Kommenttini oli:
"Kyllä, tuo on riskiryhmälle ihan hyvä vaihtoehto. Kannatan harkitsemaan. Ei ole hysteriaa. Katsoo mökin valmiiksi ja häipyy turvaan jos epidemia lähtee käyntiin.
Suomessa on paljon ihmsiä, joiden kroppa ei kestä edes keuhkokuumetta saati viruksen mellastusta muiden sisäelimien kanssa, näinhän käy osalle tapauksista. "
Tämä kertoo kivasti foorumilääkäreiden tasosta. Itse virushan ei tapa, vaan mahdolliset jälkitaudit. Juuri tuo mainitsemasi keuhkokuume.
Vauhkoatteko te samalla lailla internetin ulkopuolellakin? Kypärä päässä bunkkerissa suoltamassa viestiä internetiin?
Voisitko lääkärinä hiukan valaista mikä on vikana ajatuskuviossa, jossa kannatan ajatusta että Diabeteksen omaava keuhko-ongelmainen ikänsä tupakoinut siirtyy hetkeksi hiukan takavasemmalle .
Lääkärinä varmaan hyvin tunnistat sepsis-riskin, jota minä en tunnista, mutta se tulee osan kohdalle.
Olematta lääkäri osaan itsesuojelun perusteet.
Kuuluuko kommenttisi tässä ryhmässä jakauman 20 % häntään "takki auki, minä tiedän, vastaa lukematta kommentoijan aikaisempia kommentteja, ei ajattele koko väestöä, ei taloutta, rajoittaa näkemyksensä lääketieteeseen ja kuvittelee että ihmiset katsovat ongelmaa lääketieteen kannalta, ei mitään hätää, muut vauhkoo... vaikka sinä itse vauhkoat kuten se toinen 20% joka ajoittain pulpahtaa esiin tällä foorumilla"
Tämä ongelma EI ole lääketieteellinen, ei tapa massiivisesti väestöä, vaan sosioekonominen ilmiö joka puhaltaa leutona kevättuulena virkistäen foorumeja tai myrskynä tuhoten hallituksia ja yrityksiä, riippuen miten KOKO yhteiskunta sen osaa käsitellä.
Kuinka laajasti seuraat globaalia lehdistöä ja sen talousuutisia? Näkyykö jotain ongelmaa?
Kenties kaikki keskustelu EI olekaan lääketieteestä ja jostain influenssaviruksesta SUORAAN, vaan sen EPÄSUORISTA vaikutuksista ihmisten elämään. Esim. että kantsii mennä turvaan mökille, jos kondis on heikko.