Sen olen kyllä huomannut, ettei keskustelupalstoilla voi vaikuttaa yhtään mihinkään asiaan yhtään mitenkään. Paitsi ehkä puhtaan teknisissä asioissa voi auttaa ja saada apua.Täällä alkaa muutamilla lähtemään aika lapasesta
On nyt sitten EU mokannut jotain, tai vaihtoehtoisesti ei ole mokannut, niin mitä sitten? Mitä asialle voidaan tehdä, ei mitään, eikä varsinkaan täällä keskusteluforumilla. Kyl mä suosittelen että aamulla jalkautuu pihalle, käy katsomassa vaikka lintuja puistossa. Mukaan ottaa termariin kaakaota ja eväsleivät. Vaikka onkin poikkeukselliset ajat, niin kannattaa muistaa mikä se oma rooli tässä oikein on, pitää siitä kiinni ja jättää noi isommat asiat niille kenelle se kuuluu. Itse tuosta aamulla lyön taas maskin päähän ja lähden töihin, sen on mun juttu ja se pitää hoitaa, muut asiat jää muille ja niillä en päätäni vaivaa koska en niille mitään voi...
Että pääasiassa aivan hukkaanheitettyä aikaa - jo vuodesta 1992.
Öö, tuota noin, se kanta tarttuu helpoiten jonka suhteellinen osuus kasvaa kasvamistaan? Ei tämä sen monimutkaisempaa ole...Lähinnä jäin miettimään sitä, että kuinka saadaan selville mikä kanta tarttuu helpoiten. Voiko pelkistä tartuntamääristä päätellä kumpi tarttuu helpommin, jos yleisempi kanta vaihtelee alueittain ja toisilla alueilla asuu ihmisiä enemmän ja tiheämmässä? Lisäksi tietty vielä päälle aluelleelliset suositus- ja rajoituserot.