Nyt toteat, että ulospääsyä ei ole, äsken esitit että pakkorokotukset olisivat ulospääsy.No ei tästä nyt enää juuri ulospääsyä ole imo. Virus muuntuu jatkuvasti ja sama kierre jatkuu. Mitä itse ehdottaisit?
Ulospääsy on aika, kuten aina ennenkin. Tämä ei ole ensimmäinen kerta.
En ehdota juuri muuta kuin sellaisia realistisia toimenpiteitä kuin tähänkin asti(vaikka yksityiskohdista olen ollut sekä ennalta että jälkiviisaasti eri mieltä) ja niistä herkästi luopumista kuten tähänkin asti.
Kun toivottavasti tiedämme, mitkä ovat käytössä olevien rokotusten rajoitteet, niin ei pakkorokotus ole mikään ulospääsy. 100% rokotusaste toki voisi ehkä olla, jos variantit eivät sitä pilaa. Siihen emme kuitenkaan voi pakkorokotuksin päästä.
Joku muu voi tietysti kuvitella naiivisti, että pakkorokotus johtaisi 100% rokotusasteeseen. Näinhän ei suinkaan ole. Uhkasakko ei ole pakkorokotus vaan pelkästään painostetun rokotuksen seuraava vaihe rokotepassin ja potkuilla uhkaamisen jälkeen. Pakkorokotus tarkoittaa sitä, että rokottamattomia tavoitellaan kuin haastettavia tai metsästetään kuten etsintäkuulutettuja. En itse ryhtyisi moiseen työhön, jo pelkästään työturvallisuussyistä jos millään muulla ei olisi väliä.