Tässä kannattaa muistaa sekin, että lapsikin tyypillisesti vanhenee noin yhdellä vuodella joka vuosi, ja jos oletetaan, ettei korona mihinkään maailmasta katoa niin jossain vaiheessa hän sen rokotteen tai useita tarvitsee kuitenkin. Joten miksei kannata ottaa samantien ja buustata immuniteettia jo nyt, kun se pitää kuitenkin tehdä. Oikeastaan siitä riippumatta, että sairastaako koronan jossain välissä vai ei.
Jos nyt otettu boosti ei kestä niin pitkään että se suojaisi iän myötä tulevilta voimakkailta oireilta niin mikä se hyöty on? Vai tarkotatko tällä, että nyt otettu rokote auttaa aikuisena?
Kuten sanottu, mun vanhempi lapsi (lukiolainen) on ottanut rokotuksen. Nuorempikin saa ottaa jos haluaa, mutta tieteellisen tiedon varassa syitä on aika vähän (ellei pidä rokotusvastaisten suojelua syynä).
Mun äiti välttelee meidän perhettä ”ettei rokote tartuta heihin jotain”. Mun veli pitää koko koronaa humpuukina. Isä taas on kahden vaiheilla, mutta jättänyt ottamatta. Mä oon seurannut noita pitkään, ja ihmetellyt miten irrallaan he ovat todellisuudesta. Nyt kuukausien keskustelun jälkeen olen vakuuttunut, ettei ole mitään mitä mä oikein voin tehdä muuttaakseni heidän mieltään. Tämän lisäksi, mitä enemmän tautia saadaan kuriin niin sitä enemmän he ovat vakuuttuneita siitä että kyseessä on vaan suuri salaliitto. Samaan aikaan koronapassia pidetään yrityksenä muuttaa maailmanjärjestys - ja mitä enemmän tauti on hallinnassa sitä varmemmin tohon uskotaan.
Se, että rokotevastaiset joutuisivat kohtaamaan koronan ilman rajoituksia voisi oikeasti saada monet heräämään - ja vähintäänkin pehmentää heidän raivoa koronapasseja kohtaan.