Kuka on tuo "sinä" tuossa minulle osoitetussa viestissäsi, ellen minä?Ja nimenomaan en syyttänyt. Sanoin:
"Ja sinä tosiaan siirtelet maalitolppia, ja et ole ainoa kun jo ikärajavalvontakin tähän onnistuttiin rinnastamaan."
"Toinenkin", eli kuka on se toinen, ellen minä, viestissä jonka osoitat minulle?Aivan yksiselitteisesti totean, että toinenkin siirtelee maalitolppia puhumalla ikärajavalvonnasta.
Kuinka paljon syvemmälle haluat kaivaa suotasi?
Näiden viestien jälkeen en yhtään ihmettele, jos rasismia, natseja ja ties mitä näkee kaikkialla. Eihän tässä ole päätä eikä häntää koko sun kirjoitteluissa.
Ei näin itselleen epärehellistä keskustelijaa ole tällä forumilla näkynyt aikoihin, tuskin koskaan. Pahoitteluni ylläpidolle, jos tämän otatte käyttäjästä keskusteluna, mutta onhan tämä nyt ihan naurettavaa.
e:
Siitä, että näin kymmenittäin, ellen sadoittain, paikallisten kävelevän poliisien ohi, ilman että heitä pysäyttivät, ja sitten "sattumalta" minut pysäyttivät. Ihan oikeasti, ei tarvitse tyhmää leikkiä vaikka miten se tuntuisi "oikealta". Miten luulet, että Suomessa, he jotka väittävät tulleensa poliisin etnisen profiloinnin kohteeksi, tietävät joutuneensa etnisen profiloinnin kohteeksi? Sanoivatko ne viranomaiset, että tässä suorittavat tarkastuksia etniseen profilointiin nojautuen?Mutta vastaan nyt please vielä yhteen väitteeseesi, eli mistä tiedät että olet joutunut etnisen profiloinnin kohteeksi? Sanoivatko ne viranomaiset, että tässä suorittavat tarkastuksia etniseen profilointiin nojautuen?
Viimeksi muokattu: