AZ toimii erinomaisesti ainakin alkuperäistä ja Kentin mutaatiota vastaan tuoreimpien brittitietojen mukaan.Vuosi takaperin kiinalaiset julkaisivat Covid-19 viruksen tuoteselonteon ja siitä alkoi panepidemia
Kiinalaisten rokotteista tai rokoteohjelmista ollaan hiljaa
WHO spekuloi Oxfordilaisella AZ rokotteella että sitä voi pistää ihmisiin se joko antaa suojaa tai ei ja varsinkin nuorilla tai vanhoilla , hallitus taas osti noita rokotepulloja pelkän luulon varassa kun halvalla sai
Mutta venäläinen sputnik olis vielä halvempaa , perinteistä rokotetekniikkaa pitkällä takuulla
Itse Putin on luvannut että tämä on hyvää , lieneekö kukaan kansanhuoltoministeriön virkahenkilö käynyt neuvotteluja itäiseen ilmansuuntaan![]()
Venäläinen Sputnik-koronarokote antanee ainakin kahden vuoden suojan
Venäläismediassa kerrottiin, että Sputnikin antama suoja koronaa vastaan on voimassa kaksi vuotta.www.mtvuutiset.fi
"Itse Putin luvannut..." Huh huh, siinä tapauksessa pitää juosta karkuun ja vähän äkkiä, eikä pidä katsoa taakse!!!
Mutta siis vakavasti ottaen, venäläisiä lääketehtaita tuskin on sertifioitu EU:n vaatimalla tavalla eikä sieltä pidä mennä mitään ostelemaan, ennen kuin ollaan 100% varmoja laadusta ja nimenomaan tasalaatuisuudesta. Itse en söisi edes venäläisiä elintarvikkeita...
Haluaisin vielä huomauttaa, että venäläiset itsekään ei uskalla ottaa Sputnikia... Ja siellä on sentään todella paha epidemiatilanne.