Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä maailmassa on koekaniineita testeihin riittänyt (yleensä siitä maksetaan joku korvaus) ei ole homma ikinä jäänyt siitä kiinni.Tartunnan estyminen ainakin jollakin osuudella on aikalailla 90% todennäköistä siitä että rokote estää tartunnan saamista sekä vähentää viruksien monistumista kehossa. Se että se ei estäisi myös tarttumista on äärimmäisen epätodennäköistä.
Tarttumisen testaus on vain aikaavievää ja siihen liittyy moraalisia ongelmia miten sellaisen voisi toteuttaa hyväksytysti ilman että testaus tapahtuu väestön joukossa viruksen edetessä luonnollista tietä tätä testausta mahdollisuuksien mukaan yritettäessä estää ettei niitä viruksia ja tartuntoja olisi kovin paljon mitä tarvitaan testauksen.
Se että rokotteen usean testatun hyödyn lisäksi on lisähyöty joka on vain 90% todennäköistä ei ole valehtelua etenkään kun tätä ei erikoisemmin väitetty.
Rokoteta vastustavat on yrittäneet puffata monta erilaista lääkettä joista ei ole ollut yhtään minkäänlaista tutkimusta.
Lääkeyhtiöt ainakin jollain osuudella aikalailla haluaa myös tehdä taloudellista voittoa antaisin aikalailla 90% todennäköisyyden sille, että asioita jätettiin kertomatta koska se olisi ollut taloudellisesti negatiivista.Tartunnan estyminen ainakin jollakin osuudella on aikalailla 90% todennäköistä siitä että rokote estää tartunnan saamista sekä vähentää viruksien monistumista kehossa.
Et sä nyt oikeasti voi olla tosissasi kun jopa kunnan uimahalliin mennäksesi tarvittiin passia. Toki passin olisi saanut myöskin hakemalla negan testituloksen (tämäkin efektiivisesti mahdollista vain isoissa kasvukeskuksissa, lapissa olisi joutunut ajamaan 200km testituloksen saamiseksi) eli helvetisti omaa aikaa ja vaivaa jos passia vaativia paikkoja osui kohdalle vaikka 2x/viikko tai edes viikottain. Mutta et sä nyt itsellesi voi valehdella etteikö tuossa passissa ajettu 'väkisin käärmettä pyssyyn' vaikka näennäisesti yksilönvapaus edes jollain tasolla toteutui ja perusteet passille - kiitos paljastuksen - oikeastaan täysin mielikuvituksen tuotetta.Laitoit 'pakotettiin' ihan oikein lainausmerkkeihin koska ei ollut pakkoa ja siitä on todisteena monet ihmiset jotka ei ole sitä ottaneet. Eli yksilönvapaus on ollut.
Laitoit 'pakotettiin' ihan oikein lainausmerkkeihin koska ei ollut pakkoa ja siitä on todisteena monet ihmiset jotka ei ole sitä ottaneet. Eli yksilönvapaus on ollut.
Onneksi olkoon, tällä ylivertaisella analogialla/kommentilla voitit 'väittelyn', myönnän tappioni enkä jatka aihepiirin parissa enää kanssasi.uimahalliin mennäkseen tarvitsi myös rahaa ja uimapuvun. Yksilönvapauden rikkomista siis.
uimahalliin mennäkseen tarvitsi myös rahaa ja uimapuvun. Yksilönvapauden rikkomista siis.
En pidättäisi hengitystä odotellessa.tuo passi asia meni yli. Toivottavasti sen kannattajat joskus myöntävät sen.
- ihmiset ovat linnoittautuneet jonkinverran kotiinsa, ei liikuta läheskään yhtäpaljon, kuin aikaisemmin..
Eipä ilmiötä ole ollut aikana ennen koronaa.. Itse olen huomannut ilmiön aina, kun korona on ollut urakalla liikenteessä..Tästä käytetään termiä "syksy".
Jaa, että ennen koronaa kesällä ei porukka liikkunut enemmän ulkona kuin syksyllä kun sataa ja on pimeetä? Kaikkea se korona saakin aikaan.Eipä ilmiötä ole ollut aikana ennen koronaa.. Itse olen huomannut ilmiön aina, kun korona on ollut urakalla liikenteessä..
Viime vuosikymmenenä vähennettiin erikoissairaanhoidossa vuodeosastopaikkoja keskittämisasetuksen myötä. Tuon vuoden 2015 jälkeenkin niitä on poistunut käytöstä jokunen tuhat. Sillä on merkitystä etenkin alueellisesti, pienemmille paikkakunnille, joissa oli aluesairaaloita.
Tekee mieli sanoa etta saa sairaala ja tehohoitopaikkojen kaytto viela nelinkertaistua ennenkuin rajoituksia alkaa pohtimaan. Hiukan se on silloin myohassa mutta ei sen takia montaakaan alle 70 vuotiasta meneteta.
Itse olen aina pyrkinyt pitämään kehosta ja mielestä huolta, mutta täytyy myöntää että viimeisen kahden vuoden aikana on viinaa kulunut silkasta vitutuksesta. Ehkä myös pettymyksestä. Suurin pettymyksen aihe oli oppia, kuinka vietävissä ihmiset ovat. Ei tarvita kuin normaalia kookkaammalla fontilla kirjoitettu lause niin valheetkin muuttuu todeksi.Jaa, että ennen koronaa kesällä ei porukka liikkunut enemmän ulkona kuin syksyllä kun sataa ja on pimeetä? Kaikkea se korona saakin aikaan.
Ovatko muuten koronapanikoijat nyt pudottaneet painoaan ja ruvenneet urheilemaan ja syömään terveellisesti sekä jättäneet röökin ja alkoholin? Kun kerta oma terveys on niin tärkeetä nyt näin korona-aikoina? No ei tietenkään. Ratkaisuhan on se että pistetään kaikille rätit naamalle ja 2 kertaa vuodessa piikkiä olkavarteen. Sillähän se oma terveys hoituu kuntoon.
Tallakin hetkella oleva pakko terveydenhoitoalalla kayttaa maskia
Erikoista, itse olen käynyt tänä vuonna muutaman kerran Mehiläisessä työterveydessä, eikä siellä ollut maskeja. Samaten hammaslääkärissä käynyt muutaman kerran ja jälleen maskia ei ollut kuin hoitoa tehdessä.Vaimo on terveystalolla ja asiakastilanteissa ollut koko ajan koronan alusta maskipakko ja jatkuu kai ikuisesti. Työterveysasemalla näkyy myös olevan kakilla maski ja asiakkailla ollut koko ajan maskisuositus.
Mitä eroa leikkaussalilla ja terveyskeskuksellaEsim. leikkaussaleissa on käytetty maskeja kymmeniä vuosia, paljon ennen koronaa.
Mitä eroa leikkaussalilla ja terveyskeskuksella
Suurin pettymyksen aihe oli oppia, kuinka vietävissä ihmiset ovat. Ei tarvita kuin normaalia kookkaammalla fontilla kirjoitettu lause niin valheetkin muuttuu todeksi.
Itse olen aina pyrkinyt pitämään kehosta ja mielestä huolta, mutta täytyy myöntää että viimeisen kahden vuoden aikana on viinaa kulunut silkasta vitutuksesta.
Juuri näin. Omaa elämää saa elää juuri niin kuin haluaa. Väärin menee silloin kun vaatii koko maailmaa myös elämään samalla tavalla kuin itse haluaa.Siinähän, että itse haluaa elää samalla tavalla kuin leikkaussalissa ei ole mitään väärää. Sairauden puolelle homma tosin luiskahtaa siinä kohtaa, kun alat vaatimaan samaa muilta julkisissa tiloissa.
Ongelma on myös, että kaikki 'suositukset' muuttuvat useassa firmassa ja virastossa pakolliseksi sekoiluksi. Tästä esim maskipakko varusmiehillä.
Kohta tääkin on muisto vainMTV: Korona ei enää täytä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteerejä, katsoo asiantuntijaryhmä - Suomenmaa.fi
Tartuntatautien neuvottelukunta katsoo, että koronavirus ei enää täytä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteerejä, kertoo MTV:n...www.suomenmaa.fi
Kohta tääkin on muisto vainMTV: Korona ei enää täytä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteerejä, katsoo asiantuntijaryhmä - Suomenmaa.fi
Tartuntatautien neuvottelukunta katsoo, että koronavirus ei enää täytä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteerejä, kertoo MTV:n...www.suomenmaa.fi
Niin mutta kun päätökset eivät perustu pelkästään järkeen. Vastahan se turku asetti suosituksen (pakotuksen) räteille. Yhtäkkiä onkin pakollista suojautua joka syksy influenssalta työpaikoilla. Eli jatkuu vahvasti tämä touhu.
Asiantuntijoita ja asiantuntijaryhmiä on joka lähtöön ja laidasta laitaan.Korona ei tasan varmasti tule poistumaan yleisvaarallisten tartuntatautien listalta niin kauan kun Krista Kiuru on meidän perheministeri. Asiantuntijalausunnoille hän on ennenkin viitannut kintaalla.
Juurikin näin. Kiuru on melkoisen paljon pätevämpi tekemään tällaisia päätöksiä kuin joku asiantuntijaryhmä olisi, ei hän muuten olisi ministeriksi päässyt. Se nyt vain on välttämätön muodollisuus että asiantuntijoilta pyydetään lausuntoja, käytännössä ne kuitenkin joutaa samantien mappi Ö:hön:Asiantuntijoita ja asiantuntijaryhmiä on joka lähtöön ja laidasta laitaan.
Nyt jopa Modernan CEO on sitä mieltä, että korona on influenssan kaltainen tauti ja ainoastaan huonokuntoiset tarvii boostereita
Moderna's CEO admits only the vulnerable need a Covid booster
The company's CEO Stéphane Bancel said his shots are mainly targeted at over-50s and people with underlying health conditions. His comments seem to be at odds with the CDC in the US.www.dailymail.co.uk
Meidän lähikaupoissa ne on kyllä ollut koko tämän ajanNäin tänään kaupassa että oli tullut lisäksi ne pellepleksit takaisin siihen pakkauspäätyyn. Hysteria leviää taas.