Niin, mitkä on ne haittavaikutukset? Mikä on niiden todennäköisyys esim 3 vuotiaille?
Niistä lasten haittavaikutuksista ei kai tiedetä ja se riittää syyksi olla antamatta rokotetta. Lääketieteen silmissä lapset taitavat olla jotenkin eritavalla reagoivia, kun niille ei vielä ole rokotelupaa annettu. Ilmeisesti siinä kehittyvässä kehossa on jotain, mikä vaatii tarkempaa selvittämistä ennen kuin lupa rokotuksiin annetaan. Tuo riittää ainakin itselleni syyksi olla haluamatta rokottaa yhtään sen nuorempia kuin on tarpeellista ja varmistetusti turvallista. Omalla riittämättömällä kompetenssilla ajateltuna sitä kehittyvää immuunijärjestelmää ei varmaan olisi hyvä ihan kauheasti lähteä kepillä tökkimään, että se varmasti jatkaa kehittymistään normaalisti.
THL:n mukaan terveiden lasten sairastuminen covidiin vakavasti on erittäin harvinaista. 0-10v vahvistettuja tartuntoja n. 9000 yhteensä, jotka eivät varmasti olleet kaikki vakavia tapauksia. THL:n mukaan lapset myös tartuttavat virusta eteenpäin vähemmän kuin aikuiset. Lapset ja koronavirus - Infektiotaudit ja rokotukset - THL
Myös rokotettu voi levittää virusta eteenpäin.
No minun känniviestiin ei kannata ottaa paljon kantaa, se oli vain purkaus tämän tilanteen takia, joka v-tuttaa aika paljon!
Minun totuus on silti se, etten usko yksiselitteisesti siihen miten media tämän koronan ja tilastot meille esittää. Uskon että tämän taustalla on vahva poliittinen agenda. Ja jos luet paljon valtamediaa, heillä ei ole usein esittää muuta vasta-argumentointia kuin "äärioikeisto" ym. blaa-blaa sontaa!
Valtamedian suhteen on usein käännettävä asiat ympäri, eli "äärioikeisto" => vasemmisto, syytä heitä siitä mitä itse teet! Tämäkin lie wanhoilta Natzeilta opittu keino hämmentää vastapuolta?
KUN Normaali inflienssakausi iskee, ei mene yleensä kuin 4-8 viikkoa, ja itsellä alkaa nousta kuume, nuha, ym. rykiminen, kuten viimeksi 2018. Tämä on toteutunut useasti menneiltä vuosilta!
Mutta mikä "ihme" virus tämä korona on, joka ensinnäkin selviytyy hengissä ja leviää jopa kuumimpina hellepäivinä? Ei siis vain talvikuukausina kuten muut virustaudit? Mutta ei silti tartu niin että ihminen sairastuu, levittää siis tautia jopa ihmisen ollessa terveenä?? HAHAHAHA! ÄLKÄÄ Nyt viitsikö vai uskotteko te myös keijuihin?
Aaah, niin! Miten PCR-testi löytää eri variantit koronasta? Eikö ensinnäkään pitäisi löytää ja tunnistaa se variantti, mitä ollaan etsimässä? Valtamedia pimittää tämänkin asian aika lahjakkaasti! Aina pompsahtaa kuin "magic" uusi variantti aina ilmaan?
Tutustuin tällä viikolla yhteen valtiolla työskentelevään hoitajaan, jonka kaiketi pitäisi tietää näistä asioista aika hyvin, oletin että hän heti pakottaa mulle maskin naamalle, koska jos käydään vaikka kauppakeskuksessa asioilla, mitä vielä, hän ei koskaan pitänyt yhtään mitään maskia (enkä minäkään!). Ainoa kerta kun tuli maskeista puhe, oli silloin kun kuskasin hänet junalle "onko sulla maskeja?" Että junassa maskit on pakollisia ='D hahaha! Sanoin että on mulla iki vanha maski auton hansikaslokerossa! Oooh! Nainen mun makuun! Kyllä ne tietää tuolla valtiotasolla, että tämä koko koronan paska on ISO KUSETUS! Sääliksi käy lampaat, jotka ottaa joka ikisen rokotteen, passin ja vielä vaippa naamalla kulkee autolla yksin ajaessa =D hahahah!
Nojuu sorry naurut! Ne tulee vitutuksesta!
Disinformaatiolla on kyllä aivan käsittämätön vaikutus! Juuri eilen katsoin livenä youtubesta, kun eräs vastaavaa agendaa videoalustalle tuuppaava Suomalainen tyyppi haettiin poliisien toimesta kotoaan ilmeisesti selvittelemään mitä sieltä suusta oikein julkisesti päästellään.