähän keinotekoisena, mutta koulutuksesta ja yritystoiminnasta valehtelu on selväpeli, eikä tyyppiä olisi pitänyt päästää etenemään puoluehierarkiassa.

Minusta ministerit olisi pitänyt pätevyyden perusteella maantiede huomioiden. Eli Juvonen olisi ollut hyvä valita ministeriksi. Toisaalta uudelta maalta oli jo Purra ja ymmärrän halun valita Meri oikeusministeriksi. Tätä kompensoimaan olisin voinut antaa suuren valiokunnan 1. Varapuheenjohtajuuden Huhtasaaren sijaan.

Ja Junnilan tilalle Sami Savio.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
 
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
314
Tähän on tultu, hakemalla haetaan kissojen ja koirien kanssa jonninjoutavaa paskaa. Ei helvetti, oikeasti toivoin, ettei toi jenkkikulttuuri tule tänne, olin väärässä.
Näihän se nykyään menee. Vanhaa tietoa on nykyään niin helposti saatavilla kunhan vaan joku jaksaa kaivaa. Sitten vaan lehdistöstä kiinni, että kuinka kauan asiaa jaksetaan pyöritellä.
Tämäkin Lindtmanin juttu, ihan väkisin kaivettu esille jokin todella vanha asia ja aletaan siitä raapustamaan sitten "jymy" uutista. Vaikka en mikään Lindtman fani olekkaan (vaikka onkin järkevintä sakkia mitä SDP:llä on tarjota) niin toivon, että tämäkin juttu hautautuu nopeasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
Jep. Katosoo vain PS kakkosvaikuttajan (Tynkkynen) Twitteriä tältä kesältä niin näkee mikä on tärkein asia. Valtiomiestasoista analyysiä päivän politiikasta. Toki siellä seassa oli perheuutinenkin kun hän haluaa adoptoida Alan rakkaansa kanssa lapsen afrikasta.
No tämän rantautumisesta tänne nyt ei saa kukaan puhtaita papereita ja menee vitun typeräksi jankkaamiseksi "sä alotit", "etkun sä".
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 560
Jep. Katosoo vain PS kakkosvaikuttajan (Tynkkynen) Twitteriä tältä kesältä niin näkee mikä on tärkein asia. Valtiomiestasoista analyysiä päivän politiikasta. Toki siellä seassa oli perheuutinenkin kun hän haluaa adoptoida Alan rakkaansa kanssa lapsen afrikasta.
Eikö tuo Twitter ole suunnilleen syöpäisintä somea edelleen, oli kannat asioihin mitkä tahansa.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 587
Kovasti taas yritetään natsiksi saada, turistireissu historian tunnetuimmille paikoille on natsin pyhiinvaellus.
Eikös tää ole joku hänen exänsä? Mä luulin et viime vuoden kesärata oli anomalia, mut nyt näyttäisi siltä että poliittinen sirkus tulee joka kesä Suomeen :sholiday:


Milloin politiikot rupee puhumaan taas velkaantumiskehityksestä ja Suomen poliittisesta strategiasta? Mitä Suomi tavoittelee? Millaista elintasoa Suomi tavoittelee? Entä velkatasoa?

Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tää pröystäily ja kilpahuuto siitä kuka on tehnyt mitäkin väärin. Asiapolitiikan pitäis tulla takaisin pöydälle tämän sekoilun tilalle.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Rydmanin seksuaalirikosepäily, jos siitä käydään taas isoa sirkusta, niin mehustellaan myös sen Marinin kaverin puuhista

Mihin muuten Sanna on kadonnut? Ei taida oppositiopolitiikka kauheasti kiinnostaa.

Näkökulma: Sanna Marin löi hanskat tiskiin (iltalehti.fi)

Sanna Marin löi hanskat tiskiin


"SDP:n puheenjohtaja näyttää kadonneen politiikan kentältä vaalitappion myötä. Muut oppositiojohtajat jatkavat taistelua, kirjoittaa politiikan toimittaja Jari Hanska."

"

SDP:n väistyvä puheenjohtaja näyttää saaneen tarpeekseen puolueensa johtamisesta. Ainakaan taistojen eturintamassa Sanna Marinia ei ole enää näkynyt, vaikka politiikassa on käyty kiivasta mittelöä hallituksen politiikasta.


Vielä vaalikamppailun aikana Marin otti tiukkasanaisesti kantaa, heittäytyi väittelyihin ja kurmootti etenkin kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpoa ja perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purraa.

Kun Orpon hallitus saatiin seitsemän viikon neuvottelujen jälkeen kasaan ja eduskunta pääsi haastamaan uutta hallitusta sen ohjelmasta, oli Marin kadonnut. Hallitusohjelmasta käytiin kiivasta väittelyä täysistunnoissa yhteensä kolmena päivänä. Neljäntenä päivänä äänestettiin.

"
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Edit: Järkyttävä aivopieru alkuun. Sori siitä. Kokeillaan joskus uusiksi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
Eikö tuo Twitter ole suunnilleen syöpäisintä somea edelleen, oli kannat asioihin mitkä tahansa.
On. Mutta jos katsoo hallituspuolueiden ministerien/johdon Twitteria niin no.. siellä erottuu 2 puoluetta. KD raivoaa Pridestä ja PS pridesta ja vihervasemmistosta. Kukaan ei puhu hallituspolitiikasta.

Ja ennenkuin tulee taas "vihervasemmisto", niin kannattaa ihan rauhassa tsekata oppositiopuolueiden johtohahmojen somet.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
On. Mutta jos katsoo hallituspuolueiden ministerien/johdon Twitteria niin no.. siellä erottuu 2 puoluetta. KD raivoaa Pridestä ja PS pridesta ja vihervasemmistosta. Kukaan ei puhu hallituspolitiikasta.

Ja ennenkuin tulee taas "vihervasemmisto", niin kannattaa ihan rauhassa tsekata oppositiopuolueiden johtohahmojen somet.
Mitäs jos itse katsoisit niitä ministereiden twittereitä niin ei tarvitsisi jauhaa tällaista valhetta?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
Mitäs jos itse katsoisit niitä ministereiden twittereitä niin ei tarvitsisi jauhaa tällaista valhetta?
No minäpä vilkaisen nyk. hallituksen ministerien ja puoluejohtajien twitterit. Oota hetki.

No aijjaa, meni just niinkuin sanoin. Kokkareista ei ministereistä eikä johdosta näytä ketään kiinnostavan Priden mustamaalaaminen eikä median julistaminen pahuudeksi. Ei muuten RKP:lla myöskään. Eli olin oikeassa.


Tosta voi katsoa mitä PS 1. VPJ pitää ajankohtaisena poliittisena keskusteluna.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 164
No minäpä vilkaisen nyk. hallituksen ministerien ja puoluejohtajien twitterit. Oota hetki.

No aijjaa, meni just niinkuin sanoin. Kokkareista ei ministereistä eikä johdosta näytä ketään kiinnostavan Priden mustamaalaaminen eikä median julistaminen pahuudeksi. Ei muuten RKP:lla myöskään. Eli olin oikeassa.


Tosta voi katsoa mitä PS 1. VPJ pitää ajankohtaisena poliittisena keskusteluna.
Kaikilla ei ole twitteriä. Mitä tuossa on?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 420
Mihin muuten Sanna on kadonnut? Ei taida oppositiopolitiikka kauheasti kiinnostaa.

Näkökulma: Sanna Marin löi hanskat tiskiin (iltalehti.fi)

Sanna Marin löi hanskat tiskiin


"SDP:n puheenjohtaja näyttää kadonneen politiikan kentältä vaalitappion myötä. Muut oppositiojohtajat jatkavat taistelua, kirjoittaa politiikan toimittaja Jari Hanska."

"

SDP:n väistyvä puheenjohtaja näyttää saaneen tarpeekseen puolueensa johtamisesta. Ainakaan taistojen eturintamassa Sanna Marinia ei ole enää näkynyt, vaikka politiikassa on käyty kiivasta mittelöä hallituksen politiikasta.


Vielä vaalikamppailun aikana Marin otti tiukkasanaisesti kantaa, heittäytyi väittelyihin ja kurmootti etenkin kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpoa ja perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purraa.

Kun Orpon hallitus saatiin seitsemän viikon neuvottelujen jälkeen kasaan ja eduskunta pääsi haastamaan uutta hallitusta sen ohjelmasta, oli Marin kadonnut. Hallitusohjelmasta käytiin kiivasta väittelyä täysistunnoissa yhteensä kolmena päivänä. Neljäntenä päivänä äänestettiin.

"
Lähti varmaan ryyppää.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
No minäpä vilkaisen nyk. hallituksen ministerien ja puoluejohtajien twitterit. Oota hetki.

No aijjaa, meni just niinkuin sanoin. Kokkareista ei ministereistä eikä johdosta näytä ketään kiinnostavan Priden mustamaalaaminen eikä median julistaminen pahuudeksi. Ei muuten RKP:lla myöskään. Eli olin oikeassa.


Tosta voi katsoa mitä PS 1. VPJ pitää ajankohtaisena poliittisena keskusteluna.
No aijjaa Just niinkuin puhut aivan paskaa kun Purra esim. on twiitannut ja uudelleentwiitannut reippaasti hallituspolitiikkaa viime päivien aikana.





 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 560
Ehkäpä nuo kärjekkäät twitter-lausunnot ovat tarkoituksellisia. Tietävät, että media tekee niistä klikki"uutisia" ja oikeista (vaikeista) asioista ei tarvitse puhua..
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 016
Kokoomus, Keskusta ja RKP toivoo poloisista pakolaisista orjatyövoimaa. Vihervasemmisto toivoo saavansa niistä äänestäjiä eli lisää valtaa. Asia tietysti pyritään naamioimaan humanitaariseksi ihmisoikeuksien puolustamiseksi yms. Joten kaikki muut paitsi persut on pakolaisia hyväksikäyttäviä natseja. Vai mitä?

Tässä mallia SDP:

 
Viimeksi muokattu:

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Niin. Purra. Mitä ne muut ministerit/puoluejohto ovat tehneet?
En katsonut enkä viitsi katsoa kun pelkkä Purran tilin katsominen osoitti että puhut paskaa. Väitit ettei kukaan ministeri/johto puhu hallituspolitiikasta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
En katsonut enkä viitsi katsoa kun pelkkä Purran tilin katsominen osoitti että puhut paskaa. Väitit ettei kukaan ministeri/johto puhu hallituspolitiikasta.
Asia sitten sillä selvä. Unohdin että yhden puolueen PJ on välillä kiinnostunut itse päivänpolitiikasta. Lapanen 45 asteen kulmaan virheen merkiksi.

Itse olen tossa kohta lähdössä kesälomareissulle, mut pensan hinta ei ole vieläkään laskenut reilusti alle Marinin tason.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 164
Asia sitten sillä selvä. Unohdin että yhden puolueen PJ on välillä kiinnostunut itse päivänpolitiikasta. Lapanen 45 asteen kulmaan virheen merkiksi.

Itse olen tossa kohta lähdössä kesälomareissulle, mut pensan hinta ei ole vieläkään laskenut reilusti alle Marinin tason.
Ehkä tuon takia on vaikea löytää päteviä ministereitä.
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 086
Asia sitten sillä selvä. Unohdin että yhden puolueen PJ on välillä kiinnostunut itse päivänpolitiikasta. Lapanen 45 asteen kulmaan virheen merkiksi.

Itse olen tossa kohta lähdössä kesälomareissulle, mut pensan hinta ei ole vieläkään laskenut reilusti alle Marinin tason.
Aikamoinen flirtti äärioikeiston suuntaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
Niin. Purra. Mitä ne muut ministerit/puoluejohto ovat tehneet?
Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne on puhunut koko Suomen liikennepaketista, Oikeusministeri Leena Meri pakkoavioliitoista, kunniaväkivallasta ja tyttöjen silpomisesta, Sakari Puisto sanan vapaudesta ja Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio uusista kauppakumppaneista ja Venäjän tilanteesta... Unohtui ihan Mari Rantanen vielä ministereiden joukosta kaiken kohun keskellä, hän on sisäministerinä puhunut mm. katuturvallisuudesta.

Olisiko niin, että näin ne asiat koetaan ja oma seuraaminen jää sinne Tynkkysen tasolle?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
^Selvä. Suatoin sitten pikkasen vahvasti painottaa sitä että Räsänen, Essyah, Tynkkynen, Mäkelä, Tavio jne. ovat olleet noista asioista pinnalla. Edelleen lapanen virheen merkiksi 45 kulmassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
^Selvä. Suatoin sitten pikkasen vahvasti painottaa sitä että Räsänen, Essyah, Tynkkynen, Mäkelä, Tavio jne. ovat olleet noista asioista pinnalla. Edelleen lapanen virheen merkiksi 45 kulmassa.
Ymmärrettävää, että tässä kohujen keskellä jää muut asiat takavasemmalle, ne löytyy lähinnä pieninä printteinä. Mutta, eiköhän ne ihan oikeaa duuniakin siellä eduskunnassa tee työnpäivänsä aika, sen sijaan, että keskustelisivat siitä mitä iltapäivälehdissä keskustellaan 24/7
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 149
Ymmärrettävää, että tässä kohujen keskellä jää muut asiat takavasemmalle, ne löytyy lähinnä pieninä printteinä. Mutta, eiköhän ne ihan oikeaa duuniakin siellä eduskunnassa tee työnpäivänsä aika, sen sijaan, että keskustelisivat siitä mitä iltapäivälehdissä keskustellaan 24/7
Tai tekevät sitten kun istuntokausi jatkuu syyskuussa. Ja myös virkamieskunnan kesälomat on ohi.
Heinä-elokuussa tapahtuu usein melko lailla vähän.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 103
Oikeastaan sitä noin veroja maksavana ihmisenä odottelee että päivän poliittinen keskustelu (keskustelupalstoja myöten) keskittyy politiikkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 807
Tai tekevät sitten kun istuntokausi jatkuu syyskuussa. Ja myös virkamieskunnan kesälomat on ohi.
Heinä-elokuussa tapahtuu usein melko lailla vähän.
No se on totta, että ennen syksyä vaalien jälkeen nyt ei juuri mitään tapahdu kesälomista johtuen, tietysti otollinen aika kaikille kohuille.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Puhutaan sitten politiikasta.
Saara Huhtasaaren (presidentti)ehdokkuuden taakse kerätään kannattajakortteja. Hänen kampanjansa taustalla on Vapauden liitto -puolue. Huhtasaari kertoo tärkeimmäksi teemakseen vapauksien puolustamisen.
Varmasti yhtä sivistynyt ja terävä poliitikko kuin siskonsa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 628
Viestejä
4 287 790
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom