Olen pahoillani mahdollisesta mielipahasta. Keskustelen täällä itsenäisesti sääntöjen puitteissa, itse valitsemillani tavoilla. Näin ollen pidän tuollaisia huomioita melko ala-arvoisina.Etkö ole lukenut ketjun aamupalagaten esiintuojien lukuisia kommentteja siitä, että ei täällä puhuta siitä kuuluisiko aamupala pääministerille vaan ihan pelkästään siitä lukeeko se laissa?
Oletettavasti kohta taas joku esittää saman kommentin ja aina välissä joku muu taas puhuu vain siitä että kuuluuko pääministerin itse maksaa mainiten pääministerin palkan ja sitten taas joku tulee kertomaan ettei siitä puhuta jne jne.
Olisi kätevämpää jos kaikki aamupalasta pöyristyneet ensin väittelisi keskenään että mistä ollaan pöyristytty varsinaisesti.
Mutta itse varsinaiseen asiaan. Omasta mielestä ei ole järkevää että pääministeri joutuisi tekemään paljon ylimääräisiä hommia, kun sillä on jo täystyöllisyys niissä jutuissa mitä se on valittu tekemään.
Lainaamassasi viestissäni osoitettiin, ettei Marinin ole mikään pakko käydä itsenäisesti kaupassa. Mutta ei hän kykene toimimaan niin, koska menettäisi 850e/kk etuuden. Siksi salailu, suhmurointi ja selkärangattomuus.