Öö, eihän tässä ketään määritellä uskontoryhmän mukaan. Jos joku henkilö on muslimi, niin silloin hän on muslimi, se on fakta, eikä mikään minun määrittely. Jos joku muslimi käyttäytyy huonosti, niin enhän minä sitä määrittele, että huonostikäyttäytyvä on muslimi, vaan se on vain fakta, että henkilö oli muslimi.
Jos olemassa ei ole kaksoisstandardia niin miksi foorumeilla ei yleensä käsitellä että vitun kristityt kun ne käyttäytyy niin huonosti, Suomessa suurin osa rikollisista on kristittyjä, joten miksi sitä aavikkouskontoa ei voida vaan kieltää? Itse ainakin epäilen että miksi tässä on eroa johtuu juurikin siitä erillaisuudesta ja se menisi sitten rasismin piikkiin. Eli rikolliset haittaa kaikkia, mutta kristityt rikolliset ei ole samalla tavalla ongelma kuin rikoksia tekevät muslimit?
Ja ongelma on nimenomaan siinä, että jos minä syrjin Ahmedia sen vuoksi, että Ahmed silpoo lasten sukuelimiä, niin vihervasemmistolainen klikki kääntää sen niin, että minä syrjin Ahmedia sen vuoksi että hän on muslimi, ja näin asia saatiin käännettyä taas rasismiksi..
Syrjisitkö Ahmedia jos Luterilaisuutenkin kuuluisi ympärileikkaus? Ongelma on siinä että tuolla tavalla on helppo legimoida syrjintää, "en syrji muslimeita, vain Ahmedia koska se haisee mielestäni kamelinpaskalta ja se on fakta joten se ei ole rasismia" on vähän heikoilla jäillä olevaa logiikkaa. Ja huomenna Ahmedin tilalla on sitten Hassan, jne, mutta sehän ei tietenkään ole rasismia kun se kohdistuu vain yhteen henkilöön?