Kummasti tuossa yhdessä pk-seudun sairaalassa tuplarokotettu vieras altisti 15 tuplarokotettua potilasta ja henkilökunnan.
Kaikki potilaat sai koronan, 5kpl kuoli ja 6 sairaanhoitajaa sai koronan, kaikki tuplarokotettuja.
Koko yksikkö kiinni 10pvä ajaksi
Näistä kun puhuttaisi mediassa enemmän, mutta kun halutaan vain pakottaa ihmiset rokotukseen vaikka se ei edes anna 100% suojaa.
Missäs tämmönen? Jotain lähdettä laittaa?
Minua niinikään kiinnostaa. Sen tiedän, että kaikkia ei uutisoida. Mutta jos alkaa ruumiita tulemaan, niin kyllä löytyy lehdistössä palstatilaa.Mitä, missä ja milloin..? On mennyt ohi tämä uutinen.
Ja mistä tiedän, että kaikkia ei uutisoida, niin tuttu oli tammikuusta syyskuuhun Kaunialan sairaalassa ja minä olin ainoa ulkopuolinen henkilö, joka hänet tapasi siellä. Tapaamiset tapahtuivat ulkotiloissa. Elokuussa hän kertoi olevansa karanteenissa, koska oli saanut koronan. Tuplarokotettu siis ja ei olisi tiennyt sairastavansa, jollei sitä olisi erikseen kerrottu. Tästä ei ainakaan google pikaisesti kertonut mitään.
Sen takia etsin heti Kaunialan sairaalaa, kun tiesin siellä koronan levinneen. Mutta ei tuttu maininnut, että osastoja olisi suljettu. Siellä kuolee vähintään kerran viikossa joku, niin on hankala laittaa pelkästään koronan piikkiin.
Viimeksi muokattu: