Lopeta hyvä mies näiden laitto... täällä joutuu kateellisena "kärsimään" omasta osaamattomuudestaan.
No ei vainiskaan, hienoa teknistä soittamista kammen käyttö "väärinpäin" oli mulle uusi tekniikka. Hienolta kuullosti,
laita vaan näitä lisää, niitä on kiva kuunnella ja noin läheltä kuvattuna saattaa jotain vinkkejä saada omaankin soittoon, ainakin he***ti lisää harhoittelun kohteita
Haha.. Kiitos nyt kuitenkin. Nää nyt (ihan oikeasti) on tämmöisiä pikavetoja mitä vetelen videoita. On näitä aikoinaan tullut nuottien kanssa käytyä läpi monia kertoja ja
kuultu satoja kertoja, että sinänsä tuttuja biisejä. Useimmiten nää menee sillai että päätän minkä biisin vedän ja sitten kaivan taustan jostain tai teen itse, soittelen muutaman
kerran läpi ja sitten videoin. Yleensä se versio minkä saa ekana yhdellä otolla sisään menee suoraan youtubeen
Mutta joo, oma tekniikka plektran kanssa on kyllä semmoista sillisalaattia, mitä en kellekään suosittele. Mulle se on luontevin kun olen 30v vedellyt samalla tavalla, eli otteet
plektrasta vaihtelee täysin sen mukaan mitä soittaa.
Pitääpä tehdä muuten joku video, mikä ottaisi oikein läheltä vain oikeaa kättä, niin pääsisi itsekin kummastelemaan, että mitä ihmettä teen.
Joo, toi kampi väärin päin, on ihan hauska tapa tehdä semmoista hyppelyä ees taas soundille. Samoin tuossa 2:06 paikkeilla ns. flutter tekniikka, että ikään kuin iskee kampeen, niin tulee semmoinen värisevä
ääni. Se on hauskaa. Mun kammissa on vaan noi muoviholkit vähän löystyneet niin ei lähde kunnolla. Pitäisi taas kynsilakalla tiukentaa niitä.