Pahoittelut, muistin väärin tässä polveilevassa keskustelussa. Mutta siis, sinä puolustit tuota videota minun argumentteja vastaan siitä videosta.
Kyllä minulla sen verran asenteellinen viesti oli sitä videota kohtaan, mitä olen pyrkinyt tässä kertomaankin useaan otteeseen, ja toin esiin nämä omat huomiot alkuperäisessä viestissä. Mielestäni tuo proffa argumentoi omaa asiaansa ja agendaansa todella oudosti ja huonosti.
Niin todella asenteellinen kommentointi. Itse en siinä niin paljon näe ongelmia kun tuo viestisi antaa ymmärtää.
Juuri tuossa sanoit, että touhu on ollut Suomessa säälittävää räpeltämistä koronan osalta.
No onhan tämä ollut hallitukselta & co säälittävää räpeltämistä vai oletko erimieltä? Silloin kun olisi pitänyt toimia ei ole toimittu. esim. nuo rajat (nyt vasta kai tulee se testipakko). Toinen esimerkki vaalit, ne ilmeisesti siirrettiin sen THL luvun 11k vai paljonko se nyt olikaan perusteella ymmärtämättä mitä luettiin. Edellisenä päivänä ministeri vielä sanoi ettei siirretä. Tiedottaminen on täysin ala-arvoista ollut kokokajan. Vai menikö nämäkin sinun mielestäsi putkeen? Itse kuvaisin touhua lähinnä säälittäväksi räpeltämiseksi. Koulutettu apina ei olisi varmaan suoritunut paljon huonommin. Tuuria on Suomella kyllä paljon ollut, ettei tilanne ole tämän pahempi. Meillähän on vähiten tapauksia suhteessa asukaslukuun Euroopassa.