Olen vakuuttunut tehosta vakavien tautitapausten vähentämisessä, mutta en turvallisuudesta. Mutta korjaan itseäni jälkimmäisen osalta aina kun saan sille perusteita. Ensimmäisen todistamiseen olen täällä itsekin osallistunut. Kiitos kun maltoit kysyä neutraalisti.
Se, että kokonaiskuolleisuus näillä kahdella mRNA-rokottella putoaa alle kolmasosaan ei riitä perusteiksi rokotuksen turvallisuudesta?
Jos rokotus olisi vaarallinen/"epäturvallinen", se kyllä näkyisi näissä tilastossa.
Eikä se, että sydänlihastulehduksen riski "huonoimmallakin" rokottella on todella monta kertaa pienempi kuin riski sydänlihastulehdukseen itse korona sairastamalla kelpaa perusteiksi sinulle?
Mitä vaadittaisiin vakuuttamaan sinut rokotteiden turvallisuudesta? Se, että joku tietty yksittäinen sankarihahmo (Donald Trump, Dr Campbell, Jordan B Petersen, Boris Johnson, Vladimir Putin, Kim-Jong-Il, Xi Jinping, Ano Turtiainen, Teuvo Hakkarainen tms) kertoi sinulle että nyt tämä rokote on turvallinen?
Kun kerta selvästikään mikään määrä tutkimusdataa ei sinua siitä vakuuta.
Vai oletko kenties vaan suhteellisuudentajuton ja omaat kaksoisstandardit - vaadit rokotteelta paljon suurempaa turvallisuutta kuin taudin odotusarvoiselta sairastamiselta?
Viimeksi muokattu: