Mä en osaa ajatella ja menin ostamaan Chromecastin. Mulla siis on vaan videotykki ja siinä ei ulostuloja äänelle. Mitenhän helvetissä mä saan tuosta äänet ulos?
Onko HDMI -> HDMI + RCA-audio adaptereita? Tai siis löysin ebaysta sellaisen, mutta miksi en suomalaisista kaupoista. Nopeasti haluaisin tällaisen ja ajattelinkin Verkkokauppa.comista, Jimmssistä tai jostain huomenna adapterin hakea, mutta en onnistu löytämään.
Ei ehkä ihan optimaalisin ketju kysymykselleni, mutta veikkaan, että joku muukin on Chromecastin videotykkiin laittanut...
Onko HDMI -> HDMI + RCA-audio adaptereita? Tai siis löysin ebaysta sellaisen, mutta miksi en suomalaisista kaupoista. Nopeasti haluaisin tällaisen ja ajattelinkin Verkkokauppa.comista, Jimmssistä tai jostain huomenna adapterin hakea, mutta en onnistu löytämään.
Ei ehkä ihan optimaalisin ketju kysymykselleni, mutta veikkaan, että joku muukin on Chromecastin videotykkiin laittanut...

![IMG_20181125_102655[1].jpg IMG_20181125_102655[1].jpg](https://bbs.io-tech.fi/data/attachments/163/163551-fca4d6e6d7be18e6b0eceea7b2a4e727.jpg?hash=_KTW5te-GO)
setuppia ei saa ajeltua läpi joten tarvitsee sen kaks laitetta/wifin. ohjailu sitten onnistuu samalla luurilla/tabilla mistä netti jaetaan.