Pari sanaa mitä on opittu keväästä. Kyseiseen suureen sotekuntaan, jossa itse vaikutan on hankittu melko suuri ja kattava varmuus varasto niin hengitys/suoja rompetta. Useita kymmeniä lavallisia maskeja löytyy nyt varastosta. Jopa niin paljon, että olemme joutuneet sijoittamaan niitä käytöistä poistettuihin tiloihin. Hengityskoneita löytyy nyt sadan pintaan valmiina käyttöön. Jopa noita uniapnea cpap laitteita on valmiin useampi sata varastossa odottamassa, jos pahat paikat tulee. Karanteeni alueet ovat toimineet siinä määrin hyvin, ettei tartunta ketjuja ole ilmaantunut sairastuneille. Nyt ilmeiseti on sitte tulossa se toinen rintama, saimme virallisen ohjeen pitää riittävä etäisyyn asiakkaisiin/potilaisiin ja työnantaja jakoi jokaiselle kunnon pakkauksen hengitys-suojaimia.
Tämä on sitte vain oma arvioni tästä covid-19 viruksesta. Olen nähnyt kun normi influenssa kaataa niin perusterveitä kuin pitkäaikaisia sairauksia sairastavia teholle, niin mikä tässä viruksessa on oikein se mekanismi, jotta pidetään ns.suurempi pyörä liikkeessä? Samalla lailla on viimiset yli 10v nähnyt teholla olevan hengityslaitteissa porukkaa samoista oireista. Tuossa on toisaalta vain tainnu käydä itselle se mekanismi, että kaikkeen tottuu.
ps. Kautium laita minut sinne plokki listalle niin emme häiritse toisiamme...
Tämä on sitte vain oma arvioni tästä covid-19 viruksesta. Olen nähnyt kun normi influenssa kaataa niin perusterveitä kuin pitkäaikaisia sairauksia sairastavia teholle, niin mikä tässä viruksessa on oikein se mekanismi, jotta pidetään ns.suurempi pyörä liikkeessä? Samalla lailla on viimiset yli 10v nähnyt teholla olevan hengityslaitteissa porukkaa samoista oireista. Tuossa on toisaalta vain tainnu käydä itselle se mekanismi, että kaikkeen tottuu.
ps. Kautium laita minut sinne plokki listalle niin emme häiritse toisiamme...