Ai.. sekö on salaliittoa jos mainitsee asiasta.
Nimenomaan tuo ASAP asian tiimoilla pohdituttaa. Viruksen kuolleisuus lähenee hädin tuskin prosenttia, jos ollaan oikein reiluja niin voi mennä päälle prosentin. Tässä ei mielestäni ole tarvetta hätiköidä asioita, 2010 esimerkiksi hätiköity H1N1-rokote (sikainfluenssa) loppujen lopuksi aiheutti narkolepsiaa. Samahan voi käydä tälläkin kertaa. Jotkut ovat jopa kuolleet itse rokotteeseen vaikka näiden tapausten määrä on onneksi todella harvinaisia. Onneksi suurimmalla osalla on kuitenkin vapaus itse valita ottaako rokotteen vai ei. Tutkimukset mitkä ovat omaan haltuuni saapunut eivät ole olleet omasta mielestäni riittäviä, tai ainakaan tarpeeksi vakuuttavia rokotteen ottamisen puolesta. Mua ei ainakaan haittaa odotella pidempiaikaisia tutkimustuloksia.
Muistetaan nyt se että viruksen kuolleisuus ollaan saatu noin prosenttiin rajoituksilla, suluilla ja maskeilla. Ilman näitä se olisi suurempi.
Kaikissa rokotteissa ja lääkkeissä on sivuvaikutuksia. Onneksi kukaan ei pakota sua ottamaan rokotetta. Buranaankin kuolee porukkaa vuosittain, mutta silti välillä otan buranaa kun tarttee.