Toisaalta jos jatkuvasti huutaa sutta, niin en sitten tiedä paljonko siitä kannattaa pisteitä antaa jos susi tulee näkyviin.
Mitä syksyn ankeuteen tulee, niin normaalisti ovat harrasteet lähteneet rullaamaan. Itsekin tosin kävin testissä kun olin kohtuullisen ärhäkässä flunssassa ja kun kaveri samoista harrasteista testattiin positiiviseksi (töissä positiivisia tapauksia joten kaikki testattiin). Noin muutenhan mihinkään testeihin tuplarokotettuna ei edes olisi oletettu menevän, mutta koska oli tiedossa altistuminen todetulle positiiviselle niin oli järkevää käydä.
Noin muutenkin tällä hetkellä flunssassa ollessaan kannatttaa kaksi kertaa miettiä onko järkevää tai tarpeellista sitä lähteä eteenpäin jakamaan ja toipua rauhassa kotioloissa.
Tässä juuri muuten huomasin, että paikallislehdessä luki kuinka tulee mennä testattavaksi, vaikka on 2 rokotetta. Eikös thl:n linja ollut, että ei ole välttämätöntä?
Tuosta olen samaa mieltä, että varovaisuutta voi harjoittaa huolimatta omasta rokotusstatuksesta, kun kerran niitä vanhoja ja hauraita joutuu hoitoon rokotusten jälkeenkin. Yhtä laillahan se on kulkutaudin levittämistä jos flunssaisena ja räkäisenä lähtee ihmisten ilmoille.
Hyvin toimittu @ojisama ja @weetabix. Samalla tavalla olen itse ajatellut toimia, mutta en ole ollut nyt kahteen vuoteen kipeä, eikä vielä ole tullut altistumisiakaan.